دانلود کتاب صوتی اسب تک شاخ با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اسب تک شاخ اثر دنیل آملی وینسنت

دانلود و خرید کتاب صوتی اسب تک شاخ

معرفی کتاب صوتی اسب تک شاخ

کتاب صوتی اسب تک شاخ نوشته دنیل آملی وینسنت است که با ترجمه الهام میرمحمدی و فرزانه فائزی منتشر شده است. کتاب اسب تک شاخ به شما یاد می دهد در در ۳۰ روز خود منحصر به فردتان را پیدا کنید.

درباره کتاب اسب تک شاخ

تک‌شاخ‌ها در طول تاریخ از جایگاه ویژه‌ای در افسانه‌ها و داستان‌های نقاط مختلف جهان برخوردار بوده‌اند. این موجود در بین در بین یونانی‌ها، بابلی‌ها و پارس‌ها، نماد آزادی، پاکی، امید، شادی و سلامت است. برخی دیگر هم آن را به فرهنگ اروپای کهن و قرون وسطا نسبت می‌دهند. منشأ این موجود و داستان‌های آن دقیق این موجود مشخص نیست. 

برپایه افسانه‌هایی که درباره تک‌شاخ‌ها وجود دارد کسانی می‌توانند تک شاخ ببینند که قلبی پاک و خالص داشتند، لمس شاخ بهبودی و ثروت به همراه داشت. از ویژگی‌های تک شاخ تغییر شکل و سفر به دنیای دیگر است. تک شاخ به عنوان یک موجود منحصر به فرد پیامی دارد، توانایی‌های خود را باور کنیم و شگفتی‌های جهان را ببینیم. و جهان را از نقش بی‌تکرار خود بي‌نصیب نگذاریم. تغییر در هر زمان و هر مرحله از زندگی ما امکان پذیر است. 

این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید و به سمت چیزی بروید که همیشه آن را می‌خواستید. 

نویسنده در مقدمه کتاب توضیح می‌دهد که زندگی خوبی داشته است، یک شغل خوب با درآمد مناسب، خانه و ماشین و امنیت بازنشستگی اما همیشه عاشق سریال‌ها و فیلم‌های پر از ماجراجویی بوده و حس می‌کرده چیزی از زندگی‌اش درست نیست، او از زندگی رضایت نداشته و نمی‌خواسته این‌طور پیر شود، پس مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. 

شنیدن  کتاب اسب تک شاخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت و پیشرفت در زندگی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 7479201
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

خیلی قشنگه

Maha Bagherain
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

عالی است خیلی قشنگه

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان