دانلود و خرید کتاب شهاب محمدرضا حدادپور جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شهاب اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

کتاب شهاب

انتشارات:انتشارات حداد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۳۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شهاب

کتاب شهاب نوشته محمدرضا حدادپور جهرمی است. این کتاب یک رمان جاسوسی جذاب است که شما را با خود همراه می‌کند تا با ماجرایی سراسر هیجان همراه شوید. کتاب شهاب را انتشارات حداد منتشر کرده است. 

درباره کتاب شهاب

شهاب پسر جوان و حدودا ۳۰ ساله‌ای است با چشکمان رنگی، باهوش و نکته سنج است اما چیزی که در رفتار او عجیب است زندگی دوگانه او است که گویا قصد رفتن از ایران را دارد. او به سیستم امنیتی کمک می‌کند اما همزمان زندگی کثیفی دارد. 

این کتاب داستان یک پرونده پیچیده و مهم است که مرحله به مرحله شما را با خود همراه می‌کند و باعث تعجب و ترس و حیرتتان می‌شود.

خواندن کتاب شهاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا حدادپور جهرمی

محمد رضا حدادپور جهرمی متولد سال ۱۳۶۳، یکی از اساتید جوان حوزه علمیه جهرم است که معاونت پژوهشی این حوزه را نیز به عهده دارد. او فعالیتش را با کانال تلگرامی دلنوشته‌های یک طلبه شروع کرد. او به شهرت فراوانی بین ادب دوستان انقلابی رسید و آثار مختلفی را منتشر کرد. بیشتر آثارش داستانی و با موضوعاتی مانند فتنه و زندگی طلبه‌ها و خاطرات جنگ منتشر شده است.

در دنیای امروز که انقلابیون کمتر به سراغ داستان‌نویسی رفته‌اند، محمدرضا حدادپور جهرمی به درستی درک کرده است که داستان‌گویی زبان نسل امروز است و اگر قرار است اطلاعاتی به مخاطب منتقل شود می‌توان از آن استفاده کرد. آثار این نویسنده در انتشارات حداد منتشر شده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه