دانلود کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز متولد نشد با صدای بهاره افشاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز متولد نشد اثر اوریانا  فالاچی

دانلود و خرید کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز متولد نشد

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز متولد نشد

کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز متولد نشد، نوشته‌ای بی‌نظیر از خبرنگار و نویسنده و محقق  ایتالیایی، اوریانا فالاچی است. در کتاب نامه به کودکی که هرگز متولد نشد، زنی باردار با فرزند خود در شکمش صحبت می‌کند و از سختی‌ها و مشکلات جهان می‌گوید. نامه به کودکی که هرگز متولد نشد را ویدا مشفق به فارسی ترجمه کرده است و با صدای بهاره افشاری بازیگر مشهور منتشر شده است.

درباره‌ کتاب نامه به کودکی که هرگز متولد نشد

کتاب نامه به کودکی که هرگز متولد نشد، نامه‌هایی از حقیقت زندگی‌است. در این نامه‌ها مادر به کودک متولد نشده خود از زندگی می‌گوید. این کتاب روایتی از نگرانی‌های مادر است از اینکه چه چیزی در جهان در انتظار فرزندش است و اگر روزی فرزندش از او درمورد اینکه چرا او را به دنیا اورده است بپرسد چه جوابی دارد به او بدهد.

کتاب نامه به کودکی که هرگز متولد نشد تا به حال چهار میلیون نسخه در جهان فروخته شده است و بسیاری منتقدان معتقدند شخصیت مادر بخشی از وجود خود اوریانا فالاچی است. 

نشریه نیویورکر (New Yorker) درباره این کتاب اینطور نوشته است: فالاچی با استعداد فوق العاده‌اش، در روح و روان و قلب یک زن رسوخ کرده تا شک و تردیدها، مشکلات و امیدهای مادرانه در دوران بارداری را آشکار کند. این رمان خواننده را عمیقاً مجذوب خود می‌کند.

شنیدن کتاب نامه به کودکی که هرگز متولد نشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نامه به کودکی که هرگز متولد نشد درباره‌ یکی از موضوعات مهم زندگی زنان یعنی مادری و سقط جنین می‌پردازد. اگر به مطالعه‌ چنین آثاری علاقه‌مند هستید، این کتاب را از دست ندهید.

درباره‌ اوریانا فالاچی

اوریانا فالاچی در ۲۹ ژوئن سال ۱۹۲۹ در زمان زمامداری موسولینی در فلورانس ایتالیا متولد شد. کودکی بیش نبود که جنگ جهانی دوم شروع شد و او به همراه خانواده‌اش، در جنبش‌های مقاومت زیرزمینی شرکت می‌کرد. از سن بیست‌سالگی شروع به نوشتن برای روزنامه‌ها و مجلات کرد. آنچه اوریانا فالاچی را در دنیا مشهور کرده است، مجموعه‌ی مصاحبه‌هایی است که با رهبران بزرگ دنیا مانند محمدرضا پهلوی، یاسر عرفات، ذوالفقار علی بوتو، روح‌الله خمینی، ایندیرا گاندی، گلدا مایر، ملک حسین، معمر قذافی، جرج حبش، و هنری کیسینجر انجام داده است. از میان آثار و نوشته‌های او می‌توان به نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، زندگی، جنگ و دیگر هیچ، جنس ضعیف و پنه‌لوپه به جنگ می‌رود اشاره کرد. اوریانا فالاچی در سن ۷۷ سالگی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۶ بر اثر سرطان ریه درگذشت.

درباره بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در کاشان است. او هنرپیشه و طراح لباس است. بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود، شناخته شد. سپس با بازی در سریال فاصله‌ها خوش درخشید. اواخر شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ اما مدتی بعد توسط خودش تکذیب شد. در ابتدا قرار بوده افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را لغو می‌کند. بهاره افشاری بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شد. او در گویندگی و بازیگری بسیار حرفه‌ای است. 

معرفی نویسنده
عکس اوریانا  فالاچی
اوریانا فالاچی
ایتالیایی | تولد ۱۹۲۹ - درگذشت ۲۰۰۶

 اوریانا فالاچی، نویسنده، روزنامه‌نگار و مصاحبه‌گر سیاسی برجسته‌ اهل ایتالیا بود که به دلیل فعالیت‌های گسترده‌ای که در زمینه‌های مختلف انجام داد، مشهور و شناخته می‌شود. دامنه فعالیت‌های او بسیار گسترده بود و از فعالیت به عنوان یک چریک ضد فاشیست در دوران جنگ جهانی دوم تا مصاحبه با رهبران سیاسی جهان و همچنین نوشتن کتاب‌های مختلف و قلم زدن در نشریات مشهور و معتبر و تبدیل شدن به یک خبرنگار بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان