دانلود کتاب صوتی ربه کا با صدای بانو بهارلو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ربه کا اثر دافنه دوموریه

دانلود و خرید کتاب صوتی ربه کا

انتشارات:آوا رسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ربه کا

کتاب صوتی ربه کا نوشتهٔ دافنه دوموریه و ترجمهٔ سعید اختری زاده است. بانو بهارلو گویندگی این این رمان انگلیسی صوتی را انجام داده و آوا رسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ربه کا

کتاب صوتی ربه کا حاوی یکی از برجسته‌ترین آثار کلاسیک جهان است. بسیاری از منتقدان این رمان را که از «جین ایر» تأثیر گرفته، بهترین اثر دافنه دوموریه دانسته‌اند. در این رمان با سرنوشت دختری جوان آشنا می‌شوید. «وان هاپر»، زن ثروتمندی است که تمام اوقاتش به خوش‌گذرانی می‌گذرد و از شهری به شهر دیگر سفر می‌کند. او روزی در یکی از همین سفرها تصمیم می‌گیرد به هتلی ییلاقی برود. طبق معمول ندیمهٔ جوانش نیز با او همراه است. دختر در هتل ییلاقی با مرد ثروتمندی به نام «ماکسیم دووینتر» آشنا شد. مدتی بعد، ماکسیم از ندیمه خواستگاری می‌کند و او در کمال ناباوری از این درخواست، با دووینتر ثروتمند ازدواج می‌کند. آن‌ها به‌اتفاق به قصر ماندرلی می‌روند. دووینتر پیش از این با «ربه‌کا»، همسر اولش که بر اثر سانحه از دنیا رفته بود در این قصر زندگی می‌کرد. پس از مدتی عروس جوان، به‌خاطر تعریف‌هایی که از گوشه‌وکنار دربارهٔ جذابیت و مردم‌داری و شخصیت کاریزماتیک ربکا می‌شنود، سخت مرعوب و مقهور شخصیت او می‌شود، اما در نهایت درمی‌یابد که ربه‌کا، زنی که او تصور می‌کرد نبوده است. این رمان صوتی، شروعی غافلگیرکننده دارد. از این اثر یک اقتباس سینمایی به همین نام و به کارگردانی آلفرد هیچکاک و تهیه‌کنندگی دیوید سلزنیک ساخته شده است.

شنیدن کتاب صوتی ربه کا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دافنه دوموریه

دافنه دوموریه در سیزدهم ماه مهٔ ۱۹۰۷ در خانواده‌ای هنرمند در لندن به دنیا آمد. او بعدها بسیاری از رمان‌های خود را با الهام از اجداد و سایر اعضای خانواده‌اش خلق کرد. این نویسنده با رمان «ربکا» توانست به شهرت جهانی دست یابد؛ همچنین در دوران خود، موردتوجه آلفرد هیچکاک بود؛ به‌گونه‌ای که آلفرد هیچکاک ۲ اثر دافنه دوموریه را به فیلم تبدیل کرد («ربکا» و «پرندگان»). «دختر عموی من راشل »، «دونا» و «مادام دووال» از جمله رمان‌های او هستند. این نویسنده ناداستان و مجموعه‌داستان نیز در کارنامهٔ هنری خود دارد. دافنه دوموریه در ۱۹ مهٔ ۱۹۸۹ در ۸۲سالگی در کورن‌وال بریتانیا چشم از جهان فروبست. 

بخشی از کتاب صوتی ربه کا

«چقدر زود از آن دنیا بیرون آمدم و دوباره به زندگی سرد و بی‌هیجان گذشتۀ خودم برگشتم. در اتاق خانم وان‌هاپر، دیدن ملحفه‌های مچاله‌شده و بالش و پتوهای چروک منظرهٔ غیرقابل‌تحملی داشت. روی تختش برگه‌های روزنامه و مجله‌های تاشده و رمان‌های عاشقانه‌ای بود که تماماً در برابر چشمانم رژه می‌رفت. ته‌سیگارهای رنگی همه‌جا دیده می‌شد. جعبه‌های خوراکی اینجا و آنجا ریخته شده بود. عیادت‌کنندگان با دسته‌های گل می‌آمدند و گلدان‌های گل در گوشه‌گوشۀ اتاق دیده می‌شد و اطراف را مانند تازه‌عروسی که تازه از حجله بیرون آمده بود تزیین می‌کردند.»

نظرات کاربران

کاربر 1763500
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

من قبلا این کتاب رو خوانده ام عالی هست و ماجراجویانه هست بنظرم

کاربر 8499134
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

عالی بود

زمان

۲۰ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان