دانلود کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری

گوینده:رضا عمرانی
امتیاز:
۳.۹از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری

کتاب صوتی موهبت روان درمانگری نوشته اروین د یالوم با ترجمه مهشید یاسایی و با صدای رضا عمرانی منتشر شده است. کتاب صوتی موهبت روان درمانگری یک کتاب راهنما برای روانکاوی است.

درباره کتاب صوتی موهبت روان درمانگری

اروین د یالوم توصیه‌های این کتاب را حاصل چهل‌وپنج سال کار بالینی خود معرفی می‌کند. این کار معجون غیر‌متعارفی از عقاید و تکنیک‌هایی است که نویسنده در کار آن‌ها را مفید یافته‌ است. این عقاید آن‌چنان شخصی و گاهی اصیلند که خواننده به ندرت ممکن است در جایی دیگر با آن برخورد کرده باشد. از این رو، این کتاب به هیچ وجه دستورالعملی سیستماتیک محسوب نمی‌شود، بلکه مکملی است بر برنامه‌ی آموزش جامع. نویسنده ۸۵ مقوله‌ی این کتاب را به طور تصادفی انتخاب کرده است. او کارش را با مجموعه‌‌ی بیش از دویست توصیه آغاز کرده و سرانجام چندتایی را که چندان رغبتی به آن‌ها نداشته دور ریخته است.

شنیدن کتاب صوتی موهبت روان درمانگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که مخاطب عام روانشناسی هستند مناسب است هم‌چنین برای کسانی که در حوزه روان‌درمانگری فعالیت می‌کنند یک راهنمای جامع است.

درباره اروین د یالوم نویسنده کتاب صوتی موهبت روان درمانگری

اروین دیوید یالوم روانپزشک اگزیستانسیالیست اهل آمریکا است. اروین یالوم در رشته پزشکی و سپس در رشته روانپزشکی تحصیل کرد و پس از آن استاد دانشگاه استنفورد شد. وی در دوران استادی در این دانشگاه الگوی روانشناسی هستی گرا یا اگزیستانسیال را پایه‌گذاری کرد. یالوم در دوران زندگی خود آثار دانشگاهی متعددی تألیف کرده‌ است و چند رمان موفق نیز دارد. بیشترین شهرت اروین یالوم مربوط به رمان‌های روانشناختی وی و به‌خصوص رمان مشهور وقتی نیچه گریست است.


معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظرات کاربران

اعظم آسمانی
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

این کتاب عالیههههههه مخصوصا برای دانشجویان روانشناسی مددکاری و مشاوره و البته برای عزیزانی که علاقه مند به حوزه روان درمانی و روانشناسی هستن متن ها بسیار روان و قابل لمسن و به راحتی میتونی منظور نویسنده رو متوجه بشی

- بیشتر
sahar
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

هر چند ک این کتاب بیشتر ب درد کسایی ک در شاخه روانشناسی فعالیت دارن میخوره ولی منی ک ب این رشته علاقه دارمو خیلی جذب کرد چیزی ک این کتابو برای من خاص کرد این بود ک دقیقا حس

- بیشتر
شایلین
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

متن کتاب حاوی مطالب بسیار مفید و کاربردی برای روان شناسان، روان پزشکان، مددکاران اجتماعی و مشاوران است. کمک زیادی به آشنایی نسل جدید روان درمانگران با روند واقعی درمان مراجعان در اتاق درمان میکند و توصیه های مفیدی برای ارتباط

- بیشتر
سحر مصلی نژاد
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

گویندگی عالیه. ولیکن کتاب بیشتر مناسب روان درمان های تازه کار هست تا خواننده ی عام و در کتاب بیشتر روی سخن با درمان گرها هست که به چه نکاتی باید توجه کنند.

کاربر ۲۷۹۳۱۲۴
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

این کتاب برای دیگران اصلا جالب نیست بلکه فقط به درد را روانشناسان مددکاران اجتماعی میخورد همین چون بخش بندی شده است من کتاب های دیگه اروین دی یالوم رو خوندم ولی این کاملا فرق میکرد فکر میکردم که این

- بیشتر
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خواندن این کتاب را به روان درمانگران توصیه میکنم سپاس🙏

افشین چایچی
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

حقیقت مطلب این است که انتخاب گوینده و نحوه گویندگی به هیچ وجه درخور این کتاب ارزشمند نبود. خسته کننده و‌ ملال آور بود.

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۴۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۴۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان