دانلود کتاب صوتی قدرت پذیرش تغییرات با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت پذیرش تغییرات اثر تونی  بوزان

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت پذیرش تغییرات

معرفی کتاب صوتی قدرت پذیرش تغییرات

کتاب صوتی قدرت پذیرش تغییرات اثری از تونی بوزان است که با ترجمه کوروش اکبری و صدای فرهاد اتقیایی و هوتن شاطری‌پور می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی قدرت پذیرش تغییرات

فکر می‌کنید قدرت پذیرش تغییر در زندگی را دارید یا خیر؟  آیا تغییراتی را که به ناچار در زندگی‌تان ایجاد می‌شوند به راحتی می‌پذیرید یا در برابرشان مقاومت می‌کنید؟

تغییر در شیوه زندگی، در محل کار و رابطه با نزدیکان و دوستان مانند نقل مکان از جایی به جای دیگر دیگر، آمدن یک مدیر جدید یا دور شدن از یک عزیز، چقدر روند زندگی عادی شما را مختل می‌کند؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که تغییرات آرامش شما را به هم می‌ریزند و نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. این کتاب را گوش کنید.

تونی بوزان این اثر را با هدف کمک به شما در درک مفهوم تغییر نوشته است. او در این کتاب به شما کمک می‌کند که باورتان به توانایی‌هایتان در زندگی و مدیریت پیامدهای ناشی از تغییراتتان را در هر شرایطی مدیرت کنید.

شما هم تفکر تغییر دارید و هم خودتان می‌توانید تغییر ایجاد کنید. شما توانایی و استعداد تغییر آینده خود را دارید و می‌توانید در جهانتان تاثیرگذار باشید.

این کتاب به شما کمک می‌کند هدف‌های خود را تشخیص دهید و عادات و باورهای اشتباه را از خود برانید و این‌گونه توانایی شما در رفتن به استقبال تغییرات افزایش می‌یابد.

این کتاب طراحی شده تا به‌صورت عملی ابزارهای تحول شخصی را در اختیارتان قرار دهد. ابزارهایی که حاصل برنامه‌های آموزشی بوزان و تجربیات میلیون‌ها خواننده و افراد ایجادکننده تغییر در سرتاسر جهان است. این ابزارها گذشته از شرایطی که در آن قرار دارید، به شما این توانایی را می‌دهند که بتوانید همهٔ ابعاد زندگی خود را به شکل مسیرهایی برای پیشرفت ببینید.

در حین گوش دادن به این کتاب به گفته‌هایی از افراد برجسته‌ای که موجد تغییرهای اساسی بوده‌اند، خواهیدرسید و نیز با مطالعات انجام‌شده دربارهٔ افرادی روبه رو می‌شوید که نقشه‌های ذهنی و روش‌های دیگری را برای ایجاد تغییر مثبت در زندگی به کار گرفته‌اند.

پس از شنیدن کتاب شما درک روشن‌تری از خود، تغییرات و چگونگی استقبال از تغییرات در زندگی خواهید داشت.

 شنیدن کتاب قدرت پذیرش تغییرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب قدرت پذیرش تغییرات

ارزیابی تعادل زندگی‌تان

تصویری بزرگ در ذهن داشته باشید

خود را در زمان مدیریت کنید

زندگی را دوباره متعادل کنید و سلامت خود را بازیابید

فصول گذشته شما را تشویق کردند تا به ارزیابی زندگی‌تان تا حال بپردازید، اهداف خود را مرور کنید و حس قوی‌تری دربارهٔ اینکه واقعاً چه کسی هستید و مقصدتان کجاست به دست آورید. اکنون زمان آن رسیده تا به تعادل زندگی‌تان توجه کنید. این فصل از کتاب بر تعادل زندگی تمرکز داشته و مشخص می‌کند چگونه ابزار بوزان برای تحول را می‌توان در طول زمان به کار گرفت.

همان‌گونه که به سفر زندگی خود ادامه می‌دهید با مجموعه‌ای از نقاط عطف در زندگی مواجه می‌شوید اهمیت و ارزش هر یک از این‌ها بسته به شخص متفاوت است و هرکسی با تمرکز و تأکید متفاوتی به استقبال تغییر می‌رود. اما یک حقیقت ثابت وجود دارد: با رسیدن به هر یک از این نقاط عطف تعادل و اولویت‌های زندگی شما تغییر خواهند کرد.

با حصول و حفظ تعادل، تغییر جدید در زندگی شما راهنما و علامتی مهم خواهد بود که مسیر زندگی شما را مشخص خواهد کرد. مهم نیست که این تغییر، تغییری مثبت باشد یا مانعی آزاردهنده، شما به‌هرحال با انرژی بی‌وقفه به راه خود ادامه داده و آن را جزئی از زندگی خود می‌کنید.

داستان یک قورباغه

اگر یک قورباغه در آب سرد قرار داده شود و سپس آب به‌سرعت گرم شود، قورباغه با یک جست خود را از آب به بیرون خواهد انداخت تا از درد و مرگ رهایی یابد.

اما اگر قورباغه در آب سرد قرار داده شود و آب به‌تدریج حرارت داده شود، قورباغه متوجه تغییر حرارت نخواهد شد به‌تدریج خواب‌آلود شده و نهایتاً زنده‌زنده آب‌پز خواهد شد.

در سناریوی دوم، قورباغه از تغییرات تدریجی دچار ناراحتی نمی‌شود و نمی‌فهمد که لحظه‌ای حساس فرا خواهد رسید که در آن لحظه تغییر می‌تواند فاجعه‌بار باشد. لحظاتی و مواقعی وجود دارند که عمل فوری و تغییر رفتار برای رفع بلا ضروری هستند.

پرسشی دربارهٔ تعادل

اگر شما تعادل را در زندگی خود حفظ نکنید، ممکن است مانند قورباغه داستان بالا خود را به مخاطره بیندازید. تغییر از تعادل به عدم تعادل یک‌شبه انجام نمی‌شود؛ این تغییر می‌تواند آهسته و به‌صورت تدریجی صورت گیرد. احتمال دارد که تا زمان رسیدن به نقطهٔ جوش متوجه نشوید که زندگی‌تان ناراحت و غیرقابل‌تحمل شده است.

قورباغه فریفته

تغییر مانند یک شکارچی شب

با پنجه‌های نادیدنی به سمت شکار می‌خزد

و با نوازش ذهنِ خواب‌آلود

آن را بی‌حس می‌کند.

و درحالی‌که خود را به شکل عشق درآورده است

با گرمای فزاینده، شکار را می‌کشد.

هنگامی که از درون یک تغییر بزرگ در زندگی خود می‌گذرید بهتر می‌توانید با آن کنار بیایید و خوش‌بین باشید اگر که:

برای حفظ سلامت جسمانی و عقلانی خود وقت کافی اختصاص دهید.

اهمیت فراگیری بی‌وقفه در طول زندگی را به خاطر داشته باشید و آماده یادگیری چیزهای جدید باشید.

به پرورش و تقویت روابط دوستی و فامیلی خود بپردازید.

هنگام انجام کارهای جدید و کاملاً متفاوت، به خود استراحت‌های کوتاه‌مدت ولی متعدد بدهید. استراحت‌ها و تغییر سرعت برای اینکه مغز بتواند به جذب اطلاعات پرداخته و بازتولید کند ضروری است.

میزان خواب کافی داشته باشید. با داشتن پنج تا ده ساعت خواب شبانه‌روزی انرژی شما به سطح مطلوب رسیده و بدن و مغز شما توانایی کارکرد بهینه را خواهند داشت. برای شما گفتن اینکه "ممکن است ناراحت شوی ولی من الآن وقت ندارم چون‌که پروژه جدید من بایستی تا سه ماه دیگر تمام شود و بایستی صد درصد وقت خود را به پیشبرد آن اختصاص دهم" می‌تواند ساده باشد.

ولی درست و واقعی نیست! شما باید صد درصد بر روی حصول دیدگاه خود متمرکز باشید ولی این معادل با آن‌که صد درصد وقت خود را بی‌وقفه و منحصراً به کار بر روی آن اختصاص دهید. اگر شما برای اطرافیان و دانستن آن‌که در زندگی شما چه می‌کنند وقت بگذارید پرانرژی‌تر خواهید بود و مغز شما ایده‌های تازه‌تری دربارهٔ پروژه شما خلق خواهد کرد. قدری استراحت به مغز اجازه می‌دهد کارآمدتر بوده و شما را بیشتر به سمت هدفتان سوق دهد.

کسی ممکن است بگوید "من در عین انجام وظایف پدری یا مادری، در سرکار هم بایستی با مسئولیت‌های مدیریتی کلنجار بروم. چگونه می‌توانم برای آموختن چیزهای جدید وقت داشته باشم؟"

خیلی ساده! بایستی این را درک کنید که موضوع تمرکز شما بایستی نیازهای شما باشند. وقت شخصی خود را با نظم و دقتی که در کار اداری خود دارید منضبط کنید. مطمئن شوید که حداقل یک روز در هفته و بیست دقیقه در روز را برای خودتان کنار می‌گذارید.

"بچهٔ تازهٔ من زندگی‌ام را تغییر داده است. همین‌که شیر دادن به او تمام می‌شود نوبت عوض کردن پوشک و حمام کردن او می‌رسد. بسیار خسته‌ام و دیگر وقتی برای دیدن دوستان یا بیرون رفتن با دوستان و رفتن به دنبال علائق خود ندارم".

عادات جدید بد خود را قبل از آن‌که ریشه بدوانند متوقف کنید! اگر ال

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۳۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۳۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان