دانلود و خرید کتاب حقیقت فروش مایک وینبرگ ترجمه هانیه منشی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقت فروش اثر مایک وینبرگ

کتاب حقیقت فروش

معرفی کتاب حقیقت فروش

حقیقت فروش اثری از مایک‌ وینبرگ است که با ترجمه هانیه منشی زاده می‌خوانید. این اثر قرار است خط ‌بطلانی‌ بر ادعاهای ‌فروش که تا به حال شنیده‌اید بکشد و راهنمایی برای فروش بیشتر به شما ارائه کند.

درباره کتاب حقیقت فروش 

در بازار هزاران کتاب وجود دارد که درباره فروش صحبت می‌کند و راهکارهای متنوعی ارائه می‌دهد که به شما تضمین می‌دهد با این کار می‌تواندی فروشتان را چندبرابر کنید. اما مشکلی که وجود دارد این است که آیا تمام آن‌ها حقیقت را به شما می‌گویند؟ 

می‌توان با اطمینان بیان کرد که هیچیک از اصول اصلی که درباره فروش بود تغییر نکرده است. آنچه پیرامون ما اتفاق افتاده است، این است که یکی از این اصول یا رسوم به یک روال مشخص تبدیل می‌شود و این امر دلیلی ندارد مگر تولید نتایج ماندگار آن اصل.

مایک وینبرگ، مشاور، مدرس، سخنران و نویسنده سه کتاب پرفروش آمازون، در کتاب حقیقت فروش، قرار است اصول اساسی فروش را دوباره مرور کند. او می‌خواهد با این کار، خط بطلانی بر تمام ادعاهایی بکشد که به شما قول نتیجه چند برابری را می‌دهند ولی عملا کابردی نیستند. او همچنین راهنمایی‌های خودش را ارائه می‌کند. 

کتاب حقیقت فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

حقیقت فروش کتابی است برای تمام فروشندگان، بازاریابان و آن‌ دسته از افرادی که دوست دارند با اصول حقیقی و حرفه‌ای این شغل آشنا شوند. 

بخشی از کتاب حقیقت فروش

کلمات قدرتمندی برای شارلاتان‌های # فروش اجتماعی و وعده‌های دروغین آن‌ها

از بین تمام گرایش‌ها و جنبش‌هایی که ذکر کردم، بنیان‌گذاران، رهبران جنبش و «کارشناسان»، # فروش اجتماعی را بهتر ترویج داده یا آن را با شدت بیشتری حمایت کرده‌اند.

از این هشتگ به عمد استفاده کرده‌ام و علاوه بر جنبهٔ شوخی و تغییر فضای آن، دلیل اصلی استفاده این است که خود رهبران فروش اجتماعی آن را در آنجا گذاشته‌اند. این نوعی نشانه‌گذاری برای این استراتژی و به‌نوعی علامت تجاری یا لوگوی خود جنبش بود. گویا یکی از چهره‌های سرشناس و یکی از سخنوران برجسته نیز از هشتگ فروش اجتماعی به‌عنوان نام شرکت خود استفاده کرده است.

چیزی که سزاوار و شایسته است، باید ستایش شود؛ نوع بازاریابی در جنبش# فروش اجتماعی بسیار عالی بود، این کار مؤثر واقع شد و هیجان آن مانند آتش‌سوزی گسترش یافت. همه‌اش همین بود؛ شور و اشتیاق دیوانه‌وار! به هر سو نگاه می‌کردید، مردم به‌خاطر وجود دلایل مهمی راجع‌به فروش اجتماعی هیجان‌زده بودند. رسانه‌های اجتماعی به‌طوری باورنکردنی قدرتمند بودند و فروش اجتماعی توسط کسانی ترویج داده می‌شد که بر روی ساخت پلتفرم‌های مختلف روی کانال‌های اجتماعی تسلط داشتند. منطقی به نظر می‌رسید که پس از آن، تعداد بسیار زیادی از افراد به‌دنبال این استراتژی باشند. به‌علاوه، هیچ‌کس نمی‌خواست این استراتژی حقیقت نداشته باشد. اگر می‌توانستم به‌جای طی‌کردن فرایند مشتری‌یابی، گوشی را بردارم و با فشاردادن یک دکمه نظر بدهم، چرا نباید این کار را انجام دهم؟

چیزی که واقعاً عجیب و جالب است این است که من عاشق شبکه‌های اجتماعی هستم و نه‌تنها به آن‌ها اعتقاد دارم، بلکه در طول دههٔ گذشته از مشارکت بسیاری در کانال‌های اجتماعی نیز بهره‌مند شده‌ام. من طرفدار این کانال‌ها هستم و از آن‌ها به‌شدت استفاده می‌کنم، اما برخلاف ادعای رهبران گروه فروش اجتماعی، این شبکه‌ها گلوله‌ای جادویی برای فروشندگان نیستند؛ فروش اجتماعی به‌هیچ‌وجه به وعده‌های داده‌شده توسط کسانی که برای مهم جلوه‌دادن آن در تلاش بودند، نزدیک نشد؛ حتی نکته‌ای مهم‌تر درمورد آن وجود دارد: نه‌تنها بسیاری از «کارشناسان» فروش اجتماعی اعتبار و سابقهٔ موفقیت شخصی ندارند، بلکه از دستور کار خود فراتر می‌روند و درمورد بیهودگی روش‌های فروش سنتی افسانه‌ها و عقاید تخیلی خطرناکی را اشاعه می‌دهند.

این مسئله برای من خیلی دردناک است که اگر فروش اجتماعی دارویی عالی برای درمان همهٔ دردها، جبران‌کنندهٔ همه کمبودهای موجود در فروش هر فروشنده و کلید تبدیل‌شدن به یک برندهٔ همیشگی است، پس چرا بسیاری از فروشندگانی که به استراتژی‌های فروش اجتماعی تکیه می‌کنند فرصت‌های زیادی کسب نمی‌کنند و در پرکردن خطوط ارتباطی خود ناامید هستند؟ اگر فروش اجتماعی را پذیرفته‌اید، آیا خطوط ارتباطی‌تان نباید سرشار از فرصت‌های جدیدی باشد که از تمام مِنشِن‌ها و ریتوییت‌هایتان در توییتر، پروفایل عالی‌تان در لینکدین و نظرهای بی‌شماری که زیر پست‌هایتان در لینکدین و در گروه‌هایتان دارید، به دست می‌آورید؟

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۹۴۳۳۴
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

ترجمه به شدت ضعیف کلا ۲۰ تا ۳۰ صفحش رو خوندم و احساسم این هستش که با گوگل ترنسلیت ترجمه شده و بسیار بسیار بی کیفیت بود کتاب الکترونیکی زیاد مطالعه کردم اما این یکی خیلی افتضاح بود

Mahrokh Emamifar
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

طفلی اونی که اینو ترجمه کرده.وسط ترجمه چقدر به غلط کردن افتاده

کاربر 5046873
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

عالی و بسیار کاربردی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
دنیای فروش، تشنهٔ اعمال نظم و دقت در اجرای اصول اولیه است و نیازی به حقه‌های جدید ندارد.
کاربر ۱۵۹۴۳۳۴

حجم

۲۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۲۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
۳۶,۵۰۰
۵۰%
تومان