دانلود کتاب صوتی روزنامه فروش با صدای ای‍وب‌ آق‍اخ‍ان‍ی‌ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روزنامه فروش اثر وینس واتر

دانلود و خرید کتاب صوتی روزنامه فروش

معرفی کتاب صوتی روزنامه فروش

کتاب صوتی روزنامه فروش نوشته وینتس واتر است که با ترجمه پروین علی‌پور و صدای گرم ایوب آقاخانی منتشر شده است. این کتاب برنده مدال نیوبری ۲۰۱۴، جایزه‌ انجمن کتابداران آمریکا، جایزه‌ مرکز کتاب کودک ویسکانسین، و جایزه‌ بنیاد لکنت زبان امریکا شده است.

درباره روزنامه فروش

ویکتور ولمر سوم یازده ساله است و در شهر ممفیس با مادر و پدرش زندگی می‌کند. ویکتور لکنت زبان دارد او دایره لغات گسترده‌ای دارد اما به‌خاطر لکنت نمی‌تواند راحت با دیگران ارتباط برقرار کند و همین موضوع او را تاحدی خجالتی کرده است.  اما او در پرتاب توپ رقیب ندارد و هیچ بچه‌ای نمی‌تواند حتی شبیه به او خوب توپ پرت کند. از زمانیکه ویکتور پنج ساله بود کسی به نام مام برای مراقبت از او با خانواده آن‌ها زندگی می‌کند. مام صمیمی‌ترین دوست ویکتور در دنیا است و تنها کسی است که ویکتور می‌تواند به او نزدیک شود اما زمان توپ بازی که رت بهترین دوست ویکتور می‌شود. نام اصلی رت آرتور است، اما ویکتور او را رت صدا می‌کند چون برایش آسان‌تر است. در روز آخر کلاس ششم، بخاطر پرتاب سریع و پرقدرت یک توپ بیسبال که ویکتور تمام قدرتش را در آن گذاشته است، صورت رت به شدت اسیب می‌بیند. برای همین ویکتور تصمیم می‌گیرد یک ماه کار روزنامه فروشی‌ او را انجام دهد.

ویکتور می‌داند مسیر سختی در پیش دارد حرف زدن با آدم‌ها برای بچه‌ای که لکنت دارد اصلا آسان نیست. اما همین تجربه زندگی او را تغییر می‌دهد. این داستان براساس زندگی نویسنده است. او که خود در کودکی لکنت زبان داشته است با تجربه روزنامه فروشی فهمیده می‌تواند همان کسی باشد که کلمات را می‌نویسند.

این کتاب برای تمام کودکان مهم است زیرا هم به کودکانی که خودشان درگیر لکنت هستند کمک می کند با دیگران ارتباط برقرار کنند و هم به کودکان بدون لکنت کمک می‌کند مشکلات دیگران را درک کنند و بتوانند ارتباط معمولی و دوستانه‌ای با کودکان دیگر داشته باشند. این کتاب زمانی نوشته شده است که شیوه‌های گفتار درمانی نوین اول راه بودند و مردم چندان با این روش‌ها آشنا نبودند اما حتی امروزه هم این کتاب به خانواده‌ها و کودکان کمک می‌کند. 

شنیدن کتاب روزنامه فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم

درباره ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی متولد یک آبان ماه سال ۱۳۵۴ در تبریز است. او مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ۱۳۷۸ گرفت و پس از آن در کارشناسی ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۱ تحصیل کرد.

داوری در جشنواره‌های مختلف و متعدد تئاتر مانند جشنواره‌های منطقه‌ای، استانی، دانشجوئی و دانشگاهی، جشنواره‌های نمایشنامه خوانی، جشنواره تئاتر فجر و…) و نمایش رادیوئی از ۱۳۷۹ تا کنون بر عهده‌ او بوده است.

او همچنین دبیر نخستین دوره جشنواره نمایشهای کوتاه رادیویی «انتخاب»-۱۳۸۸ و داور جشنواره دانشگاه آمریکایی بیروت (جشنواره برنامه های رادیویی آسیا و اقیانوسیه) در سال ۲۰۰۹ بود.

بیشترین شهرت ایوب آقاخانی در زمینه تئاتر است اما او را با بازی‌اش در سریال داوران و نویسندگی مجموعه دانی و من هم می‌شناسند.

نظرات کاربران

بر چرخ زمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

من این کتاب رو از ایران‌صدا به صورت رایگان و صوتی شنیدم، کتاب جالبیه و داستان جذابی داره. ‌ برای سرگرمی انتخاب خوبیه👍 تاکید کتاب بر داشتن شجاعت ، پذیرش خود و درک دیگران هستش.

زمان

۵ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۷۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۷۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان