دانلود کتاب صوتی چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟ با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟ اثر رابرت آی. ساتن

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟

کتاب صوتی چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟ اثری از رابرت آی. ساتن است که با ترجمه یاسر پوراسماعیل و صدای میلاد فتوحی از آوانامه می‌شنوید. 

 درباره کتاب چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟

 شما به چه کسی آدم عوضی می‌گویید؟ کسی که شما را تحقیر کرده است؟ کسی که حقوق شما را زیر پا گذاشته؟ کسی که آبروی شما را در جمعی برده است؟ یا کسی که با دروغ بین شما و دوستتان را شکراب کرده است؟ همه آدم‌های عوضی یک ویژگی مشترک دارند. آنها باعث می‌شوند شما احساس بدی نسبت به خودتان پیدا کنید و دلسرد شوید. این آدم‌ها همه جا پیدا می‌شوند، در مکان‌های عمومی مثل مترو اتوبوس و ...، در محیط کار، گروه‌های دوستی و حتی محیط‌های خانوادگی. گاهی فقط یکبار با آنها برخورد می‌کنیم و دیگر نمی‌بینمشان اما گاهی هر روز و هر ساعت مجبوریم با آنها سروکار داشته باشیم. 

 در این کتاب صوتی رابرت ساتن که استاد روان‌شناسی دانشگاه استفورد است. انواع مشکلاتی را که ممکن است این عوضی‌ها برایمان به وجود آورند بررسی کرده است. او مثال‌های زیادی در این کتاب زده و راه‌های گوناگونی برای خلاصی از دست عوضی‌ها را برشمرده است. از روبه‌رو نشدن با آنها گرفته تا مقابله به مثل....

 شنیدن کتاب چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟ رابه چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن این کتاب برای همه در هر سن و سالی مفید است.

بخشی از کتاب صوتی چگونه از دست آدم‌ های عوضی خلاص شویم؟

عوضی‌ها از چند ترفند کثیف برای آزردن قربانی‌هایشان استفاده می‌کنند. عبارت‌های وحشتناک زیر را که برگرفته از ایمیل‌هایم هستند ملاحظه کنید: تلنگر زدن به گوش. داد زدن. همکاری که به‌گرمی لبخند می‌زند و در عین حال در گوش او زمزمه می‌کند: «تو بازنده‌ای. من تو را به زانو در خواهم آورد.» رفتارِ یک عوضیِ پرخاشگر منفعل با انسان‌ها چنان‌که گویی نامرئی‌اند و نادیده گرفتن درخواست‌هایشان. صرفا دعوت کردن «نورچشمی‌ها»یش به مهمانی تعطیلات در دفترش. «در پنج دقیقه پنج بار» صحبت‌های گوینده را قطع کردن. پرسیدنِ این‌که «هنوز این مزخرفات را تمام نکرده‌ای؟» برپا کردن جلسات کاری اجباری در روزهای تعطیل. نیش و کنایه زدن به آن خانم همکار به سبب سختکوشی‌اش. چشم‌غره رفتن، اسم گذاشتن روی بقیه، «اول صبحی قیافه گندی» به خود گرفتن، مسخره کردن دایمی، و هر چیزی را مسئله مرگ و زندگی دانستن و از کاه کوه ساختن. پیش روی همکارانش چاپلوسی و تملق می‌کند، اما پشت سرشان دروغ‌های رذیلانه‌ای پخش می‌کند. به دلیل این‌که یکی از کارکنان پانزده دقیقه زودتر سر کار رسیده است گزارش می‌نویسد. به دلیل این‌که آب برای کولر دفترش با تأخیر رسیده است از کوره درمی‌رود.

 در طول هشت سال فقط یک بار از آن کارمند تعریف می‌کند. تقریباً در هر جمله‌ای از کلمات رکیک استفاده می‌کند. وقتی عصبانی می‌شود مثل دارت ویدر نفس می‌کشد. کارکنانش را تلفنی اخراج می‌کند و به بقیه همکارانش هم اصرار می‌کند که این کار را انجام دهند. به همکارش می‌گوید که مشتریان به او ترحم می‌کنند چون «چشم‌های غمگینی» دارد. پشت سر یک مشتری او را «هرزه زشتی» که «لباس‌های پاره‌پوره» می‌پوشد می‌نامد. سیگار کوچکی را به طرف همکارش پرتاب می‌کند. همکار دیگرش را نیشگون می‌گیرد و دست‌هایش را گاز می‌گیرد و «کبود می‌کند». افسوس که احتمالاً این مثال‌ها با توجه به گسترش چشمگیر کارهای بی‌ادبانه و تحقیرآمیزی که این روزها در داستان‌های رسانه‌های سنتی و اجتماعی می‌شنوید، شما را شوکه نمی‌کنند. با این حال، بدون شواهد تصویری، بخشی از این جنون هنوز هم تصنعی یا به‌شدت اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد.

نظرات کاربران

نرگس
۱۴۰۰/۰۲/۲۵

کلا شناسایی آدم عوضی هست تا راه کار در مقابل آنها، اینم ب مطالعه نیاز نیست، نیمی از کتاب فقط گفته آدم عوضی ک اصلا جالب نیست بلکه خیییییلی خسته کننده است

زمان

۷ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۶۵۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۶۵۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۵۳,۹۰۰
۳۰%
تومان