نظرات کتاب مسئله‌ی اسپینوزا
کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا

۴٫۱
(۱۸۹)

نظرات کاربران

noir
ترجمه کتاب قابل قبول بود و صدای راوی هم خوب بود. در کل کتابهای یالوم عالی هستند. خصوصا تلفیق فلسفه و روان شناسی در ۳ کتابش( از جمله همین کتاب) که با خوندنش میتونید علاوه بر فهمیدن فلسفه اسپینوزا به مسائل روحی و روانی شخصیتش تاحدودی پی ببرید. کتاب بصورت موازی با روایت زندگی اسپینوزا و آلفرد روزنبرگ جلو میرود. قسمتهای مربوط به زندگی اسپینوزا جذاب تر هستند. در کل کتاب زیبایی بود و ارزش خرید و خواندنش را داشت. ترجمه دکتر حبیب کمی شاید بهتر باشه منتهی این ترجمه نیز خوب و قابل قبول هست. فقط یک مشکل این بود که راوی در بسیاری از موارد نمیتونست بخوبی حس صدای شخصیتهای متفاوت رو به شنونده القا کنه.
Mehrnaz Tavakoli
کتابی با ترجمه روان که کاملا میتونه تفکرات اسپینوزا رو با زبانی ساده و قابل فهم برای ما بازگو کنه. همچنین توضیح در مورد روزنبرگ، مبتکر کوره های آدم سوزی در زمان هیتلر خیلی جالبه. ‌شما میتونید با کمی دانش روانشناسی ارتباط این دوتا داستان رو درک کنید. اگر علاقه مند به تاریخ و فلسفه و کمی هم روانشناسی هستید، خوندنش رو توصیه میکنم.
KAMi
سلام نثر کتابهای اروین یالوم بسیار زیبا و ترغیب کننده هستن و این کتاب هم مستثنا نیست، این کتاب کمتر جنبه اموزشی داره با اینحال از منظری روان شناسانه داستان روایت میشه، مسائل و بحرانهای دوران هیتلر و همچنین مباحثی که مربوط به اسپینوزاست بسیار زیبا ساخته و پرداخته شده، امیدوارم از این کتاب لذت ببرین.
سعید دولتی
دوستش داشتم خیلی هم دوستش داشتم هوش سرشار نویسنده کاملا مشهوده
شقايق بانو
واقعا مبهوت موندم از چگونگی وصل کردن داستان اسپینوزا به روزنبرگ!! واقعا ایول به یالوم،چه ذهنی داشته.
M
بسیار زیبا و فوق العاده بود.صداگذاری هم عالی بود
مونا و پارسا
این کتاب فوق العاده بود رمانی جذاب و روان که بیان کننده عقاید و نظرات اسپینوزا به همراه شرح اوضاع تاریخی و اجتماعی زمان این فیلسوف بزرگ بود.فصل های مربوط به الفرد روزنبرگ هم اطلاعات دقیقی درخصوص وضعیت روحی روانی این فرد و شرایط سیاسی اجتماعی آلمان نازی میداد که لذت شنیدن این کتاب رو دو چندان میکرد.به نظر من راوی هم به خوبی از پس خوانش این کتاب برامده بود و در کل من لحظات خوبی با شنیدن این کتاب سپری کردم.
نازلی
کتاب بی نظریه، اعتقادات دینی شما رو زیر و رو می‌کنه، من از خواندنش واقعاً لذت بردم
dani228
ترکیبی از فلسفه، روانشناسی و تاریخ رو در قالب رمانی جذاب توی این کتاب میبینیم. مطالب ساده و روان هستن و نیازی به اینکه خواننده اطلاعات آنچنانی در این حوزه‌ها داشته باشه نیست. صدای گوینده هم عالی.
Reza Mahdavian
لطفا الکترونیکی این کتاب رو هم موجود کنید..

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۶,۵۰۰
۴۸,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد