دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه با صدای بابک مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه اثر جوزف مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه

نویسنده:جوزف مورفی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه؛ شاه کلید موفقیت نوشته جوزف مورفی است که با صدای بابک مینایی در رادیو مثبت منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند با زوایای پنهان ذهن خود آشنا شوید‌. این کتاب از زمان انتشارش در سال ۱۹۶۳ تاکنون، با اقبال خوانندگان روبه‌رو شده است و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

درباره کتاب قدرت ضمیر ناخوداگاه؛ شاه کلید موفقیت

 آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تغییر طرز فکر می‌تواند چه تاثیرات بزرگی روی زندگی شما داشته باشد؟ آیا به نظر شما طرز فکر روی جنبه‌های مختلف زندگی، مثل ثروت، روابط عاطفی و کاری، شغل، احساسات و …. تاثیر دارد؟  آیا می‌توان ثروتمند شد؟ یا بهتر بپرسیم چطور می‌توان ثروتمند شد؟ چگونه ذهن خود را جوان و سرزنده نگه داریم؟ ذهن و ناخودآگاه چطور عمل می کند؟

این‌ها فقط بخشی از سوالاتی است که به ما کمک می‌کنند الگوهای فکری خود را ساماندهی کنیم. اما چطور باید بهترین پاسخ را برای این پرسش‌ها پیدا کنیم؟ این کتاب اثری است که نه تنها جواب این سوال‌ها، بلکه جواب بسیار سوال دیگر را به ما می‌دهد.

قدرت ضمیر ناخوداگاه؛ شاه کلید موفقیت یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های راهنمای الهام بخش در تمام دوران‌ها است. این کتاب نشان می‌دهد که تغییر الگوهای فکری چگونه می‌تواند پیشرفت‌های چشمگیری در زندگی ما ایجاد کند. دکتر جوزف مورفی با استفاده از تکنیک‌‌هایی عملی و آسان که کاملا قابل درک هستند، سعی دارد تاثیرات ضمیر ناخودآگاه را بر روی همه‌ی جنبه‌های زندگی از پول، احساسات و قدرت رسیدن به اهداف و رویاهایتان گرفته تا روابط عاطفی و کاری و شغل را نشان دهد.

احتمالا کتاب‌های خودیاری زیادی دیده‌اید که آنقدر لحن سخت و پیچیده‌ای دارند که در وسط کتاب، آدم از خواندن کتاب دست می‌کشد. این کتاب این طور نیست. جوزف مورفی، نویسنده‌ این کتاب سعی کرده که با استفاده از بیانی ساده و تکنیک‌های کاربردی و ساده، مفاهیم مهم و اساسی را آموزش دهد. هر چقدر که لحن کتاب قابل فهم‌تر باشد، خواننده‌ کتاب هم به ادامه‌ مطالعه ترغیب می‌شود. با اجرای ترفندهای این کتاب می‌توانید تغییرات بزرگی را در وجودتان حس کنید.

شنیدن کتاب قدرت ضمیر ناخوداگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوزف مورفی

جوزف مورفی (۱۸۹۸ - ۱۹۸۱) اهل ایرلند و یکی از نویسندگان پر کار و شناخته شده در حوزه‌ کتاب‌های انگیزشی و خودیاری است. او همچنین در زمینه‌ الهیات و شیمی (داروسازی) تا مدارج بالای تحصیلی پیش رفت. یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت مورفی، کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» است. این کتاب، یک کتاب پرفروش بین المللی است، چرا که به بیش از ده زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

جوزف مورفی نزدیک به نیم قرن، مردم دنیا را به صلح، مهربانی و آرامش دعوت کرد. تجربیات و آموخته‌‌های این نویسنده‌ مطرح به شکل‌های مختلف از جمله کتاب و سخنرانی در دسترس همه‌ مردم قرار دارد. علاوه بر این، مورفی بیش از چهل کتاب در زمینه‌ خودیاری نوشته است تا به همه‌ی افراد کمک کند، زندگی بهتری داشته باشند.

بخشی از کتاب قدرت ضمیر ناخوداگاه

درون شما مثل معدن طلایی است که می‌توانید هر آنچه را که برای یک زندگی تمام عیار و لذت‌بخش نیاز دارید، از آن استخراج کنید. بیشتر افراد در خواب غفلت به سر می‌برند، چرا که از وجود این معدن طلا که سرشار از عشقی بی‌نهایت است بی‌اطلاع‌اند.

هوش بی‌نهایت موجود در ذهن ناخودآگاه می‌تواند در هر لحظه از زمان و هر نقطه از مکان، هر آن چه را که احتیاج دارید، نشان‌تان بدهد و از شما فردی روشنفکر و پذیرا بسازد.

اگر زیرساخت کاربردی مناسبی وجود نداشته باشد، تلاش‌های ما بیهوده است و پیشرفت چشمگیری حاصل نخواهد شد و این اصلی فراگیر است. شما با کمک ذهن ناخودآگاه خود، فردی توانمند می‌شوید.

برای رفع اختلافات، سردرگمی، کمبود و محدودیت‌ها باید علت را تغییر دهید. در واقع علت، همان نحوه‌ی فکر کردن، تجسم و استفاده از ذهن ناخودآگاه است.

 افکار روزمره‌ای که وارد ذهن خودآگاه می‌شوند، شیارهایی عمیقی در ذهن ناخودآگاه‌تان ایجاد می‌کنند. بدون شک اگر افکار روزمره‌ی شما سازنده، صلح آمیز و راهگشا باشند، برای شما دلپذیرتر خواهد بود.


جادوی باور
کلود مایرون بریستول
زندگی بی‌حد و مرز
نیک وی آچیچ
فرکانس خلقت
شاهین غفاری
علم جملات تاکیدی برای حال خوب
لوییز هی
بنویس تا اتفاق بیفتد
هنریت آن کلاوسر
چشم دل بگشا
کاترین پاندر
زندگی رویایی تان را خلق کنید
کریس وایدنر
استادان بسیار زندگی‌های بسیار
برایان ال‌. وایس
ماورای طبیعی شدن
جو دیسپنزا
کنترل زندگیتان را بدست بگیرید
جیم ران
هرروز صبح با امید از خواب بلند شو
جوئل اوستین
قانون موفقیت
ناپلئون هيل
نسخه بهتر خودت
جول اوستین
همین لحظه جذب کن
آیدل احمد
ندای درون
وین دایر
قانون توانگری
کاترین پاندر
پاکسازی ذهن
دارن هاردی
بیداری غول درون (جلد اول)
آنتونی رابینز
جادوی فکر بزرگ
دیوید جی شوارتز
رازهای قدرت ذهن
مارتین منسر
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

Minoo
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

با سلام خدمت همه طاقچه ایها باید بگم من کتاب های زیادی مطالعه کردم در زمینه خودشناسی اما به جرات میگم شاه کلید و کد اصلی و تو این کتاب برای خودم پیدا کردم فصل به فصل و با گوش جان

- بیشتر
فرهاد داودی
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

به به چ به به چه کتابی، چه قلمی، چه شاهکاری هر چه از این کتاب بخوای بگی بازم در حق مطلب اجحاف کردی اینکه این کتاب فوق العاده به مانند بیشتر و سایر کتابهای رشد و موفقیت، بین جامعه کتاب خوان سرو

- بیشتر
Lena
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

یکی از بهترین کتابهایی ک خوندم اینه

کاربر ۳۰۶۸۸۸۸
۱۴۰۱/۰۹/۰۱

گویندگی جناب مینایی و نفوذ کلمات به عمق جان

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان