دانلود کتاب صوتی در ژرفای آب با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در ژرفای آب اثر پائولا هاوکینز

دانلود و خرید کتاب صوتی در ژرفای آب

معرفی کتاب صوتی در ژرفای آب

کتاب صوتی در ژرفای آب داستانی از پائولا هاوکینز، نویسنده داستان‌های جنایی مشهوری مانند دختری در قطار است. این ماجرا داستان رودخانه‌ای است که به محلی برای خودکشی زنان یا کشته شدنشان بدل شده است. حالا که نل در آن رودخانه غرق شده، مردم سراسیمه شدند تا دلیلش را بدانند. 

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه حدیث حسینی و نازیلا محبی و صدای سحر بیرانوند، کامیار محبی و سارا فیض می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی در ژرفای آب

کتاب صوتی در ژرفای آب، داستان دیگری از پائولا هاوکینز است که با نوشتن کتاب دختری در قطار نشان داد به خوبی می‌تواند ماجراهایی با درونمایه جنایی و روانشناسی بنویسد. این داستان درباره نل آبوت و ماجرای مرگ عجیب و مشکوک او است. نل در آخرین روزهای مرگش، چندین بار با خواهرش جولیا تماس گرفت. خواهری که مدت‌ها بود با او حرف نمی‌زد. اما وقتی نل از دنیا رفت، جولیا سریعا خودش را به محل زندگی خواهرش می‌رساند. جایی که لنا، دختر نل زندگی می‌کند و به حضور خاله‌اش نیاز دارد.

جولیا می‌ترسد. از رفتن به آنجا و روبه‌رو شدن با چیزهایی که قرار است بفهمد. جولیا همیشه در تلاش بوده تا از آن مکان فرار کند و خاطراتش را فراموش کند. اما او نمی‌داند که چرا نل خودش را در آبگیر غرق انداخته است. آبگیر غرق، همان رودخانه وحشتناکی است که هر زنی برای خودکشی به آنجا می‌رود. هرچند مردم آن محل، برایشان اهمیتی نداشت که زنان خودشان را در رودخانه غرق می‌کردند اما مرگ یک زن و پس از آن، با فاصله کوتاهی، مرگ نل، قضیه را برایشان پررنگ می‌کند. نل، همان زن دردسرسازی که خیلی‌ها دوست نداشتند به کارش ادامه دهد. 

داستان راوی‌های بسیاری دارد. در حین شنیدنش، بارها و بارها فکر می‌کند که گره معما را باز کرده‌اید و در جریان همه چیز قرار گرفته‌اید. اما در پایان، غافلگیری جذابی در انتظار شما است.

کتاب صوتی در ژرفای آب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

در ژرفای آب، کتابی جذاب است که شما را به حل یک معمای عجیب و پیچیده جنایی دعوت می‌کند. اگر از طرف‌داران آثار جنایی هستید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما است. 

درباره پائولا هاوکینز 

پائولا هاوکینز (Paula Hawkins) متولد ۲۶ اگوست ۱۹۷۲ در زیمبابوه است. او تا سن هفده سالگی همانجا ماند. پدرش استاد اقتصاد و روزنامه‌نگار مالی بود. او در سال ۱۹۸۹ زمانی که هفده ساله بود به لندن رفت و در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرد. رشته‌های تحصیلی او فلسفه، سیاست و اقتصاد بود. مدتی در نشریه تایمز به عنوان روزنامه‌نگار و گزارشگر مالی کار کرد و در همان دوران کتابی به نام الهه پول نوشت. او در این کتاب توصیه‌های مالی برای زنان ارائه کرده است. 

پائولا هاوکینز با نوشتن کتاب دختری در قطار در سال ۲۰۱۵، مشهور شد. این کتاب که مدت‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش بود، او را به عنوان یکی از نویسندگان مشهور و موفق در زمینه ادبیات جنایی به دنیا معرفی کرد. کتاب دیگر او در ژرفای آب نام دارد که با نام دورن آب هم ترجمه شده است، این داستان نیز یک رمان جنایی است که آن هم جز کتاب‌های پرفروش بوده است. هاوکینز در حال حاضر در جنوب لندن زندگی می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی در ژرفای آب

خانه اجاره داده خواهد شد. این را نمی خواستم. نمی خواستم دیگران در اتاق های ما زندگی کنند و جای ما را پر کنند. اما جولز گفت که اگر این کار را نمی کردیم، احتمال داشت بی خانمان ها خانه را تصاحب کنند یا ممکن بود وسایل از بین بروند و کسی نبود که از آن ها نگه داری کند و من این را هم دوست نداشتم. به همین دلیل موافقت کردم.

خانه هنوز متعلق به من خواهد بود. مامان این را برایم به جا گذاشت. بنابراین هنگامی که هجده ساله شوم(یا بیست و یک یا چیزی شبیه آن) به طور قانونی مال من خواهد شد و من دوباره اینجا زندگی خواهم کرد. می دانم که این کار را خواهم کرد. من باز خواهم گشت وقتی که آسیب چندانی نرساند و هر جا که نگاه می کنم او را نبینم.

معرفی نویسنده
پائولا هاوکینز

پائولا هاوکینز در ۲۶ آگوست ۱۹۷۲ در سالزبری، رودزیا زیمبابوه به دنیا آمد و بزرگ شد. جایی که پدرش استاد اقتصاد و روزنامه‌نگار بود. در هفده‌سالگی به همراه خانواده به لندن نقل مکان کرد. او در دانشگاه آکسفورد اقتصاد، فلسفه و سیاست خواند و کار خود را در اواسط دهه ۱۹۹۰ به عنوان یک روزنامه‌نگار مالی برای تایمز لندن آغاز کرد. او تا سال ۲۰۰۴ با روزنامه‌ی تایمز بود، سپس تا سال ۲۰۰۹ به عنوان روزنامه‌نگار آزاد کار کرد.

نظرات کاربران

Mo
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

به راحتی نمیشه گفت کتاب خوبیه یا نه! تعداد شخصیت ها زیاده و به خوبی پرداخت نشدن. پیدا کردن خط داستان و شناختن شخصیت های داستان حتی بعد از دو بار گوش دادن هم کار ساده ای نیست! نمی دونم

- بیشتر
tina.kb75
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

متن و خط داستانی معمایی کتاب عالی بود، از جهت گویندگی کاملا مناسب فضای کتاب و حال و احوال داستان بود، و موسیقی کار درجه یک بود که تاثیر و حس کتاب رو صدبرابر میکرد. شدیدا توصیه میکنم گوش بدین.

p.kh
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

لطفا به طاقچه بینهایت اضافه کنید

ندا خانوم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

بد نبود...واسه یک بار گوش کردن خوب بود

bidari
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

من کتاب رو رو دوست داشتم وبرا افرادی که کتاب های روانشناختی معمایی دوست دارن ،پیشنهاد خوبیه

pani
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

خوب بود ولی بنظرم خیلی بیخودی کشش داده بود و یه تعداد زیادی شخصیت بیخودی اورده بود تو داستان که فقط هی باعث گیج شدن موقع گوش کردن میشد

rasras
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

این کتاب فقط به صورت صوتی وجود داره؟

نازیلا
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بسیار کتاب زیبایی آخرش خیلی سوپرایز شدم

sepideh_book_collection
۱۴۰۰/۰۶/۲۰

این کتاب مثل کتاب دیگر پائولا هاوکینز (دختری در قطار) پر از پیچیدگی های ذهنی آدمهاییست که در شرایط مختلف قادر به تمیز دادن واقعی از غیرواقعی نیستند، داستان بسیار جذاب است و فقط در ابتدا ممکن است به خاطر

- بیشتر

زمان

۱۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان