دانلود کتاب صوتی بابا لنگ دراز با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بابا لنگ دراز اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی بابا لنگ دراز

معرفی کتاب صوتی بابا لنگ دراز

کتاب صوتی بابا لنگ دراز نوشتهٔ جین وبستر و ترجمهٔ مهدی علوی است. اعظم حبیبی گویندگی این کتاب صوتی را به عهده داشته و موج کتاب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بابا لنگ دراز

جودی آبوت دختری پرشر و شور و بلندپرواز است که در نوانخانه با تعدادی کودک یتیم زندگی می‌کند؛ تا اینکه روزی، شخصی او را به سرپرستی قبول کرده و از نوانخانه به کالج می‌فرستد. جودی که نمی‌داند او چه کسی است، نام بابا لنگ دراز را برای او انتخاب می‌کند و از آن به بعد، تصمیم می‌گیرد برای بابا لنگ دراز نامه بنویسد. کتاب صوتی بابا لنگ دراز شرح همین نامه‌های جودی به پدرخوانده‌اش است که با قلمی بسیار شیوا و جذاب بیان شده و روحیات ساده و معصومانهٔ جودی آبوت را نشان می‌دهد. کتاب صوتی بابا لنگ دراز از این جهت شنیدنی است که می‌توان صدای گوینده را با صدای خود جودی یکی دانست و جوری تصور کرد که انگار خود جودی نامه‌هایش را برای ما می‌خواند. ما همراه با جودی می‌خندیم و گریه می‌کنیم و پا به پای او پیش می‌رویم تا به هویت واقعی بابا لنگ دراز پی ببریم.

درباره نویسنده کتاب صوتی بابا لنگ دراز

 آلیس جین چندلر وبستر در بیست و چهارم ژوئیه ۱۸۷۶ در روستای فردونیا نیویورک متولد شد. مادرش، آنی مافت وبستر، خواهرزادهٔ مارک تواین، نویسندهٔ معروف کتاب‌های شاهزاده و گدا، ماجراهای تام سایر و هاکلبری فین بود و پدرش، چارلز لوتر وبستر هم ادارهٔ کارهای مالی مارک تواین و انتشار کتاب‌های او را برعهده داشت. او یگانه فرزند خانواده‌ای بود که این‌قدر به ادبیات و کتاب اهمیت می‌دادند. می‌توان رد پای سبک نوشتاری مارک تواین را در آثار جین وبستر پیدا کرد. او نیز مانند دایی خود روان و پرجزئیات و جذاب می‌نوشت.

جین وبستر بعد از اینکه کتاب بابا لنگ دراز را نوشت به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کرد، بعد داستان آن را ادامه داد و کتاب دشمن عزیز را نوشت که بعد از آن منتشر شد. دشمن عزیز داستان سالی مک‌براید دوست جودی است که تصمیم می‌گیرد پرورشگاهی را اداره کند. این داستان هم با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

جین وبستر در یازدهم ژوئن ۱۹۱۶ پس از به‌دنیاآوردن دخترش، بر اثر تب زایمان درگذشت.

شنیدن کتاب صوتی بابا لنگ دراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی بابا لنگ دراز را به تمام عاشقان شخصیت جودی و علاقه‌مندان به داستان و حوزهٔ نامه‌نگاری پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

کاربر 7462804
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

عایل

زمان

۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان