دانلود و خرید کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید مری کریستنسن ترجمه سعید گل محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید اثر مری کریستنسن

کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید

معرفی کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید

کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید نوشتهٔ مری کریستنسن و وین کریستنسن و ترجمهٔ سعید گل محمدی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید

کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید که ویراستهٔ فاطمه حاجی آقازاده و پریوش طلایی است، درمورد روش‌های اثبات‌شده‌ای که با استفاده از آن‌ها به موفقیت مالی دست می‌یابیم، سخن گفته است. گفته شده است که تراژدی دردناک یک فرصت تجاری برای افراد تازه‌وارد آنجا آغاز می‌شود که باور به پول‌سازی بازاریابی شبکه‌ای در اولویت قرار می‌گیرد و بدون درک صحیح از این نوع کسب‌و‌کار، فعالیت در این زمینه آغاز می‌شود. اینجا است که اشتباه بزرگ رخ می‌دهد و تمام انرژی افراد صرف ایجاد شبکهٔ بزرگ و پول‌ساز و واردکردن افراد دیگر به این حرفه می‌شود. خیالِ خوش یک زندگی رؤیایی جلوی چشم تمام تازه‌کاران را می‌گیرد و هیجانی کاذب اما توأم با استرس، ترس و نگرانی در آن‌ها ایجاد می‌کند؛ فقط به این دلیل که تصویر و درک واقعی از انجام این تجارت برای افراد وجود ندارد و آن‌ها درگیر رؤیاهایی بالاتر از حد و ظرفیت واقعی خود می‌شوند. آن‌ها به این باور می‌رسند که مثلاً برای رسیدن به رؤیاها (بنزها، پورشه‌ها، خانه‌های رؤیایی) باید بهایی معادل یک سال زندگی خود پرداخت کنند و یک ‌سال دیگر همهٔ سختی‌ها، کمبودها و نگرانی‌ها پایان می‌یابند؛ بدون توجه به اصل و اساس تجارت برای ماندگاری، پویایی و رشد و بازاریابی و فروش؛ بدون توجه به اصل ریشهٔ فقر و ثروت؛ بدون توجه به معنای واقعی موفقیت و بدون توجه به جریان طبیعی خلقت و راز بزرگ کامیابی. در این باره بیشتر بخوانید.

خواندن کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار و مدیریت و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید

«وقتی نوبت به تبلیغات می‌رسد اغلب ساده‌ترین‌ها، بهترین‌ها هستند. نوارهای ویدئویی بهترین ابزار برای عضوگیری و به نوعی، معرف منسجم و حرفه‌ای همراه با تحرک، صدا و موسیقی هستند. امیدوارم شرکت شما هم فیلم داشته باشد، زیرا بسیار شورانگیز بوده و می‌توانید مطمئن باشید که هر کسی که آن را تماشا می‌کند تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

شاید بخواهید نوارهای ویدئویی عمومی خریداری کنید که در مورد مزیت‌های بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک حرفه صحبت می‌کنند. مجلات مربوط به این صنعت انواع بسیاری از فیلم‌ها را تبلیغ می‌کنند. با فردی که می‌خواهید نوار را برایش ارسال کنید تماس بگیرید؛ پنج دقیقه برای معرفی آن زمان بگذارید. مکالمه را ادامه دهید و به حرف‌های فرد مورد نظر هم گوش دهید. یک یا دو مورد خاص را که می‌توانید برای ترغیب او به کار ببرید مشخص نمایید ـ هزینه‌های تحصیل، تعطیلات، تقاضای یک شغل تازه، اتومبیل جدید، سفرهای خارج از کشور، شانس کنترل زندگی خود، کارنکردن به شیوه سنتی (از ساعت نه صبح تا پنج بعدازظهر) و...

به آن‌ها بگویید فیلم را به آن‌ها امانت می‌دهید. مدت زمان فیلم را بگویید و بپرسید آیا می‌توانید دو روز دیگر با آن‌ها مجدد تماس بگیرید تا نظرشان را در مورد آن بدانید.

اگر بلافاصله و صراحتاً درخواست شما را رد کنند، چه می‌شود؟ هیچ؛ فقط پنج دقیقه از عمر شما صرف این کار شد. نباید ناامید شوید چون می‌دانید در حال غربال‌کردن شن و ماسه‌ها برای یافتن طلا هستید.

همچنین مکالمه شما یک راه تازه به رویتان باز خواهد کرد، سرنخ‌هائی که همیشه به دنبالشان هستید. مثبت بیندیشید. به جای این‌که به خود بگویید: «او شخص مرا نپذیرفت» به خود یادآوری کنید که از هر فرصتی برای معرفی شخص دیگری می‌توان استفاده کرد؛ بنابراین، می‌توانید شن و ماسه‌های جدید را غربال کنید. بپرسید: «به نظر شما چه کسی علاقه‌مند است این فیلم را ببیند؟»

به نظر اکثر افراد فیلم‌ها برابر با سرگرمی هستند و همه ما به سرگرمی و تفریح علاقه داریم. ابزار مشابه دیگر، نوارهای صوتی هستند که احتمالاً شرکت‌تان در اختیار دارد. امروزه اکثر افراد در اتومبیل خود دستگاه ضبط و پخش دارند و هنگام رانندگی می‌توانند به نوار گوش دهند.

به همراه نوار صوتی چند بروشور شرکت و یادداشت دست‌نویس تشکر هم برای آن‌ها بفرستید.»

نظرات کاربران

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

ورود به بازاریابی شبکه‌ای اشتباه بدیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان