دانلود و خرید کتاب آنتی‌ کرونا برندن کلی ترجمه ایمان رهبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنتی‌ کرونا اثر برندن کلی

کتاب آنتی‌ کرونا

نویسنده:برندن کلی
انتشارات:نشر مون
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آنتی‌ کرونا

کتاب آنتی‌ کرونا نوشته برندن کلی است که با ترجمه ایمان رهبر منتشر شده است. کتاب آنتی‌ کرونا به شما یاد می‌دهد چطور ذهنمان را در برابر اضطراب پاندمی واکسینه کنیم.

درباره کتاب آنتی‌ کرونا

ویروس کرونا جهان را از دو جهت با مشکل مواجه کرد. مشکل نخست بیماری‌ای بود که خود ویروس کرونا، کووید ــ ۱۹، باعث ایجادش شده بود. مشکل دوم اضطراب و وحشتی بود که ویروس در ذهن تقریباً تمام افرادی که خبرش را می‌شنیدند پدید می‌آورد.

هر دو مشکل به‌شدت ملموس‌اند و هر دو را می‌توان حل کرد.

اضطراب ناشی از ویروس کرونای جدید می‌تواند شکل‌های بسیاری بگیرد. بعضی‌ها صرفاً نگران ابتلا به ویروس، تأثیرش روی زندگی خانوادگی‌شان، اقتصاد کشور و به‌طور کلی جهان هستند. دیگران حملات ترس تمام‌وکمالی را تجربه می‌کنند؛ سرنوشت شوم و قریب‌الوقوعی که حس می‌کنند ناگهان سربرآورده و حالا نامی هم (ویروس کرونا) برای خودش دست‌وپا کرده است و دست‌آخر از پا درشان می‌آورد. این کتاب به شما کمک می‌کند ازین موضوع نجات پیدا کنید.

خواندن کتاب آنتی‌ کرونا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که درگیر ترس کرونا هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره برندن کلی 

بِرِندِن کِلی در گالوی به دنیا آمده و استاد رشتهٔ روان‌پزشکی کالج ترینیتی دوبلین و روان‌پزشک ارشد بیمارستان دانشگاهی تالا در دوبلین است. کلی علاوه بر مدرک پزشکی، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت سلامت و مطالعات بودیستی (ارشد) و همچنین مدرک دکترای پزشکی، تاریخ (دکترا)، مدیریت و حقوق (دکترا) را نیز دریافت کرده. همچنین مدرک کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی‌اش را برای مطالعهٔ شیوع و شناسایی بیماری‌ها از مؤسسهٔ هایجین اند تروپیکال مدیسن لندن گرفته است. برندن به‌تنهایی یا با همکاری دیگران بیش از دویست‌وپنجاه رسالهٔ علمی و پانصد مقاله نوشته که در روزنامه‌ها و مجلات به چاپ رسیده‌اند و یازده عنوان کتاب منتشر کرده است. از آن میان می‌توان به کتاب شنیدن صداها: تاریخچهٔ روان‌پزشکی در ایرلند اشاره کرد. همچنین به شکل منظم با برنامه‌های رادیویی و رسانه‌های چاپی همکاری دارد و برای وب‌سایت روان‌شناسی امروز نیز می‌نویسد.

بخشی از کتاب آنتی‌ کرونا

ویروس کرونای جدید در ماه‌های بعد در سراسر جهان و خیلی دورتر از مرزهای چین پخش شد. شمار انبوهی از بیماران در شمال ایتالیا شناسایی شدند و ویروس از آنجا دوباره به‌سرعت پیشروی‌اش را ادامه داد. اوایل ماه مارس سال ۲۰۲۰ تقریباً در سراسر جهان شاهد پوشش رسانه‌ای همه‌جانبه‌ای دربارهٔ ویروس کرونا بودیم که چگونگی شیوع و به میزان کمتری، راه‌های جلوگیری از انتقالش را توضیح می‌دادند. اواسط ماه مارس بیش از صدوهفتاد هزار نفر در صدوپنجاه‌وهشت کشور به این بیماری مبتلا شده و بیش از شش‌هزاروششصد نفر فوت شده بودند. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد با بیماری همه‌گیری مواجه هستیم.

وب‌سایت رسمی سازمان بهداشت جهانی  در این دوره دائماً اطلاعاتی جامع، دقیق و به‌روز دربارهٔ شیوع بیماری در اختیار همه قرار می‌داد. دیگر روشن شده بود که بیماری از طریق قطره‌های کوچکی منتقل می‌شود که هنگام سرفه یا تنفس شخص بیمار از بینی یا دهانش پرتاب می‌شوند. این قطره‌ها روی سطوح و اشیا اطراف شخص فرود می‌آیند. انتقال زمانی رخ می‌دهد که شخص دیگری این سطوح یا اشیا را لمس کند و سپس به چشم، بینی یا دهانش دست بزند. همچنین ممکن است افراد با تنفس این قطره‌ها بیمار شوند، بنابراین کارشناسان توصیه می‌کنند از هرکس سرفه یا عطسه می‌کند، دو متر فاصله بگیریم.

علائم بیماری بسیار مرسوم و کلی‌اند: تب (درجهٔ حرارت بالا)، خستگی و سرفهٔ خشک. همچنین ممکن است درد و کوفتگی، گرفتگی بینی، آب‌ریزش بینی، خشکی گلو یا اسهال در برخی بیماران دیده شود. این علائم معمولاً ناخوشایند اما خفیف‌اند و خودبه‌خود بهبود پیدا می‌کنند. تقریباً هشتاد درصد افراد بدون نیاز به مراقبت‌های ویژه درمان می‌شوند اما حدوداً یک نفر از هر شش نفر شدیداً مریض می‌شود و اغلب نفس کشیدن برایش دشوار می‌شود. حالت پیشرفتهٔ بیماری در افراد مسن و کسانی بیشتر دیده می‌شود که به بیماری‌های زمینه‌ای مثل فشار خون بالا، مشکلات قلبی و دیابت مبتلا هستند. کسانی که به علائم یادشده دچار می‌شوند باید طبق دستورالعمل‌های محلی یا ملی فوراً تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرند (به بخش «اگر فکر کردیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌ایم چه باید بکنیم» آغاز کتاب مراجعه کنید).


نظرات کاربران

ahmad mohammadi
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

چقدر شبیه آریا کیوکسر هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان