دانلود کتاب صوتی زمین دیگر جا ندارد با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زمین دیگر جا ندارد اثر بل گیلدینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی زمین دیگر جا ندارد

معرفی کتاب صوتی زمین دیگر جا ندارد

زمین دیگر جا ندارد یک سخنرانی تد از بل گیلدینگ است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. گیلدینگ در این سخنرانی با شما درباره اشباع شدن زمین سخن می‌گوید.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

شنیدن زمین دیگر جا ندارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن زمین دیگر جا ندارد را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات حوزه محیط زیست پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از زمین دیگر جا ندارد

ما باهوشیم. راستش خیلی هم شگفت‌انگیزیم. ولی عاشق بحرانیم. و خبر خوب اینه که این یکی مادر بحران‌هاست. قطعاً اگه درست درکش نکنیم با پایان تمدنمون روبه‌رو می‌شیم. اما اگه درست بفهمیمش می‌تونه شروع دوباره‌ی تمدن باشه. و جذاب نیست که به نوه‌هاتون بگید شما هم بخشی از این ماجرا بودید؟

می‌تونیم از این لحظه از بحران استفاده کنیم و بزرگترین سؤالات تکامل جامع رو بپرسیم و جواب بدیم. مثل «وقتی بزرگ شدیم، وقتی از این بلوغِ سردرگم عبور کردیم، جایی که فکر می‌کنیم محدودیتی وجود نداره و از توهم جاودانگی رنج می‌بریم، می‌خوایم چه چیزی باشیم.» خب وقتشه که بزرگ شیم، عاقل‌تر باشیم، آروم‌تر باشیم و ملاحظه‌گرتر باشیم. مثل نسل‌های قبل از خودمون ما هم تو جنگ بزرگ خواهیم شد. اما نه جنگی بین تمدن‌ها. جنگی برای تمدن، برای فرصتی استثنایی تا جامعه‌ای قوی‌تر و شادتر بسازیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان