دانلود کتاب صوتی بابا لنگ دراز با صدای الناز صالحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بابا لنگ دراز اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی بابا لنگ دراز

نویسنده:جین وبستر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بابا لنگ دراز

بابا لنگ‌دراز مشهورترین اثر جین وبستر نویسنده مشهور آمریکایی و برادر زاده مارک تواین است. او که سبکی ساده و روان داشت، دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. از خصوصیات سبک وی این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. 

 درباره کتاب صوتی بابالنگ ‌دراز

بابا لنگ‌دراز موفق‌ترین کتاب وبستر است. بابا لنگ‌دراز  با نام اصلی Daddy Long Legs، یک رمان نامه‌نگارانه دنباله‌دار است که ماجراهای قهرمانش را که یک دختر جوان به نام جودی آبوت است، در سال‌های تحصیل در کالج و دانشکده روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تا به حال او را ندیده نامه‌هایی می‌نویسد. 

جین وبستر، در رمان بابا لنگ دراز علاوه بر جنبه‌های احساسی و لطیف انسانی مثل مهربانی، بخشش، نوع دوستی، صبر و پایداری و... به مسئله‌ی حقوق زنان در اجتماع، آزادی‌خواهی و بیان دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی نیز می‌پردازد.

شنیدن کتاب صوتی بابا لنگ‌ دراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی به ویژه دوست داران رمان‌های خارجی را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بابا لنگ دراز

پیش از این در عمرم با مردی صحبت نکرده بودم (غیر از اعانه‌دهندگان، آن هم اتفاقی؛ ولی آن‌ها به حساب نمی‌آیند) معذرت می‌خواهم بابا، من وقتی که به یکی از اعانه‌دهندگان زبان‌درازی می‌کنم، نمی‌خواهم احساسات شما را جریحه‌دار کنم، نمی‌دانم چرا نمی‌توانم شما را جزء آن‌ها حساب کنم.مثل این‌که برحسب تصادف شما جزء آن‌ها شده‌اید معمولا آن‌ها فربه و چاق هستند و با مهربانی دست نوازش به پشت یا سر آدم می‌کشند و زنجیر ساعت‌شان طلا است. این تمثال هر اعانه‌دهنده‌ای غیر از شماست. به هر حال برویم سر مطلب.

با یک مرد راه رفته‌ام صحبت کرده‌ام و چای خورده‌ام! آن هم مردی عالی‌قدر. با آقای جرویس پندلتن. از فامیل ژولیا، مختصراً عموی او. قدش مثل شما خیلی بلند است. به این‌جا آمده بود و تصمیم می‌گیرد که سری به برادرزاده‌اش بزند. آقای پندلتن برادر کوچک پدر ژولیاست، ولی ژولیا مثل این‌که او را خوب نمی‌شناسد.

گمان می‌کنم وقتی که ژولیا طفل کوچکی بوده، عمو نظری به وی انداخته و از همان ابتدا از او خوشش نیامده و از همان‌وقت دیگر اعتنایی به وی نکرده است. به هر حال آقای پندلتن، مؤدب و موقر در اتاق پذیرایی، کلاه و عصا و دستکش خود را پهلویش گذاشته و روبه‌روی من نشسته بود.

از آن‌جایی که ژولیا و سالی زنگ هفتم کلاس داشتند و نمی‌توانستند غیبت کنند، ژولیا به اتاق من دوید و خواهش کرد که عمویش را در دانشکده بگردانم و بعد از کلاس او را به ژولیا تحویل بدهم. البته من بدون توجه خاصی قبول کردم، گر چه من علاقه‌ی چندانی به پندلتن‌ها ندارم! ولی اتقافا این یکی خیلی دوست‌داشتنی از آب درآمد. شباهتی به پندلتن‌ها ندارد. خیلی به ما خوش گذشت، کاش من هم یک همچو عمویی داشتم! حاضرید یک چندی هم عموی من باشید؟ مثل این‌که بهتر از مادربزرگ بودن است.

آقای پندلتن مرا به یاد شما می‌انداخت، البته باباجون شمای بیست سال پیش. می‌بینید با این‌که شما را ندیده‌ام، چقدر به خصوصیات شما آشنا هستم. آقای پندلتن بلند و باریک است، صورتش نسبتا تیره و چروک‌های ریزی در گوشه‌ی چشم و تبسم شیرینی بر لب دارد. از آن‌هاست که انسان احساس می‌کند همه‌ی عمر می‌شناخته و کوچک‌ترین ناراحتی از دیدارشان احساس نمی‌کند؛ خیلی قابل معاشرت است.

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

چقدر این کتاب خوب بود یعنی هر چی از خوبی این کتاب بگم کم گفتم🥺💜

رقـیه ســادات🌱
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

بابا لنگ دراز به خودی خود عالیه.. متنش خیلی شیرین و دوست داشتنیه و با این که تماما نامه‌های جودی هست، فوق‌العاده جذابه نمی‌دونم ترجمه‌ی دیگه‌ای از این کتاب هست یا نه ولی این ترجمه خیلی قدیمیه و برای مثال دستگاه

- بیشتر
Bahar Kn
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

به نظرم هیچکس نیست که بابا لنگ دراز رو نشناسه ولی بااین حال نظر خودمو مینویسم. در مورد خود کتاب که خب همه چی عالیه. طنز نامه ها، شخصیت جودی و... همه چی با سلیقه ی من هماهنگه. کسایی که کارتونش رو

- بیشتر
rsk
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

اینکه کل کتاب نوشتن نامه باشه جالب نیست ولی اینکه جودی دید مثبت به زندگی داره و با وجود مشکلاتش زیبا زندگی میکنه و سعی میکنه چیز های مختلف یاد بگیره داستانو جذاب میکنه ولی سلیقه ی من نبود

فهیمه نیکوگفتار
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

سلام عالی یکسره گذاشتم وگوش میگردم ودر عالم جودی بودم در ضمن صدای گوینده خیلی عالی بود

مریم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

دید مثبت به زندگی و لذت بردن از لحظه ها ، با وجود مشکلات رو میشه ازش یاد گرفت .

samin
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

بابا لنگ دراز نیازی به تعریف نداره صدای گوینده هم خوب بود

رجبی(خانوم)
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

این داستان بسیار جذاب است☺😊

کاربر ۵۶۱۱۱۹۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

خیلی جذابهههه ✨️من خیلی خوشم اومد هم از گویندگی و هم از متن💙

کاربر ۵۳۱۳۱۶۰
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

خیلی قشنگ بود هرچقد بگم کم گفتم

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۹۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۹۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان