دانلود و خرید کتاب نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی ساشا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی اثر ساشا صالحی

کتاب نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی

نویسنده:ساشا صالحی
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۱.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی

کتاب نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی نوشته ساشا صالحی است. این کتاب دستاوردهای فردی یا اجتماعی نتورک برای خانوداه‌های ایرانی و جوانان را معرفی می‌کند. 

درباره کتاب نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی

نتورک مارکتینگ سریعترین شغل قرن ۲۱ است که همهٔ دختران و پسران جوانِ سراسر دنیا برای اینکه بتوانند از دوران جوانی خود بهترین بهره را ببرند و کارآمدترین آموزش‌های توسعه فردی را ببیند باید به آن ملحق گردند. آنچه درمورد نتورک مارکتینگ جذاب می‌باشد این نکتهٔ مهم است که شما با ورود در این تجارت، تمام مزایا و امکانات یک صاحب کسب‌وکار را در اختیار دارید. بدون اینکه سرمایه گذاری زیادی برای راه‌اندازی آن کنید، بدون اینکه حتی ذره‌ای نگران باشید که چگونه محصولات را تولید کنید، چگونه انبارگردانی کنید، چگونه حسابداری کنید، چگونه تبلیغات کنید، چگونه در بازاری که هر روز قیمتها نوسان دارند خودتان را با شرایط منطبق کنید و...!

فروش مستقیم یا بازاریابی شبکه‌ای یکی از قدیمی‌ترین، مهمترین و با ارزشترین شیوه‌های کسب و کار و فروش در جهان است که امتحان خودش را در طول زمان پس داده است.

خواندن کتاب نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب و کار مستقل و کسانی که به نتورک مارکتینگ بدبین هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  نتورک مارکتینگ یا مهارت های زندگی

بعنوان یک روانشناس نگرش کاملاً مثبتی نسبت به «نتورک مارکتینگ» دارم و معتقدم در سطح کلان، فعالیت این شبکه‌ها در کشور موجب تغییرات مثبت اجتماعی و فرهنگی شده و تقویت‌کننده توسعه همه‌جانبه ملی است.

نتورک از نگاهی دیگر، زندگی در مقیاسی کوچک‌تر است. فرصت‌های عینی برای تغییر، رشد، مدیریت و فراگیری مهارت‌های زندگی و مالی در این حرفه، آن را به‌دانشگاه زندگی تبدیل کرده است. نتورک به‌ما می‌آموزد که انسان، نانِ اعتمادبه‌نفس خود را می‌خورد. برای برخورداری از درآمدهای هنگفت و رسیدن به‌استقلال مالی باید تغییر کرد. برای خود برنامه و هدف داشت. موجودی باانگیزه و خودباور بود.

در ادامه توضیح می‌دهم چرا باید از بازاریابی شبکه‌ای حمایت کرد و این حرفه از چه امتیازات قابل ذکری برخوردار است.

۱. «نتورک‌مارکتینگ» یک دوره مؤثر درمانی برای کسانی است که از اختلالاتی چون کمبود اعتماد به‌نفس، بی‌انگیزگی، سرگردانی، بی‌برنامه‌گی و بی‌پولی، به‌صورت مزمن رنج می‌برند. نتورک افراد را تغییر می‌دهد. از آن‌ها افرادی با انگیزه، خودباور، کارآمد و باهدف در زندگی می‌سازد. قاعده این است:

 برای داشتن چیزی که تا به‌حال نداشته‌ای، باید کسی بشوی که تا به‌حال نبوده‌ای.

هرچند، کسب درآمد هنگفت، انگیزهٔ ابتدایی و اساسی افراد برای پیوستن به‌این تجارت را تشکیل می‌دهد، اما «نتورکر» ها به‌سرعت متوجه می‌شوند برای دستیابی به‌اهداف مالی خود باید دست به‌تغییرات جدی و دامنه‌دار و تحول در سبک زندگی فردی بزنند. آن‌ها می‌آموزند که تا تغییر نکنند، خبری از موفقیت و تحقق درآمدهای مورد نظر نخواهد بود. این اکتشاف (تغییر در درون، مقدمهٔ تحول در دنیای بیرونی است) انگیزهٔ مناسبی برای آن‌ها می‌شود تا رشد و تحول درونی را به‌عنوان اولین هدف مهم خود در این تجارت ترسیم کنند. نتورک به‌افراد می‌آموزد که درآمد روبه‌رشد و زیاد، نتیجهٔ رشد شبکهٔ فروش است و رشد شبکهٔ فروش، نتیجه رشد و گسترش درونی است. سرعت و میزان رشد یک سازمان، تابعی از سرعت و میزان رشد مدیران آن سازمان است.

بلانکارد می‌گوید که یک سازمان بزرگ، سایه یک مدیر بزرگ است.

سازمانتان به‌اندازه‌ای رشد می‌کند که شما رشد می‌کنید.

شکوفایی و رشد درونی (به‌معنای افزایش احساس کارآمدی، هدفمندی شخصی، سطح آمادگی و انگیزشی مناسب) بزرگ‌ترین دستاوردی است که از رهگذر فعالیت در نتورک به‌دست می‌آید.


نظرات کاربران

Masud
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

واقعن این قیمت درسته !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاربر 3215969
۱۴۰۰/۰۳/۰۱

این کتاب از نظر من در مورد شبکه است نه نتورک ایران یا حای دیگه... در مورد قدرت ابعاد نتورکه از ابعاد روانشناختی تا ابعاد معنوی اینکه چقدر میتونه در تحول خانواده های ایرانی موثر باشه اگر حتی یه خانواده خودش یک شغل

- بیشتر
Mohammad
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

برادر من،نتورک پوسیدس،خصوصاً برای اعضای شبکه،فقط واسه شرکت اصلی شود آوره،با دیجیتال مارکتینگ،دیگه نتورک چیکارس آخه؟یکمی فکر کنین،انقدر پول رو بریزین تو جوب آب اخه؟😂من خودم سیستماشون رو برسی کردم،متأسفانه نتورک ایران خصوصا،فقط بیگاری و کلاهبرداری هستش!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
یک کوچ و مربی هدایتگر، در بازه زمانی شش‌ماه تا یک‌سال، افراد را هدایت می‌کند تا به‌هدف خود دست یابند. در نتورک نیز همین شیوه از طریق لیدرهای بالاسری اعمال می‌شود. آن‌ها باتوجه به‌نیازها و اهدافمان برای ما برنامه کاری و شخصی می‌ریزند و هر روز و شب ما را پیگیری می‌کنند تا ما آن هدف‌ها را تیک بزنیم. جلسات هفتگی، مرور و اشتراک‌گذاری اهداف، تحلیل و تدوین استراتژی، پیگیری دیگران و مسئولیت‌پذیری، در نهایت به‌تغییر الگوهای ذهنی، بالا رفتن روحیه و به‌دست آوردن عزت نفس و اعتمادبه‌نفس منجر می‌شود.
کاربر ۵۸۸۸۴۲۰
دهانت را ببند! تجارت صد میلیارد دلاری در سال را باید جدی گرفت. زیگ زیگلار
Alireza

حجم

۶۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۶۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان