دانلود و خرید کتاب عامل نشاط سوزان اسمیت جونز ترجمه بیتا عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عامل نشاط اثر سوزان اسمیت جونز

کتاب عامل نشاط

معرفی کتاب عامل نشاط

کتاب عامل نشاط نوشته سوزان اسمیت جونز است که با ترجمه بیتا عسگری منتشر شده است. این کتاب ۱۰ روش دستیابی به سلامتی و شادی را به شما یاد می‌دهد و کمک می‌کند زندگی بهتری را تجربه کنید و از لحظه‌هایتان لذت ببرید.

درباره کتاب عامل نشاط

کتاب عامل نشاط یکی از بیست‌وپنج کتاب نوشته شده توسط سوزان اسمیت جونز در زمینه روانشناسی انگیزشی است. روانشناس سرشناس Wayne Dyer در مقدمه این کتاب، ضمن توصیه به خواندن و بکاربستن نکات نوشته شده در این کتاب موضوع آن را جهانی و در جهت بهبود کیفیت زندگی برای همه انسان‌ها خوانده است.

نویسنده در اثر سانحه تصادف خودرو دچار آسیب‌دیدگی شدیدی در ناحیه کمر شد به‌طوری که به تشخیص پزشکان، او مجبور به تحمل یک زندگی سراسر درد و بدون فعالیت بود. ولی او انتخاب کرد که نه تنها سلامتی خود را بازیابد، بلکه برای خود و دیگران سرمشقی از تلاش و امید باشد.

تاکید او در کتاب «عامل نشاط» بر سلامت است. سلامتی که مافوق داشتن بدنی قوی و کامل است. سلامتی توأم با نشاط، که فقط اختصاص به جنبه فیزیکی ندارد، بلکه توازنی هماهنگ میان سه جنبه بدن، ذهن و روح است.

نویسنده، تصادفِ ماشین در زندگی خود را یک «ندای هوشیاری» تلقی می‌کند که باعث شد او از آن زمان تاکنون بی‌وقفه در نحوه زندگی، رفتار، افکار و نگرش‌های خود تغییرات اساسی ایجاد کند.

او معتقد به مفهومی از خداست که هم درون ماست و هم ما را احاطه کرده است و باعث اتصال همه مخلوقات خدا به یکدیگر می‌شود.

 کتاب عامل نشاط راه‌های عملی برای گذراندن زندگی آرام و متوازن ارائه می‌دهد و باعث می‌شود سلامتی و سرزنده بودن، قوی و متناسب بودن، هدفی قابل دستیابی شود. ما قدرت دستیابی به هر هدف ارزشمندی را داریم.

خواندن کتاب عامل نشاط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد  موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عامل نشاط

بسیاری از مردم به محض برخورد با کوچکترین ناملایمات خواسته خود را رها می‌کنند. من از زندگی خود آموخته‌ام که موانع و مشکلات، فقط فرصت‌هایی برای یادگیری و رشد هستند. هیچ‌چیز جز افکار ما و محدودیت‌هایی که ما برای خود تصور کرده‌ایم، نمی‌تواند مانع ما برای رسیدن به اهدافمان شود. نباید با ظواهر واقعیت، قضاوت کنیم. باید به اندازه‌ای ایمان داشته باشیم که تصوری با شکوهتر از زندگی را انتخاب کنیم. در آن صورت خواهیم توانست اقدام کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

هر فصل از کتاب «عامل نشاط» به نوعی خاص از زندگی اختصاص دارد که قدرت اقدام کردن را افزایش می‌دهد.

پس از سال‌ها تحقیق درباره فلسفه‌های شرق و پزشکی غرب به این نتیجه رسیده‌ایم که چقدر خطوط حد و مرز بین علم و معنویت در حال محو شدن هستند. این واقعیت انکارناپذیر است که بدن، ذهن و روح تفکیک‌ناپذیرند. علم تأیید می‌کند که وقتی با گرایش‌های مثبت، با ایمان، امید و عشق در قلب‌هایمان زندگی می‌کنیم، ایمنی و مصونیت خود را افزایش می‌دهیم، انرژی بیشتری داریم و جوان‌تر به‌نظر می‌رسیم بنابراین بیماری‌ها را شکست می‌دهیم.

به‌علاوه دانشمندان موافقند که آن دسته از افراد که بطور منظم تعمّق می‌کنند، نه تنها از عهده فشارها بهتر برمی‌آیند بلکه سال‌ها جوان‌تر به‌نظر می‌آیند. به همین سادگی.

من به زندگی خود از جنبه دیگری نگاه می‌کنم. ما نیاز داریم بیشتر به حضور خدا در زندگیمان ایمان داشته باشیم و برای یافتن پاسخ به سوالاتمان به درون خود بازگردیم. با زندگی ساده توأم با تفکر بسیار و از طریق افزایش دادن آگاهی خود و اتصال با خدای خود به پاسخ‌های صحیح اطرافمان می‌رسیم.

باید انرژی خود را در بالاترین سطح نگهداریم تا بتوانیم الهام‌هایی را که سعی دارند به ما برسند چه از طریق افکار ما، رویاهای روزانه یا شبانه و یا از طریق کسانی که سر راه ما قرار می‌گیرند، به راحتی دریافت کنیم.

الهام یعنی چیزی را بدون اینکه به آن فکر کنیم، بدانیم. از نظر من الهام همان صدای خداست در درون ما. بسیاری از مواقع ما از خود فرار می‌کنیم و زندگی خود را با فعالیت مداوم پر می‌کنیم. به خود فرصت نمی‌دهیم تا آرام بنشینیم، دنیای بیرون را فراموش کنیم و هیاهوی ذهنی را سرکوب کنیم. الهام را می‌توان به طرق مختلف تغذیه کرد. هرچه بیشتر به الهام‌های درون خود توجه کنید بیشتر قابل دستیابی خواهند بود. هرچه بیشتر به آنها حساس شوید و احساس یکی بودن با خدای خود و زندگی داشته باشید، الهام‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان