دانلود کتاب صوتی گل نیلوفر از گل برآید با صدای آرش راسخ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گل نیلوفر از گل برآید اثر آرش راسخ

دانلود و خرید کتاب صوتی گل نیلوفر از گل برآید

نویسنده:تیک نات هان
گوینده:آرش راسخ
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گل نیلوفر از گل برآید

کتاب صوتی گل نیلوفر از گِل برآید نوشتهٔ تیک نات هان با ترجمهٔ سولماز کفاش زاده و گویندگی آرش راسخ در رادیو گوشه منتشر شده است. تیک نات هان راهب بودایی و نویسنده‌ٔ پرفروش نیویورک تایمز است که به دلیل فعالیت‌های بشردوستانه‌اش نامزد دریافت جایزه‌ٔ صلح نوبل شد. او در این کتاب به ما می‌آموزد که به مدد ذهن‌آگاهی و نیروی حاصل از آن، می‌توانیم درد و رنج را در بربگیریم و آن را آرام سازیم و می‌توانیم همچون نیلوفری از دل تیرگی‌ها بیرون بیاییم.

درباره کتاب صوتی گل نیلوفر از گل برآید

تیچ نات هات به زبانی ساده این موضوع را یادآوری و تفهیم می‌کند که می‌توان به‌جای غرق شدن در اندوه، زندگی شادی داشت. او در فصل‌های مختلف کتابش تأکید بر رهایی از ذهن و بدن از چیزهایی دارد که اندوه و درد و رنج از آن‌ها زاییده می‌شود. نویسنده توضیح می‌دهد و خواننده‌اش را مجاب می‌کند که شادی بدون رنج نیز چندان معنایی ندارد و از گرما مثال می‌آورد که اگر نباشد لذت از سرمای مطبوع نیز چندان معنایی پیدا نمی‌کند. تیچ نات هان می‌گوید اگر ما بدانیم که چطور رنج بکشیم، بسیار کمتر از آنچه که باید، رنج بر ما آوار خواهد شد. این اثر که امضای همیشگی تیچ نات هان شفافیت و حس لذت را به همراه دارد، به مخاطب کمک می کند که شگفتی‌های درون و اطراف خود را که اغلب قدردان آن‌ها نیست، شناسایی کرده و هنر شاد زیستن را بیاموزد.

کتاب صوتی گل نیلوفر از گل برآید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی گل نیلوفر از گل برآید

هنگامی که به دور از تعصب و با بی‌طرفی به بعضی از موقعیت‌ها یا اتفاقانی که بیشترین رنج و ناراحتی را برایمان به وجود آورده‌اند توجه کنیم، می‌بینیم آنطور که فکر می‌کردیم بزرگ و غیرقابل حل نبوده‌اند. اما نمی‌دانسته‌ایم چگونه مدیریتشان کنیم، چون عظیم‌تر از آنچه بودند به نظر می‌رسیدند.

زمانی که عزیزی را از دست می‌دهید قطعاً متحمل رنج بسیار زیادی می‌شوید. اتفاقاً در این مورد رنج واقعی و بسیار عظیم است. اما گاهی روزهای زیادی با نگرانی درباره‌ی مسئله‌های پیش پاافتاده‌ای فکر می‌کنیم. مثلاً: «او من را دوست ندارد». یا «کار درست را انجام دادم یا نه؟». یا «حرفم درست بود یا نه». یا «چرا کسی تحسینم نمی‌کند؟». این‌ها رنج‌های کوچکی است که پیوسته در سرمان دوره می‌شوند...

نظرات کاربران

جوادم
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

تا فصل ۵ گوش کردم فقط یک حرف را نویسنده تکرار میکرد . نفس بکش انگار کل آموزه های بودا همینه . تمام این حرفا رو انگار قبل شنیدیم حوصلمو سر برد دیگه ادامه ندادم . در آخر یک نکته

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان