دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس باربارا باربارا دی آنجلیس ترجمه حسام اتابک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس باربارا اثر باربارا دی آنجلیس

کتاب اعتماد به نفس باربارا

معرفی کتاب اعتماد به نفس باربارا

کتاب اعتماد به نفس نوشته دکتر باربارا دی آنجلیس، مشاور و سخنران انگیزشی آمریکایی است. کتاب اعتماد به نفس باربارا که با ترجمه حسام اتابک منتشر شده است به شما کمک می‌کند یاد بگیرید در تمام مراحل زندگی اعتماد به نفس داشته باشید.

درباره کتاب اعتماد به نفس باربارا

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید کاش اعتماد به نفس و خودباوری بیش‌تری داشتم؟ آیا فکر می‌کنید باید کارهای خاص و از قبل تعیین شده‌ای را در زندگی خود انجام دهید تا بعد از آن به احساس اعتماد به نفس و خودباوری برسید؟ آیا همیشه انجام کارهای خود را مانند شروع شغلی جدید یا شروع رابطه با کسی را که به او علاقه‌مند شده‌اید به تأخیر می‌اندازید تا ابتدا به اعتماد به نفس کافی دست پیدا کنید و بتوانید نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید؟ آیا هیچ کاری انجام نمی‌دهید یا با بی‌حوصلگی کارهایتان را به انجام می‌رسانید به این امید که روزی برسد که اعتماد به نفس به طرزی معجزه آسا به سراغ شما بیاید؟ آیا در حالی که در زندگی‌تان به موفقیت رسیده اید، اما باز هم در خود احساس اعتماد به نفس و اقتدار شخصی نمی‌کنید؟

اعتماد به نفس موضوع این کتاب است. در این رابطه نظرهایی را با شما در میان خواهم گذاشت که احتمالاً با همهٔ نظرهایی که تا کنون دربارهٔ اعتماد به نفس شنیده‌اید متفاوت است. در این کتاب به شما خواهیم آموخت که چه طور می‌توانید در درون خود منبعی از اطمینان پیدا کنید و با کمک آن کارهایی را که همیشه می‌خواستید، انجام دهید. در واقع از زمانی که از دید دیگری اعتماد به نفس را نگاه کنید، زندگی‌تان تغییر خواهد کرد. لازم نیست پنج یا ده سال صبر کنید، این تغییر می‌تواند از همین فردا به وجود آید.

خواندن کتاب اعتماد به نفس باربارا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اعتماد به نفس باربارا

آیا هر کاری که می‌کنم همیشه همان نتیجه‌ای را می‌دهد که دلخواه من است؟ البته که خیر. آیا به هر چه که دوست دارم خواهم رسید؟ پاسخ منفی است.

اشکالی ندارد، زیرا من اعتماد به نفسم را بر پایهٔ نتایجی که دریافت می‌کنم، بنا نمی‌کنم. اعتماد به نفس من ناشی از این حقیقت است که همه چیز را همان طوری انجام می‌دهم، که می‌گویم انجام خواهم داد.

اگر اعتماد به نفس‌تان را بر پایهٔ آنچه که هستید بنا کنید، نه آنچه که انجام می‌دهید، چیزی ساخته‌اید که هیچ کس و هیچ شرایطی نمی‌تواند از شما بگیرد. این هم دلیل دیگری برای این که اعتماد به نفس حقیقی از آنچه که به انجام می‌رسانید ناشی نمی‌شود. هر قدر هم که در انجام کاری مهارت داشته باشید، تنها زمانی اعتماد به نفس خواهید داشت که مشغول انجام آن کار خاص هستید. در نتیجه وقتی دست به کار جدیدی می‌زنید، کاری که در آن مهارت ندارید، اعتماد به نفس قدیمی‌تان به دردتان نمی‌خورد، چرا که هیچ اطمینانی به توانایی‌تان در خوب انجام دادن کار جدید ندارید.

یادم می‌آید سال‌ها قبل، هنگامی که تصمیم به نوشتن اولین کتابم «‌ چه طور همیشه عاشق باشیم؟ ‌» گرفتم، من هم همین وضع را داشتم. من در ادارهٔ سمینارها مهارت و موفقیت زیادی به دست آورده بودم و احساس می‌کردم کاملاً توانایی آن را دارم که علاقه‌مندان بسیاری را به سمینارهایم جذب کنم و یک آخر هفتهٔ فوق‌العاده برای‌شان بسازم. ولی قبل از آن، هیچ کتابی ننوشته بودم و تا حد مرگ می‌ترسیدم! به یاد دارم که با خودم فکر می‌کردم مطمئناً می‌دانم چه طور یک سمینار پُرمحتوا برگزار کنم، ولی هیچ ایده‌ای راجع به نوشتن یک کتاب خوب ندارم. از کجا باید شروع کنم؟ اگر نتوانم تمامش کنم چه؟ اگر مردم فکر کنند کتابم احمقانه است چه؟

تمام اعتماد به نفسم در برگزاری سمینارهای موفق، هیچ اثری بر نویسنده شدنم نداشت. اعتماد به نفسم از فعالیتی به فعالیت دیگر انتقال پیدا نکرد.

چرا این قدر ترسیده بودم؟ به این خاطر نبود که تا به حال کتاب ننوشته بودم. ترسیده بودم، برای این که آن موقع از موضع اعتماد به نفس واقعی و درونی عمل نمی‌کردم. هنوز معتقد بودم تا در کاری، در آن مقطع در کار نوشتن کتاب، ماهر نشوم، نمی‌توانم در آن کار به خودم اطمینان داشته باشم. در واقع بعد از نوشتن آن کتاب (که پُرفروش‌ترین کتاب کشور شد)، فهمیدم که نمی‌دانم اعتماد به نفس حقیقی چیست. چون وقتی مشغول نوشتن کتاب دومم شوم، با خودم فکر کردم، الان دیگر برای نوشتن این کتاب مطمئناً نخواهم ترسید.

خوب حدس می‌زنید چه شد؟ من ترسیدم. ذهنم پُر از افکاری بود از قبیل: «‌ کتاب اولت موفق بود، این کتاب که دربارهٔ موضوع کاملاً متفاوتی است. ممکن است نتوانی به خوبی کتاب اولت دربارهٔ این موضوع هم بنویسی. اگر مردم این موضوع را به اندازهٔ آن یکی دوست نداشته باشند چه؟ » و غیره. 

نظرات کاربران

alefzed
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

راستش امروز به طرز عجیبی اعتماد به نفسم زیاد شد اونم فقط با یه کار ساده!اینکه خیلی راحت سوالی که شاید احمقانه به نظر میرسید رو از استاد پرسیدم.با این کار من کم کم دیدم این سوال بقیه هم بوده

- بیشتر
مها؛ فرزند ماه
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

کتاب سبک، کوچیک، جامعیه. مطالعه ش بیش از یکی دو روز طول نمیکشه. شخصاً نیمه دوم کتاب رو کاربردی تر میدونم .. اگر فکر میکنی بهش نیاز داری، حتما مطالعه کن ؛ چیزی از دست نمیدی :)

lila
۱۴۰۰/۰۷/۱۷

کتابهای باربارا فوق العاده هستند انگار ندای درونی خود آدم هست که زبان باز کرده و صحبت میکنه، دقیقا مشکلات ناشی از عدم اعتماد بنفس رو به صمیمی ترین شکل توضیح میده و راه حل ارائه میده

aahid
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

به نظرم یکی از بهترین کتاب ها در توصیف درست و دقیق اعتماد به نفس هست و یکسری تمرین ها داره که باعث میشه ریشه های عدم اعتماد به نفستون رو بشناسید و تفکر درست رو جایگزینش کنید. پیشنهاد میکنم

- بیشتر
حج کیان
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

کتاب خوبی بود و خالی از لطف نیست مطالعش کم و بیش راهکار میده ولی انتظار داشتم بیشتر راهکار ارائه کنه شخصا نیمه دوم کتاب رو کاربردی تر و بهتر میدونم از اون جایی که سه نوع اعتماد به نفس رو میگه

- بیشتر
کاربر 4310747
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

این کتاب در مقایسه با سایر کتاب هایی که در زمینه اعتماد به نفس خوندم مرتبط تر و کاربردی تر بود و اگر با دقت خونده بشه ودرباره اش تامل و تمرین داشته باشیم میتونه مفید باشه

shoeib yousefi
۱۴۰۰/۰۸/۱۳

خیلی عالی بود حتما توصیه می کنم بخونیدش کتاب خیلی مختصر و مفید هستش حدود ۱۲۰ صفحه هستش و میتونید توی یک روز بخونیدش و درکل من خیلی لذت بردم

عباسی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

بنظرم زندگیتون رو با این کتاب متحول میکنید 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Dr.m
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عالی بود مثل همه کتابهای باربارا حتما بخوانید

mehdi honarvar
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

واقعا کتاب خوبی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۱)
نوع سوم اعتماد به نفس در حقیقت از همه مهم‌تر است که من به آن اعتماد به نفس معنوی می‌گویم. اعتماد به نفس معنوی یعنی اطمینان شما به جهان، باورتان به این که زندگی نتیجه‌ای مثبت دارد، اعتقادتان به این که حضور شما در این جا دلیلی دارد
مها؛ فرزند ماه
چند بار پیش آمده که ببینید شرایطی که تصور می‌کردید سخت و مشکل‌اند، در واقع موهبت‌هایی پنهان بوده‌اند
مها؛ فرزند ماه
یک کلام: شما در خودتان همان شکوه و عظمتی را دارید که در یک کوه می‌بینید
مها؛ فرزند ماه
نقطه‌ای که در آن از رسیدن به آرزوی‌تان دست می‌کشید، نقطه‌ای است که در آن اعتماد به نفس‌تان را از دست می‌دهید. زمانی که دیگر به خودتان اطمینان ندارید.
مها؛ فرزند ماه
در جهان طبیعت به هر طرف نگاه کنید، می‌بینید که کل هستی طوری طراحی شده که رشد دارد.
مها؛ فرزند ماه
بدون اعتماد به نفس عاطفی، از عواطف خودتان یا تأثیری که دیگران بر شما دارند، به ستوه می‌آیید. تنها دفاع‌تان این است که با قضاوت و افکار منفی به موقعیت دیگران حمله کنید
مها؛ فرزند ماه
این میلیونر چه چیزی داشته که اکثر ما نداریم؟
مها؛ فرزند ماه
احتمالاً با خود فکر کرده‌اید: «‌ خب بعدش چه؟
مها؛ فرزند ماه
این همه زمان و مایه گذاشتم تا به این جا برسم. ولی حالا که موفق شدم، باید آن احساسی را که تصور می‌کردم داشته باشم، که ندارم.
مها؛ فرزند ماه
مهم‌ترین کلید برای پرورش اعتماد به نفس رفتاری، دست از عمل نکشیدن است. هر چه در جلو رفتن بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید کرد.
da☾

حجم

۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان