دانلود و خرید کتاب میلیاردرهای بیت کوین بن مزریک ترجمه علی خرمشاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میلیاردرهای بیت کوین اثر بن مزریک

کتاب میلیاردرهای بیت کوین

معرفی کتاب میلیاردرهای بیت کوین

کتاب میلیاردرهای بیت کوین نوشته بن مرزیک است که با ترجمه علی خرمشاهی منتشر شده است. کتاب میلیاردرهای بیت کوین روایتی جذاب است از شکل گیری و رشد ارز دیجیتال بیت کوین. 

درباره کتاب میلیاردرهای بیت کوین

میلیاردرهای بیت‌کوین گزارشی است دراماتیک و روایت‌پرداز بر اساس چندین و چند مصاحبه، صدها منبع و هزاران صفحه از اسناد، شامل گزارش‌هایی از چندین جریان دادگاهی. تعدادی نظر متفاوت و غالباً بحث‌برانگیز راجع به برخی رویدادهای این کتاب وجود دارد. تا جایی که به توانایی نویسنده مربوط می‌شود، صحنه‌های این کتاب را بر پایۀ اطلاعاتی که از اسناد و مصاحبه‌ها کشف کرده‌ است بازسازی کرده. باقی صحنه‌ها به‌شیوه‌ای نوشته شده‌اند که درک شخصی را بدون تأکید بر صحت‌وسقم حتمی‌شان توصیف کنند. در برخی نمونه‌ها جزئیات محیط و توصیف‌ها تغییر یافته یا تصور شده‌اند. این کتاب روایتی جذاب است از اتفاقی عظیم در دنیای مدرن.

بن مزریک نویسنده کتاب پرفروش میلیاردرهای تصادفی که داستان شــکل‌گیری فیس‌بوک را در آن روایت کرده این بار سراغ روایتی تازه رفته است. 

خواندن کتاب میلیاردرهای بیت کوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت هرچه بیشتر دنیای مدرن و ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب میلیاردرهای بیت کوین

هرگاه وکیل‌ها بیرون از اتاق بودند، تایلر و کمرون بیشترین سعیشان را می‌کردند که تماماً وقف خودِ پرونده نشوند. در ابتدا این‌چنین بود. یک بار آن‌قدر احساس خشم و خیانت وجودشان را لبریز کرد که به‌سختی می‌توانستند به چیز دیگری فکر کنند. اما بعد از اینکه کم‌کم هفته‌ها به ماه‌ها تبدیل شد، به این نتیجه رسیدند که عصبانیت برای عقلانیتشان خوب نیست. آن‌طور که وکیل‌ها می‌گفتند، آن‌ها باید به این نظام اعتماد می‌کردند. بنابراین هنگامی‌که تنها بودند، سعی می‌کردند راجع به هرچیزی صحبت کنند، به‌غیراز چیزی که آن‌ها را به اینجا رسانده بود.

اینکه حالا رفته بودند سراغ ادبیات قرون‌وسطا، به‌خصوص عقیدۀ دانته راجع به طبقات جهنم، نشان داد که راهکارِ اجتناب، آغاز نزاع بود. انگار اعتماد به این نظام آن‌ها را در یکی از ابداعات دانته گیر انداخته بود. بااین‌حال به آن‌ها تمرکز بخشیده بود. همچون همۀ نوجوانانی که در کانِکتیکات۸ رشد می‌کردند، تایلر و کمرون هر دو دلبستۀ ادبیات لاتین بودند. هنگامی‌که در سال آخر دبیرستان دورۀ آموزشی دیگری برای گذراندن نبود، از مدیر مدرسه خواستند به آن‌ها اجازه دهد همراه کشیشی یسوعی که گردانندۀ برنامۀ لاتین بود، به سمینار ادبیات لاتین قرون‌وسطایی بروند. دوقلوها و کشیش با یکدیگر اعترافات آگوستین قدیس۹ و آثار علمی قرون‌وسطایی دیگری را ترجمه کردند. بااینکه دانته معروف‌ترین اثرش را به زبان لاتین ننوشته بود، آن‌ها هر دو آن‌قدری ایتالیایی بلد بودند که بتوانند با امروزی‌کردن عناصر صحنۀ دوزخ دانته مسخره‌بازی درآوردند: آب‌سردکن‌ها، مهتابی‌ها، تخته‌سفیدها... وکیل‌ها.

تایلر گفت: «اساساً ما الان توی برزخیم. اونه که الان توی جهنم برزخیه. ما هیچ کار اشتباهی نکردیم.»

صدای تق‌تق غیرمنتظره‌ای آمد. ابتدا پیتر کالاماری،۱۰ یکی از وکلای خودشان، وارد شد. خط موهای درحال‌رشدش، پیشانی برآمده و غبغب بسیار بزرگش را قاب‌بندی کرده بود. پیراهن تامی باهامایش۱۱ که طرحی از نخل خرما داشت، با بدسلیقگی زیر کمربند شلوار جینش جمع شده بود و شلوار جین آبی به‌قدری برایش بزرگ بود که باعث می‌شد موقع راه‌رفتن مضحک به نظر بیاید. اگر تایلر می‌دید که برچسب شلوار هنوز روی آن است، متعجب نمی‌شد. بدتر از همه، کالاماری واقعاً سندل پوشیده بود. احتمالاً آن‌ها را نیز از همان جایی خریده بود که شلوار جین را گرفته بود.

پشتِ‌سر وکیلشان نمایندۀ حل اختلاف آمد. آنتونیو پیاتزا،۱۲ ملقب به تونی، ظاهر تأثیرگذارتری برگزیده بود. تا حد زننده‌ای آراسته بود و کت‌وشلوار و کراوات بی‌عیب‌و‌نقصی بر تن کرده بود. موهای برفی‌اش مناسب و به‌دقت اصلاح شده بود و گونه‌هایش به‌شکل برازنده‌ای برنزه شده بود.

پیاتزا در مطبوعات به‌عنوان «استاد حل اختلاف» شناخته می‌شد. او بیش از چهارهزار مورد اختلاف پیچیده را حل کرده بود، ظاهراً حافظه‌ای تصویری داشت و همچنین در هنرهای رزمی نیز متخصص بود؛ با این باور که تمرین‌کردنش در ورزش آیکیدو به او آموخته بود چگونه پرخاشگری را به چیزی کارآمد جهت‌دهی کند. پیاتزا خستگی‌ناپذیر بود. در نظر، برای این ظاهراً سواریِ بی‌پایان، او بهترین راننده‌اتوبوس بود.

قبل از اینکه دو وکیل حتی در را پشتِ‌سرشان ببندند، کمرون پاهایش را از روی میز برداشت.

«قبول کرد؟»


نظرات کاربران

Mehrdadzarei
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

این کتاب به نظر من بی نظیر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۴۱۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان