دانلود کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی با صدای ابراهیم ربیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی

نویسنده:سارا میتلند
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی

کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی نوشتهٔ سارا میتلند و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا است. ابراهیم ربیعی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی

کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی ترفندهایی کاربردی و علمی را ارائه کرده است که به مخاطبان کمک می‌کند با تنهایی دوست شوند و از آن فرار نکنند. به‌گفتهٔ نویسنده، بسیاری از افراد هستند که به‌تنهایی بدبین هستند. بعضی از آن‌ها تنهابودن را ضدّ اجتماعی‌بودن در نظر می‌گیرند. منظور کتاب صوتی حاضر از تنهایی، انزوا و گوشه‌گیری و دوری از مردم و جامعه نیست. سارا میتلند در این کتاب به ما یاد می‌دهد تا بتوانیم در کنار ارتباط‌داشتن با مردم و جامعه، تنهاییمان را هم دوست داشته باشیم و از آن فرار نکنیم. او با ارائهٔ تمرین‌ها و راهکارهایی باعث می‌شود تا ترسمان از تنهایی بریزد و بدون اضطراب و نگرانی آن را تجربه کنیم. این نویسنده ما را تشویق می‌کند تا فواید وقت‌گذراندن با خودمان را بهتر درک کنیم. به‌گفتهٔ او با تجربهٔ تنهایی می‌توانیم خودمان را بهتر بشناسیم و در نتیجه، زندگی بهتری داشته باشیم و بدون وابستگی به دیگران شاد باشیم؛ علاوه‌بر این سارا میتلند پیشینهٔ نگاه مردم به مسئلهٔ تنهایی را بررسی کرده و توضیح داده است که چرا بسیاری از افراد نگاهی منفی به تنهایی دارند و از آن فرار می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که عزیزی را از دست داده‌اند و باید با تنهاییِ پس از مرگ و جای خالی آن فرد روبه‌رو شوند، آن‌هایی که رابطهٔ عاطفی شکست‌خورده‌ای را تجربه می‌کنند و افرادی که به‌دنبال انجام یک فعالیت مهم و ابتکاری هستند و مزاحمت‌های اجتماعی به آن‌ها اجازهٔ این کار را نمی‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هنر لذت بردن از تنهایی

«باید اینو بررسی کنیم که چطور به جایی رسیدیم که اینقدر از تنهایی می‌ترسیم که از افرادی انتقاد می‌کنیم که دوست دارند تنها باشند و حتی ظاهراً از اون‌ها متنفر می‌شیم. ما به عنوان جامعه نمی‌خوایم فرق این افراد با خودمون رو قبول کنیم درحالی‌که خودمون به فرقمون با این افراد افتخار می‌کنیم، روشون برچسب می‌زنیم و احساساتشون رو انکار می‌کنیم. اگه هرروز با مردم ارتباط نداشته باشیم بدخلق می‌شیم. هرکاری می‌کنیم تا هم‌صحبت پیدا کنیم و بعد هرکاری می‌کنیم تا از شرشون خلاص بشیم. مردم از تنهایی می‌ترسن و منشأ این ترس، یه پیچیدگی خیلی عمیق فرهنگیه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۷۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۷۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان