دانلود کتاب صوتی والکری‌ ها با صدای حمید محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی والکری‌ ها

دانلود و خرید کتاب صوتی والکری‌ ها

گوینده:حمید محمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی والکری‌ ها

کتاب صوتی والکری‌ ها نوشتهٔ پائولو کوئلیو و ترجمهٔ ایلیا حریری است. حمید محمدی گویندگی این رمان صوتی خارجی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی والکری‌ ها

کتاب صوتی والکری‌ ها رمانی نوشتهٔ پائولو کوئلیو است که اولین بار در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. داستان این رمان در ریو دو ژانیرو می‌گذرد. راوی این داستان سوم‌شخص است و داستان سفر ۴۰روزهٔ پائولو کوئلیو در صحرای موهاوی را روایت می‌کند. رخدادهای نقل‌شده در این کتاب، بین پنجم سپتامبر و هفده اکتبر ۱۹۸۸ اتفاق افتاده‌اند. ترتیب برخی از وقایع جابه‌جا شده است و نویسنده در دو مورد از تخیل خود بهره گرفته است تا خواننده موضوع را بهتر درک کند، اما تمام اساس داستان حقیقت دارد. کتاب صوتی «والکری‌ها» سرشار از روایت‌گری جذاب و عرفانی‌ است. در این کتاب رابطهٔ کریس و پائولو را می‌بینید که شما را به این باور می‌رساند که انسان هرچه را دوست دارد، نابود می‌کند و این سؤال برایتان پررنگ می‌شود که چرا ما چیزهایی را که دوست داریم، نابود می‌کنیم؟ چطور می‌توانیم یاد بگیریم که گذشته را رها کنیم و آینده‌یمان را بسازیم؟ باید از کجا و چطور شروع کنیم؟

صدابرداری، انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ این کتاب صوتی بر عهدهٔ «رامین وطن‌نیا» بوده است. ناظر ضبط و بازشنوای این اثر صوتی نیز به ترتیب «منیژه قاسمی‌فرد» و «ندا امرانی» بوده‌اند.

شنیدن این کتاب صوتی والکری‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های خارجی و علاقه‌مندان به قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئلیو عبارت‌اند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، جاسوس، هستی (زندگی).

بخشی از کتاب صوتی والکری‌ ها

«هر کاری می‌کنم، منتهی به این شده که چیزی را که دوست دارم از بین ببرم. به چشم خودم دیده‌ام که رویاهایم درست وقتی که خیال می‌کنم بهشان رسیده‌ام از هم می‌پاشد. همیشه خیال می‌کردم زندگی است دیگر، کاری‌‌اش نمی‌شود کرد. چه زندگی من و چه زندگی بقیه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۶,۰۰۰
تومان