دانلود و خرید کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده جمشید خانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده اثر جمشید خانیان

کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده

معرفی کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده

کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده داستانی در ژانر وحشت از جمشید خانیان است. در این کتاب همراه با خانواده‌ای به خانه جدید آن‌ها می‌رویم و به مشکلاتی که زندگی در این خانه جدید برایشان پیش می‌آورد، نگاهی می‌اندازیم. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده

کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده داستان دختری به نام آنا است که همراه پدر و مادرش به خانه جدیدی اسباب‌کشی می‌کنند. مادر آنا از موسیقی و مراقبت از گل‌ها و گیاهانش لذت می‌برد و پدر آنا همه چیز را در عدد و رقم و اشکال هندسی و ریاضی می‌بیند. وقتی به خانه جدید می‌روند متوجه می‌شوند که عکسی از صاحبان قبلی خانه بر دیوار جا مانده است. پسر توی عکس نگاه نگرانی دارد و همین نگاهش از ذهن آنا بیرون نمی‌رود... 

کم کم اتفاقاتی عجیب و غریب برای آن‌ها رخ می‌دهد. تا جایی که مجبور می‌شوند از این خانه هم اسباب کشی کنند و بروند. این داستان به خوبی روابط انسانی را به تصویر کشیده است و از رازهایی حرف می‌زند که در پس هر ارتباطی و در هر خانواده‌ای وجود دارد.

کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نوجوانانی که به خواندن داستان‌هایی در ژانر وحشت علاقه دارند، از خواندن کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده لذت می‌برند. 

درباره جمشید خانیان 

جمشید خانیان، داستان‌نویس و نمایشنامه نویس، هفدهم شهریور ۱۳۴۰ در آبادان متولد شد. او نویسندگی برای کودکان و نوجوانان را پس از سال‌ها کار در حوزه‌ ادبیات بزرگسال آغاز کرده است.

نخستین اثری که جمشید خانیان در زمینه‎ ادبیات کودک و نوجوان نوشت، رمان کوتاه «کودکی‌های زمین» بود. از جمشید خانیان آثار بسیاری برای کودکان و نوجوانان چاپ شده است که از میان آن‌ها می‌توان به قلب زیبای بابور، شبی که جرواسک نخواند، طبقه‌ هفتم غربی و عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی  اشاره کرد. 

کتاب عاشقانه‌های یونس درشکم ماهی منتخب شورای کتاب کودک، دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان و کتابخانه‌ مونیخ بوده است.

نظرات کاربران

nafise🌱
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

کتابی پر از حس تعلیق و گاه دلهره که حتی وقتی داستان تموم می‌شه، رهات نمی‌کنه❤️

AcaFr
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

متن اسپویل نداره خیالتون راحت 😉 کتاب با یک معما پیش رفت و روند داستان تا انتها در راستا حل این معما بود🎈 ژانرش ترسناک و معمایی بود ولی قسمت معماییش به نظرم خیلی ضعیف بود و کمکی به جذابیتش نمی کرد 🪐 درباره متن کتاب هم

- بیشتر
『تی‌تی :)♡』
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

کتاب بدی نبود ولی پایان باز داشت و معلوم نشد این اتفاقات برای چیه؟ اون پسر به چی نگاه می‌کرد؟ متن روانی داشت ولی موردپسند من نبود

کاربر ۱۴۲۳۸۲۰
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

چقدر مبهم بود و سوال برانگیز، کتاب خواننده رو باخودش تا آخرین سطر آخرین پاراگراف میکشونه و درست وقتی که منتظری جواب علامت سوال هات رو بگیری با یک سوال به فکر فرو میری... زیبا بود!

کاربر ۲۹۱۸۰۵۸
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

بی نهایت زیبا بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان