دانلود کتاب صوتی به تو گوش می دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌ کنم با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به تو گوش می دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌ کنم اثر مایکل اس. سورنسن

دانلود و خرید کتاب صوتی به تو گوش می دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌ کنم

معرفی کتاب صوتی به تو گوش می دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌ کنم

کتاب صوتی به تو گوش می دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌ کنم نوشته مایکل اس. سورنسن است که با ترجمه آرزو خوشابی و صدای شهره روحی منتشر شده است. 

درباره کتاب به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم

این کتاب قوانینی بیان می‌کند که به شما کمک می‌کند از پس مشکلات بر بیایید و روابطتان را ترمیم کنید. زمان خواندن کتاب متوجه می‌شوید که تنها راه به کار بستن این اصول و قواعد، تا دریابید تا چه حد قدرتمند عمل می‌کنند، این است که خودتان امتحانشان کنید. باید تمرینشان کنید. آن‌ها را به کار ببندید. برای همین، هر جا که نویسنده احساس کرده لازم است، داستان‌ها و تحقیقاتی را ذکر کرده که از نظرش دارای ارزش افزوده‌ای هستند و جایی که دیده ضروری نیستند از مطرح کردنشان خودداری کرده است. هدف او این بوده که این کتاب را بشود سریع مطالعه کرد؛ چیزی که بتوانید ظرف یک آخر هفته تمامش کنید و هر وقت هم نیاز پیدا کنید دوباره سری به آن بزنید.

بدانید که این اصول و قواعد قادر به رفعِ فوری مشکلات شما در روابط نیستند، همه‌ی بیماری‌های شما را درمان نمی‌کنند، یا نگرش شما را بهتر نخواهند نمود؛ اما قادرند روابط شما را بهبود بخشند، احتمال این‌را افزایش می‌دهند که دیگران به توصیه‌های شما گوش بدهند، توانایی شما در حمایت افراد را وقتی مشکل دارند تقویت کنند و به شما یاری دهند که بسیار راحت‌تر، موقعیت‌های احساسی را رصد و جهت‌دهی نمایید. من تأثیر جادویی آن‌ها را در زندگیِ خودم و صدها نفر دیگر مشاهده کرده‌ام. فقط کافی است آن‌ها را جدی بگیرید تا دریابید که شما را ناامید نخواهند کرد.

شنیدن کتاب به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال راهی برای زندگی شادتر هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم

مهارت‌های ایجاد ارتباط به مثابه‌ی کاربرد خنجر در ارتش

چند سال پیش، با یکی از دوستان خوبم قرار ناهار داشتم. ما درباره‌ی اتفاقات اخیر زندگی و همچنین اوقات خوشی که با همدیگر سپری کرده بودیم صحبت کردیم. همین‌طور که صحبتمان گل انداخته بود، درخصوص مطالعات اخیرم و کشف قدرت همدلی برایش گفتم. چند ماه قبل هم برخی یافته‌هایم در این خصوص را با او در میان گذاشته بودم، و هر دویمان «آن را به بوته‌ی آزمایش» گذاشته بودیم. ما تجربه‌های اخیرمان را با جست‌وجو برای دریافت‌های مشترک باهم تحلیل کردیم و از این‌که داشتن این مهارت چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد لذت بردیم. یک هفته قبل از این ملاقات، من این روش (روش چهارمرحله‌ای در بخش دوم این کتاب معرفی خواهد شد) را به کار بسته بودم تا از موارد تنش‌زای محیط کارم بکاهم. قبل از اشراف پیدا کردنم به موضوع خطیر قدرتِ همدلی، این موقعیت‌های تنش‌زا گاه تا دو ساعت به طول می‌انجامید و اغلب بحث پیرامون آن نیز با ناکامی و ناامیدی به تحصیل نتیجه، پایان می‌پذیرفت. با رویکرد جدیدی که پیدا کرده بودم، این بار بحث در محیط کارم ظرف نیم ساعت حل و فصل شد و همکاران هم حسِ خوب این‌را که کسی به آن‌ها گوش داده و نظراتشان را با علاقه شنیده و درک کرده داشتند. برای دوستم با خنده این موضوع را تعریف کردم و با حالی حاکی از ناباوری گفتم: «واقعاً که عجب قدرتی در همدلی و تأییدِ کلامی وجود دارد!»

می‌دانم که تشبیه ضایعی است، اما همدلیِ کلامی مثل جذابیت عمل می‌کند. البته بگویم که در هر مکالمه‌ای هم همیشه تجربه‌های مشابهی نداشته‌ام، اما بیشتر اوقات نتیجه مثبت بوده و روش چهارمرحله‌ای جواب داده است. یاد گرفتم که به دیگران کمک کنم که احساس کنند شنیده و درک می‌شوند، و شروع کردم به فهمیدن این‌که چقدر افراد ناامیدی وجود دارند که به این شنیده شدن و درک متقابل نیازمندند. علاوه بر این، این حقیقتی است که تعداد اندکی افراد از قدرت همدلیِ کلامی باخبرند، و به همین دلیل است که می‌تواند مانند یک قدرت ماورایی عمل کند.

با استفاده از قواعد، ابزار و شگردهایی که در این کتاب بدان‌ها پرداخته‌ام، شما قادر خواهید شد که:

نگرانی‌ها،ترس‌ها یا عدم اطمینانتان را به دیگران فرو بنشانید (یا حتی گاه آن‌ها را کلاً حذف سازید

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان