دانلود و خرید کتاب آناتومی روح کارولین میس ترجمه شهناز کمیلی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی روح اثر کارولین میس

کتاب آناتومی روح

نویسنده:کارولین میس
انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:
۴.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آناتومی روح

کارولین میس در کتاب آناتومی روح به بررسی کامل هفت چاکرای بدن انسان می‌پردازد.

 درباره کتاب آناتومی روح

کارولین میس در کتاب حاضر توضیحاتی درباره هفت حقیقت معنوی می‌دهد. قدرت قبیله ای، قدرت روابط، قدرت شخصی، قدرت عاطفی، قدرت اراده، قدرت ذهن و روابط معنوی.

هر فردی که نسبت به سلامت روح و جسم نگاهی همه جانبه دارد، از مطالب این کتاب بهره خواهد برد. در لابه‌لای کلمه‌های این کتاب با حقایق پشت پردۀ سلامتی متباین میان جسم و روح آشنا خواهید شد. ... در مطالب این اثر، خِردی نهفته است که از اصطلاح‌ها و زبان نامفهوم عصر معاصر به دور است و اطلاعات جامعی در اختیار خواننده قرار می‌دهد. 

 نظرات دیگران درباره کتاب آناتومی روح

 با مطالعۀ تنها دو فصل نخست کتاب آناتومی روح، متوجه تغییر و تحول شگفت‌آوری در زمینۀ شغلی و جهان‌بینی خود شدم و قدم به مسیر تازه‌ای گذاشتم. اطلاعاتی که نویسنده در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، در واقع پیام ارزشمندی است که پیوند انکارناپذیر میان روح و جسممان را آشکار می‌سازد و کلیدی است برای شفای زندگی در تمامی سطوح آن. کارولین میس چکیده‌ای از حکمت مراقبت از سلامتی جسم و روح در طول دوره‌های مختلف تاریخ را در دسترس هزارۀ جدید قرار داده است.

کریستین نورترپ، پزشک و نویسندۀ کتاب جسم زن‌ها، خرد زن‌ها

نمونه‌ای استثنایی و فوق‌العاده و عملی در رابطه با توانمندی و قدرت انسان.

مکون تلگراف

- هدیه‌ای تمام و کمال، شگفت‌انگیز و خیره‌کننده برای ادبیات شفای جامع و فراگیر.

جسم، ذهن، روح

- کارولین میس آموزگاری است زیرک و خارق‌العاده و افتخار می‌کنم کتاب جدید او، آناتومی روح را تأیید و پشت‌نویسی کرده‌ام. کتابی که ارتباط مستقیم میان ذهن و جسم شما را روشن می‌سازد.

لوئیز هی، نویسندۀ کتاب شما می‌توانید زندگی خود را درمان کنید

 خواندن کتاب آناتومی روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به کتاب‌های روان‌شناسی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب آناتومی روح

هر آنچه حیات دارد، به واسطۀ انرژی زنده است که ارتعاش می‌یابد و این انرژی تماماً حاوی اطلاعات است. تعجبی ندارد که کارشناسان طب جایگزین یا پزشکی مکمل، مانند طب سوزنی، این عقیده را تأیید می‌کنند، حتی برخی از فیزیک‌دانان کوانتومی وجود یک میدان الکترومغناطیس که توسط فرایندهای بیولوژیکی بدن تولید می‌شود را تأیید می‌کنند. دانشمندان تصدیق می‌کنند که بدن انسان الکتریسیته تولید می‌کند؛ زیرا بافت‌های زنده باعث ایجاد انرژی می‌شوند.

جسم فیزیکی شما با میدان انرژی در دامنه‌ای که دست‌هایتان را کاملاً باز کنید و معادل تمام قدتان، احاطه شده است. یک کانون اطلاعات و یک سامانه دریافتی-ادراکی فوق‌العاده حساس که ما به واسطۀ آن پیوسته با هرچه در اطرافمان وجود دارد در «ارتباط» هستیم. این سامانه نوعی انرژی الکتریکی آگاه است که پیام‌ها را به جسم انسان‌های دیگر انتقال می‌دهد و پیام‌های آن‌ها را دریافت می‌کند. این پیام‌ها از میدان انرژی و از درون آن‌ها همان اطلاعاتی هستند که شهودگرها درک و دریافت می‌کنند.

کارشناسان طب انرژی بر این باورند که میدان انرژی انسان حاوی انرژی هر فرد و منعکس کنندۀ آن است. این انرژی ما را احاطه می‌کند و انرژی احساسی که به وسیلۀ تجربه‌های درونی و بیرونی‌مان، چه مثبت و چه منفی، ایجاد می‌شود را با ما حمل می‌کند. این نیروی احساسی در بافت فیزیکی درون بدن ما تأثیر می‌گذارد و در آن نفوذ می‌کند. به‌این‌ترتیب سرگذشت شما که تجربه‌های سازندۀ زندگی شما هستند، به بیولوژی شما تبدیل می‌شوند.

تجربیاتی که انرژی احساسی را در سامانۀ انرژی ما حمل می‌کنند، عبارتند از روابط و ارتباط‌های گذشته و حال، چه شخصی، چه شغلی؛ تجربه‌ها و خاطره‌های عمیق یا آسیب‌زا و دردناک؛ الگوهای اعتقادی و رفتاری شامل کلیۀ اعتقاد‌های معنوی و موهوم و خرافاتی. احساس‌های ناشی از چنین تجاربی در سامانۀ بیولوژیکی ما رمزگذاری می‌شوند و در طرز و ترتیب قرار گرفتن بافت سلولی ما سهیم می‌گردند و به‌این‌ترتیب کیفیتی از انرژی که آن احساس‌ها را منعکس می‌کند تولید می‌نمایند. این تأثیر‌ها و انعکاس‌های انرژی، گونه‌ای از زبان انرژی را شکل می‌دهند که اطلاعات دقیق و واقعی و نمادینی را که یک شهودگر پزشکی می‌تواند آن را بخواند منتقل می‌سازد.

به نمونه‌ای از پیامی که میدان انرژی ممکن است منتقل سازد، توجه کنید. تصور کنید زمانی که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کردید، در درس ریاضی‌ضعیف بودید. دانستن این واقعیت که یک‌دو جین به معنی دوازده عدد است، چنان بار احساسی‌ای در برندارد که بتواند سلامت بافت سلولی را دگرگون کند. از طرفی اگر به دلیل اینکه این واقعیت را نمی‌دانستید، توسط آموزگار تحقیر شده باشید، این تجربه بار هیجانی به دنبال داشته که منجر به آسیب سلولی شده است، به‌خصوص درصورتی‌که در بزرگسالی روی آن خاطره متمرکز شوید یا از آن به‌عنوان معیاری برای مقابله با انتقاد یا صاحبان نفوذ و قدرت، یا تحصیلات یا عدم موفقیت استفاده کنید. یک درون‌نگر شاید بتواند تصویری دقیق و واقعی از واکنش تبادلی با آموزگار یا هر نماد منفی دیگری در ارتباط با آن تجربه را دریافت کند.

تصاویر مثبت و انرژی تجارب مثبت نیز در میدان انرژی نگه داشته می‌شوند. به زمانی فکر کنید که فردی به خاطر کاری که به‌خوبی از عهدۀ آن برآمده‌اید یا عملی خیرخواهانه یا به‌خاطر کمکی که به کسی کرده‌اید، شما را تحسین کرده است. شما انرژی مثبتی را حس می‌کنید، موجی از قدرتی فردی در جسمتان فوران می‌کند. تجربه‌های مثبت و منفی هم در بافت سلولی و هم در میدان انرژی خاطره‌ای ثبت می‌شوند. دکتر کانداس پرت، متخصص مغز و اعصاب، اثبات کرده است که نوروپیتیدها -مواد شیمیایی که توسط احساسات تحریک می‌شوند- افکاری هستند که به مسئله یا موضوعی تبدیل شده‌اند. احساس‌ها و عواطف ما بنا به قواعد طبیعی یا فیزیکی در جسم ما ساکن می‌شوند و با سلول‌ها و بافت‌های بدنمان در تعامل هستند و برهم‌کنش دارند. در حقیقت دکتر پرت دیگر نمی‌تواند ذهن و جسم را از یکدیگر متمایز کند؛ زیرا از نظر او همان سلول‌هایی که تأثیر‌های عاطفی متقابل و ماهیت شیمیایی احساسی را در مغز، تولید و دریافت می‌کنند، در سراسر بدن حضور دارند. گاهی بدن حتی پیش از اینکه مغز مشکلی را ثبت کرده باشد، از لحاظ احساسی واکنش نشان می‌دهد و مواد شیمیایی احساسی به عمل می‌آورد. برای مثال، به خاطر بیاورید چگونه بدن شما پیش از اینکه فرصت فکر کردن داشته باشید به یک صدای بلند واکنش نشان می‌دهد.

نظرات کاربران

Nasim Shahini
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

کتاب بسیار عالی بود و مفاهیم عمیق و بنیادی را در بر میگرفت. ولی متاسفانه ترجمه خیلی مفهوم و روان نبود .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۰)
قضاوت، یک خطای معنوی است
Nasim Shahini
اهمیتی ندارد به چه کاری اشتغال داریم؛ درمانگر، والد، دانشمند، کشاورز یا دوستی خوب، ما می‌توانیم همانند یک رگ، انرژی الهی را منتقل سازیم.
فاطمه ناجی
بخشش به این معنی نیست که به فردی که به شما صدمه زده است، بگویید: «مشکلی نیست» که کم‌وبیش اکثر مردم چنین برداشتی از آن دارند. بلکه گذشت یک عمل پیچیده و آگاهانه است، عملی که روح و روان را از نیاز به انتقام و مشاهدۀ خود در جایگاه قربانی رهایی می‌بخشد. گذشت، فراتر از خلاصی از سرزنش کردن افرادی که به ما آسیب رسانده‌اند، رهایی از کنترلی است که احساس قربانی شدن بر روانمان ایجاد کرده است. رهایی که گذشت به وجود می‌آورد، گذری است به آگاهی برتر، نه‌فقط در تئوری، بلکه از نظر انرژی و بیولوژیکی. در واقع پیامد یک بخشش واقعی، هم‌مرز با معجزه و اعجاز است.
فاطمه ناجی
هنگامی که با کوته‌فکری مواجه می‌شوی، وظیفه‌ات این است که بخشی از نور باشی و دیگران را حمایت کنی و در برابر کسانی که تفکر‌های منفی دارند، ایستادگی کنی.
فاطمه ناجی
عبادت آگاهانه یا ناخودآگاه ما برای شناخت بی‌واسطۀ خداوند، چیزی شبیه این درخواست است: دیگر نه می‌خواهم به دست یک جمع حمایت شوم و نه آرزو دارم برای دریافت رهنمود‌های خود یک میانجی داشته باشم. اکنون از تو می‌خواهم مستقیم به زندگی‌ام راه بیابی و هر سدی را در زندگی، اعم از شخص، مکان یا شغل که در توانایی من در ایجاد اتحادی نزدیک با تو اختلال ایجاد می‌کند، از سر راه برداری.»
فاطمه ناجی
همواره تا زمانی که فرد به سطح تازۀ حقیقت خو بگیرد، تغییر در سطح آگاهی، شامل یک دوره انزوا و تنهایی است و بعد همیشه همراهان تازه‌ای یافت می‌شوند. هیچ کس در درازمدت تنها نمی‌ماند.
فاطمه ناجی
کارما، پیامد‌های فیزیکی و انرژیایی انتخاب‌های ماست. انتخاب‌های منفی شرایطی را ایجاد می‌کند که تکرار می‌شوند تا به ما بیاموزد چگونه گزینه‌های مثبتی انتخاب کنیم. هنگامی که درس خود را یاد بگیریم و گزینه‌های مثبت و صحیحی انتخاب کنیم، شرایط دیگر تکرار نمی‌شوند؛
فاطمه ناجی
ذهن آگاه قادر است بدون متحمل شدن رنج جسم فیزیکی، روح را آزاد کند. این انتخاب در دسترس همه است.
فاطمه ناجی
عدم توازن میان قلب و مغز، انسان‌ها را به اعتیاد می‌کشاند. از نظر انرژی هرگونه رفتاری ناشی از ترس از رشد درونی، نوعی اعتیاد محسوب می‌شود. برای مثال حتی رفتارهای سالم از قبیل عبادت یا ورزش، درصورتی‌که جهت احتراز از درد و رنج یا بصیرت شخصی صورت گیرند، می‌توانند اعتیاد محسوب شوند.
فاطمه ناجی
به خود پاداش دادن با سفرهای متعدد و اسباب‌بازی‌های جورواجور، عشق چاکرای سوم است؛ استفاده از خوشی‌های فیزیکی/ مادی جهت قدرشناسی از خود. درحالی‌که چنین پاداش‌هایی لذت‌بخش هستند، می‌توانند مانع از تماس ما با تحریک‌ها و احساس‌های عمیق‌تر قلبی شوند
فاطمه ناجی

حجم

۷۱۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۷۱۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان