دانلود کتاب صوتی معلم سه گوش با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معلم سه گوش اثر مهدی با تقوا

دانلود و خرید کتاب صوتی معلم سه گوش

معرفی کتاب صوتی معلم سه گوش

کتاب صوتی معلم سه گوش نوشته لوئیس سکر است که با ترجمه مهدی باتقوا و صدای اعظم حبیبی منتشر شده است. کتاب معلم سه گوش برنده جایزه هی لاسترامات در سال 2009،  جایزه کتاب کودک ماساچوست در سال 1997 و  جایزه انجمن کتابخانه شمال غربی اقیانوس آرام براساس انتخاب خوانندگان جوان در سال 1998 بوده است.

درباره کتاب معلم سه‌ گوش

کتاب معلم سه گوش سال ۱۹۹۵ منتشر شد و پانزده میلیون کودک و بزرگسال طرفدار این رمان جذاب هستند. کتاب معلم سه گوش داستان دانش‌آموزان مدرسه سی طبقه وی‌ساید است که هربار یک ماجرای بامزه را از سر می‌گذرانند. این کتاب با سرعت در جهان مشهور شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. داستان از جایی شروع می‌شود که معلم کلاس به دلیل زایمان مجبور می‌شود برود و هر معلمی که می‌آید داستانی می‌سازد و به دلایلی مجبور می‌شود کلاس را ترک کند. داستان جذاب و خنده داری که لحظه به لحظه شما را با خود همراه می‌کند.

لوئیس سکر را علاقه‌مندان به کتاب به خاطر مجموعه داستان مدرسه وی‌ساید و رمان گودال‌ها می‌شناسند. او، نویسنده‌ای خلاق در  طنز کودک است و در این کتاب موفق شده تا طرفداران زیادی برای خود از میان کودکان و بزرگسالان پیدا کند.

شنیدن کتاب معلم سه‌ گوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره لوئیس سکر

لوئیس سکر متولد ۱۹۵۴ است. سکر در سال ۱۹۷۶ از دانشگاه برکلی در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد. او پیش از فارع‌التحصیل شدن یه ترم در یک کالج تدریس کرد و همان دوران تدریس برای او آغازگر یک تجربه متفاوت بود. او از این تجربه بعدها برای داستان‌هایش استفاده کرد. سکر در سال ۱۹۸۵ با كارلا آسكو، مشاور مدرسه ابتدایی ازدواج كرد. آنها در آستین، تگزاس زندگی می‌كنند و صاحب یک دختر به نام شر، متولد ۱۹ ژانویه ۱۹۸۷ است.

یک بار از او پرسیدند آیا فکر می‌کند کودکان جهان تغییر کرده‌اند او پاسخ داد من اولین کتابم را ۱۹۷۶ نوشتم و این کتاب هنوز فروش می‌رود و این نشان می‌دهد همه چیز خوب است، فیلم Holes سال ۲۰۰۳ از آثار او اقتباس شده است. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

خیلی دوست داشتم🥰

کوروش
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

داستان جذاب و بامزه بود

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان