دانلود کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل دوم) با صدای الهام پاوه‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل دوم) اثر فریناز مختاری

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل دوم)

معرفی کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل دوم)

کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو - فصل دوم نوشته فریناز مختاری است و با صدای الهام پاوه‌نژاد در موسسه فرهنگی آی قصه منتشر شده است.

همه‌مان می‌دانیم قصه‌ها چقدر می‌توانند در پرورش شخصیت کودک اثرگذار و مفید باشند. به کمک آن‌‌ها می‌توان مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی را در کودکان تقویت کرد، خلاقیت آن‌ها رشد داد و درک و فهم کودکان از جهان را بالا برد. اگر کمی فکر کنیم شاید به یاد بیاوریم که خود ما آدم‌بزرگ‌ها هم بخش مهمی از دانش‌های اولیه‌مان درباره محیط اطراف را از این طریق و با داستان‌ها و لالایی‌هایی که تحت عنوان قصه شب برایمان تعریف می‌کردند، به دست آورده‌ایم. این روزها که والدین کمتر فرصت پیدا می‌کنند برای کودکان قصه بگویند و نیاز به داستان صوتی کودکانه احساس می‌شود، آی قصه ابتکار جالبی کرده است.

ایده اصلی آی قصه را امید ترابی به پوریا عالمی داد. داستانش هم خیلی جالب و بامزه است. امید یک مدیر در یک شرکت آی‌تی است که هر شب برای دخترش باران قصه می‌خواند. باران اما یک روز به امید می‌گوید: بابا! این قصه‌ها تکراری شده! قصه جدید تعریف کن! امید هم کلی کتاب ورق زد و کلی در اینترنت چرخید و چند قصه جدید پیدا کرد. اما باران بعد از چند وقت دوباره به امید گفت: بابا! این قصه‌ها تکراری شده! قصه جدید تعریف کن! اما دیگر قصه‌ی جدیدی توی اینترنت و کتاب داستان نبود که امید پیدا کند! پس یک روز آمد پیش پوریا و گفت: چی کار کنیم؟ پوریا هم گفت: بیا آی قصه راه بیندازیم! اصلا فکر کنیم قصه‌ها تمام شده. آن وقت چی؟ پس ما توی آی قصه باید یک عالم قصه و نقاشی و شعر و موسیقی برای کودک و نوجوان و بچه‌ها بنویسیم و بسازیم. این‌طوری شد که آی قصه شروع شد....

درباره ماجراهای سیاره گردو

سیاره گردو یک سیاره جدید و بازیگوش است. در آسمان‌ها جایی به اسم کهکشان وجود دارد، ساکنان کهکشان گرد و تپلی است. تعداد زیادی سیاره گرد و تپل در آسمان وجود دارد. هرکدام ازین سیاره‌ها اسم دارند و همیشه در حال قل خوردن و خوشحالی کردن هستند. خورشید هم در وسط این کهکشان با مهربانی همه سیاره‌ها را گرم می‌کند. تا اینکه یک روز همه متوجه یک گردوخاک عجیب و رنگارنگ در گوشه آسمان می‌شوند.

خورشید خانم نگران می‌شود و هیچکس نمی‌داند در کهکشان چه خبر است، گرد و خاک هر لحظه بیشتر می‌شود و توجه همه سیاره‌ها جلب می‌شود تا اینکه از وسط گرد و خاک یک سیاره کوچک بیرون می‌افتد. همه سیاره‌ها خوشحال می‌شوند و آهنگ تولدت مبارک را برای این سیاره کوچک می‌خواند. این کتاب داستان‌های این سیاره کوچک است که خورشید خانم به او اسم گردو کوچولو می‌دهد.

شنیدن ماجراهای سیاره گردو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کودکان عاشق داستان مخاطبان این قصه‌های جذابند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۳۹۱۳۸
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عالی

حباب
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

خیلی خوبه ولی چرا انقدر گرون🤔

مهدیار
۱۴۰۰/۱۰/۱۶

باحاله

کاربر ۳۸۸۴۳۱۴
۱۴۰۱/۱۰/۰۶

این داستان خیلی عالی بود، من دوستش داشتم

Sepideh Ghabousi
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

کتاب خیلی خوبیه، جذابه و با بیان ساده مفاهیم نجوم رو به بچه ها یاد میده. پسر۴ساله من عاشقشه

omid
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

خیلی عالی💕❤️🥰

یونس
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

خیلی ممنون از اینکه این کتاب سوتی را درست کردین

bahareh zolfaghar
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

قصه ی خوب با گوینده ی عالی از دست ندید ما که پسندیدیم گوش کردیم و کیف کردیم.

کاربر ۶۲۵۹۱۵۹
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

جقدر سیاره ی گردو خنگه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

کاربر ۵۷۷۷۱۸۸
۱۴۰۳/۰۲/۰۷

سلام. بسیار جذاب و شنیدنیه. پسرم مجموعه‌ی سیاره‌ی گردو رو خیلی دوست داره و کلی به دانسته‌هاش اضافه شده و هر شب با شنیدن این قصه‌ها می‌خوابه. قصه‌گویی خانم پاوه‌نژاد واقعاً عالیه. اگر مجموعه سوم هم ساخته بشه استقبال می‌کنیم.

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان