دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معجزه

کتاب صوتی معجزه نوشته‌ی راندا برن سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های «راز» است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد. این کتاب که تاکنون با ترجمه‌های گوناگونی از جمله ترجمه‌‌ی نفیسه معتکف به فارسی منتشر شده است، درباره‌ی اثر شکرگزاری و سپاسگزار بودن نوشته شده است. از این مجموعه کتاب تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه به فروش رسیده است.

انتشارات ماه‌آوا کتاب صوتی معجزه را با ترجمه نفیسه معتکف و با صدای سپیده سلیمیان منتشر کرده است. این اثر را می‌توانید از طاقچه خرید و دانلود کنید.

درباره کتاب صوتی معجزه ترجمه نفیسه معتکف

کتاب صوتی معجزه اثر راندا برن، در پی دو کتاب موفق پیشین او «راز» و «قدرت» منتشر شده است و سومین جلد از این مجموعه‌ی چهارجلدی (مجموعه «راز») است. راندا برن در این کتاب ابتدا از مخاطب خود این سوال مهم را می‌پرسد که آیا به معجزه اعتقاد دارد؟ و پس از آن توصیفی از معجزه‌ی شکرگزاری که در زندگی خود با آن روبه‌رو شده است ارائه می‌دهد. راندا برن معتقد است که با شکرگزاری و به خاطر داشتن اتفاقات خوبی که برای ما در زندگی رخ می‌دهد طبق قانون جذب می‌توانیم آن اتفاقات را مجددا در زندگی خود داشته باشیم. در این کتاب راندا برن پس از توضیح ایده‌ی کلی کتاب، در ۲۸ فصل مجزا ۲۸ تمرین شکرگزاری برای مخاطب خود ارائه می‌دهد. هر فصل با موضوعی مشخص در باب شکرگزاری نوشته شده و در هر فصل جملاتی که برای تمرین شکرگزاری زبانی و یا نوشتاری مفید هستند بیان شده است.

خرید و دانلود کتاب صوتی معجزه با صدای سپیده سلیمیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی معجزه نوشته‌ی راندا برن کتاب مفیدی برای تمام کسانی است که به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود هستند و یا می‌خواهند سپاسگزار و شکرگزار بودن را تمرین کنند. 

چرا باید کتاب صوتی معجزه با ترجمه نفیسه معتکف را بشنویم؟

کتاب صوتی معجزه شامل ۲۸ فصل برای یک دوره تمرین ۲۸ روزه‌ی شکرگزاری است که شنوندگان با شنیدن هر فصل و اندیشیدن به مواردی که بابت آن شکرگزارند در پایان دوره اثرگذاری این تغییر در نحوه‌ی شکرگزاری خود را به‌خوبی مشاهده خواهند کرد و این تغییر در شکرگزاری شیوه‌ی خوبی برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی روزمره است؛ تغییراتی که برای زندگی هر یک از ما مفید و لازم است.

معجزه را بخوانیم و یا بشنویم؟

انتخاب بین شنیدن کتاب صوتی و یا خواندن نسخه‌ی مکتوب کتاب دغدغه‌ی همیشگی کتابخوان‌ها بوده است. هرچند که خواندن کتاب و در دست داشتن نسخه‌ی چاپ‌شده‌ی کتاب یا نگاه‌کردن به کلمه‌ها در نسخه‌ی الکترونیکی برای هرکدام از ما خاطره‌انگیزتر از شنیدن کتاب است ولی در دنیای امروز که زمان زیادی از هر روز ما در ترافیک و مسیرهای رفت‌وآمد هدر می‌رود، شاید انتخاب نسخه صوتی اکثر اثرها برای بهینه گذراندن اینگونه زمان‌ها مفیدتر باشد. ولی باید به یاد داشت که کتاب صوتی معجزه شامل تمرین‌هایی برای ۲۸ روز است که در برخی از آن‌ها خواننده نیاز به نوشتن جملات شکرگزاری پیدا می‌کند و پر کردن نمونه‌هایی که در کتاب ذکر شده است می‌تواند به کامل شدن تصویر ذهنی مخاطب از چگونگی تمرین کمک شایانی بکند. اگر تصمیم دارید معجزه را نشنوید و آن را بخوانید، خوب است بدانید نسخه الکترونیکی معجزه شکرگزاری نیز در طاقچه موجود است و می‌توانید آن را تهیه کنید.

درباره راندا برن؛ نویسنده

راندا برن نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی استرالیایی است که به‌خاطر حضور فعال در حوزه خودیاری و توسعه شخصی شناخته شده است. راندا برن در ۲۶ اوت سال ۱۹۵۱ در ملبورن استرالیا متولد شده است. در اوایل قرن ۲۱، زمانی که راندا بابت مشکلات متعدد مختلفی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد دچار افسردگی شده بود، دخترش کتابی در حوزه‌ی خودیاری به او هدیه کرد. این کتاب زندگی راندا را متحول کرد، راندا را از افسردگی رهاند و او را بیشتر و بیشتر به سمت کتاب‌ها و آموزه‌های حوزه توسعه شخصی و خودیاری کشاند. ثمره‌ی این اتفاق تغییر مسیر حرفه‌ای راندا برن از تهیه‌کنندگی به نویسندگی بود. او با کتاب و فیلم خود با عنوان «راز» به شهرت و موفقیت بین‌المللی دست یافت.

کتاب «راز» که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، مفهوم قانون جذب را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد افکار و نیات مثبت می‌توانند نتایج دلخواه را به زندگی فرد جذب کنند. این کتاب در میان پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفت و پس از آن در سال ۲۰۰۶ یک فیلم اقتباسی با مصاحبه با نویسندگان، معلمان و فیلسوفان مختلف در مورد قانون جذب تولید و پخش شد. پس از موفقیت چشم‌گیر کتاب راز، راندا برن چندین کتاب دیگر را درباره‌ی موضوعات مثبت‌اندیشی، قدردانی و توانمندسازی شخصی منتشر کرده است.

برخی از آثار راندا برن عبارتند از «قدرت» (۲۰۱۰)، «معجزه» (۲۰۱۲)، و «قهرمان» (۲۰۱۳) که همگی براساس اصول معرفی‌شده در «راز» ساخته شده و راهنمایی‌هایی را درمورد نحوه به‌کارگیری آن‌ها در جنبه‌های مختلف زندگی ارائه می‌دهند. کتاب‌های این نویسنده اغلب خوانندگان را تشویق می‌کنند تا بر افکار، احساسات و باورهای خود به‌عنوان نیروهای قدرتمندی که واقعیت آن‌ها را شکل می‌دهند، تمرکز کنند.

درحالی‌که آثار راندا برن طرفداران زیادی پیدا کرده و مورد استقبال بسیاری از خوانندگانی قرار گرفته است که به دنبال دگرگونی شخصی هستند، انتقاداتی نیز به آن وارد شده است. برخی از منتقدان استدلال می‌کنند که قانون جذب شرایط پیچیده زندگی را بیش از حد ساده می‌کند و ممکن است منجر به انتظارات غیرواقعی یا عدم مسئولیت‌پذیری برای اعمال شخصی شود. چه آموزه‌های راندا برن در زندگی شما اثرگذار باشد چه نه، کتاب‌های او بدون شک تأثیر قابل‌توجهی بر حوزه‌ی خودیاری داشته‌اند و افراد را برای کشف قدرت تفکر مثبت و تنظیم قصد ترغیب کرده‌اند.

درباره نفیسه معتکف؛ مترجم

کتاب صوتی معجزه با ترجمه‌های مختلفی به چاپ رسیده است. از جمله بهترین ترجمه‌های این اثر می‌توان به ترجمه نفیسه معتکف اشاره کرد. نفیسه معتکف در آبان‌ماه سال ۱۳۳۵ در شیراز متولد شده است. معتکف زبان‌آموزی را از ۹سالگی و با یادگیری زبان انگلیسی آغاز کرده است و پس از آن در ۱۳سالگی اولین داستان کوتاه انگلیسی را به فارسی ترجمه می‌کند. پس از سال‌ها زندگی در شهر نیویورک ایالات متحده‌ی آمریکا، معتکف در سال ۱۳۶۵ به ایران باز می‌گردد و برای تدریس زبان انگلیسی در کانون زبان ایران (انجمن ایران-آمریکا) اقدام می‌کند.

تا به امروز نفیسه معتکف بیش از ۱۹۰ کتاب را به فارسی برگردانده که توسط نشرهای مختلف منتشر شده است. از جمله این کتاب می‌توان به کتاب «قانون جذب»، کتاب «رازم را نگه دار»، کتاب «تک و تنها در پاریس» و کتاب «دنیا به آخر می‌رسد» اشاره کرد. معتکف در سال ۱۳۸۵ انتشارات هو را نیز تاسیس کرده است که این انتشارات تا به امروز بیش از ۷۰ کتاب با عناوین مختلف منتشر کرده است.

درباره سپیده سلیمیان؛ گوینده

سپیده سلیمیان راوی، گوینده و مجری برنامه‌های رادیویی است که حضوری فعال در حوزه‌ی تولید محتوای صوتی مانند کتاب‌های صوتی و پادکست‌ داشته است. از سپیده سلیمیان تاکنون کتاب‌های صوتی متعددی منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب صوتی «اثر سایه»، کتاب صوتی «اعتماد به نفس به زبان ساده»، کتاب صوتی «زیاد فکر نکن» و کتاب صوتی «معجزه‌ کار با آینه» اشاره کرد. کتاب صوتی معجزه نیز با ترجمه نفیسه معتکف و صدای دلنشین سپیده سلیمیان به مدت ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه به کوشش انتشارات ماه‌آوا منتشر شده است.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر ۳۶۷۱۵۲۳
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

سلام این کتاب بدون نت می تونیم گوش کنیم چون نت خاموشه می گه نت وصل کنید

سید حسام
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

عالی بود

کاربر 7858421
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خوب بود ولی ای کاش بدون نت هم میشد کتاب کامل صوتیش رو هم گوش کرد

کاربر 7788541
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

متشکرم

کاربر 7321209
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

کتاب عالی و خیلی تاثیر گذار تو زندگی آدم حتما توصیه میکنم بی نظیر.

کاربر ۴۹۵۱۱۵۶
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

این کتاب فوق العاده است ، اما گوینده با لحن و تلفظ خاصی که صحبت میکند ، رو مخ ادم راه میرود . . . . .😡

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان