دانلود کتاب صوتی خپل‌ السلطنه‌ها و لندوک‌ الدوله‌ها با صدای فرزاد فربد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خپل‌ السلطنه‌ها و لندوک‌ الدوله‌ها اثر آندره موروا

دانلود و خرید کتاب صوتی خپل‌ السلطنه‌ها و لندوک‌ الدوله‌ها

معرفی کتاب صوتی خپل‌ السلطنه‌ها و لندوک‌ الدوله‌ها

کتاب صوتی خپل‌ السلطنه‌ها و لندوک‌ الدوله‌ها نوشته آندره موروا نویسنده فرانسوی است که با ترجمه پریا لطیفی‌خواه و صدای فرزاد فربد منتشر شده است. 

درباره کتاب خپل السلطنه ها و لندوک الدوله ها

ابتدا این کتاب درباره خانواده دوبل است، خانواده‌ دوبل به دو دسته تقسیم شده بود. خانم دوبل و ادموند، پسر بزرگ‌تر، عاشق غذا خوردن بودند. هر وقت ادموند از مدرســه به خانه برمی‌گشت، یک‌راست می‌رفت طرف آشپزخانه تا ببیند

برای ناهار چی دارند. حتی گفته شده است که درهشت‌ماهگی، همان‌ طور که پشت میز وتوی ِ صندلی غذای بلندخودش نشسته بوده، ناگهان با دست‌های کوچکش از توی بشقابی که ازمقابل او به‌ طرف کس دیگری تعارف می‌شده، یک تکه غذارا قاپ زده. در طرف دیگر این ماجرا، آقای دوبل و تری بودند که به غذا خوردن اصالا اهمیت نمی‌دادند. فقط می‌خواستند زودتر غذایشان را ازگلویشان بفرستند پایین، تا آقای دوبل بتواند سر کارش برگردد و تری هم به‌ سراغ اسباب‌بازی‌هایش برود. هردوی آن‌ها هم خیلی لندوک بودند. اما داستان‌ها پیش می‌رود و به جایی می‌‌رسیم که قرار است جنگی بین لندوک‌ها و خپل‌ها شروع شود. 

خواندن کتاب خپل‌ السلطنه‌ها و لندوک‌ الدوله‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

درباره آندره موروا

آندره موروا ( ۱۹۶۷- ۱۸۸۵) نویسنده، تاریخ‌نگار و زندگی نامه نویس مشهور فرانسوی در شهر البوف متولد شد. او پس از به پایان رساندن تحصیلاتش در رشته‌ی فلسفه به توصیه‌ی استادش، فیلسوف معروف آلن، به مدت ده سال مسئولیت نظارت بر کارخانه‌های نساجی پدر را برعهده گرفت.

در جنگ جهانی اول از طرف ارتش فرانسه به سِمت رابط و مترجم بین دسته‌های نیروی فرانسه و انگلیس تعیین و به جبهه اعزام شد؛ از این رو با روحیات انگلیسی‌ها از نزدیک آشنا شد و این آشنایی به خلق آثار متعدد ادبی، تاریخی و تحقیقی درباره‌ی انگلستان و مردمان این کشور انجامید. بهترینِ این آثار دو رمان هستند به نام های سکوتهای سرهنگ برامبل ( ۱۹۱۸) و مذاکرات دکتر اُگریدی ( ۱۹۲۱) که هر دو توصیف هایی طنزآمیز و سرگرم‌کننده از یاران زمان جنگ موروا بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان