دانلود و خرید کتاب آموزش ویترای رویا پناهی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش ویترای اثر رویا پناهی مقدم

کتاب آموزش ویترای

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش ویترای

کتاب آموزش ویترای نوشتهٔ رؤیا پناهی مقدم در انتشارات مانیان چاپ شده است. این کتاب در زمینهٔ آموزش ویترای به نگارش درآمده است؛ یکی از قدیمی‌ترین هنرهایی که چند سالی هست در بین عموم مردم شناخته شده و جایگاه و محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

درباره کتاب آموزش ویترای

در این کتاب با تاریخچهٔ ویترای به‌طور مختصر و مفید آشنا می‌شوید و اینکه ویترای چیست و به درد چه کسانی می‌خورد، لوازم مورد نیاز برای ویترای و راه‌های کاربردی کردن و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید. مخاطب این کتاب، بعد از خواندن و تمرین مطالب این اثر، نه تنها کاملاً با هنر ویترای آشنا خواهد شد، بلکه قادر خواهد بود خلاقیت خود را باز یابد و آثار زیبایی را خلق کند و همچنین می‌تواند به بازار کار وارد شود و سال‌های سال با تولید آثاری متفاوت و جذاب، در بازار کشور عرض اندام کرده و به زیبایی بدرخشد.

رنگ‌های ویترای، با ماهیت مایع و شفافی که دارند باعث می‌شود که شما بتوانید شیشه‌ها و ظروف شیشه‌ای را به ظروف تزیینی تبدیل کنید. این هنر آنقدر جذاب و شیرین است که مردم در هر سنی که هستند، می‌توانند به آن علاقه‌مند شوند و فنون و مهارت‌های مربوط به آن را بیاموزند. این هنر می‌تواند از ۱۲ سالگی به بعد برای همهٔ افراد مفید باشد، طوری که حتی بدون نیاز به مهارت نقاشی هم می‌توانند این هنر زیبا را به خانه‌های خود برده و لذت نقاشی را بچشند؛ حتی می‌توان گفت که این مهارت، به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند با کسب یک مهارت، صاحب شغل و یا بیزینس و تجارت مختص به خود شوند و درآمد بالایی کسب نمایند.

 این کتاب در زمینه ویترای نوشته شده و به‌صورت جامع و کامل، ویترای را به شما می‌شناساند و قدم‌به‌قدم این مهارت را به شما آموزش می‌دهد.

کتاب آموزش ویترای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این اثر مناسب کسانی است که می‌خواهند به‌طور خودآموز بدون شرکت در کلاس هنر ویترای را یاد بگیرند. 

بخشی از کتاب آموزش ویترای

«چه بسا خود من که ده سال پیش، وقتی چند نمونه از کارهای خیلی ساده از ویترای را روی شیشه‌های کوچک و لیوان‌های مختلف دیدم و بر طرح‌های فانتزی روی آن‌ها متمرکز شدم، کلی ذوق کردم، لذت بردم و عاشق این هنر شدم. وقتی اقدام به یاد گرفتن کردم، در حد دورگیری و رنگ‌آمیزی ساده و پس از مدتی چند تکنیک یاد گرفتم؛ اما چون خیلی حس خوبی به رنگ‌های مایع داشتم، هر روز با تکرار و تمرین، تکنیک‌های زیادی آموختم و تکنیک‌هایی را هم خودم ایجاد کردم و اکنون ده سال است که در زمینهٔ نقاشی فعالیت دارم و در این زمینه تدریس می‌کنم و همچنان از لذت آموزش هنر و تولید آثار هنری بهره می‌برم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان