دانلود و خرید کتاب اژدهای گریندلی گران شل سیلوراستاین ترجمه ش‍ی‍دا س‍رم‍س‍ت‌
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اژدهای گریندلی گران اثر شل  سیلوراستاین

کتاب اژدهای گریندلی گران

انتشارات:کتاب کیمیا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اژدهای گریندلی گران

کتاب اژدهای گریندلی گران اثری از شل سیلوراستاین با ترجمه شیدا سرمست است. این کتاب با همان زبان طنزآمیز سیلوراستاین به مسائلی می‌پردازد که هر انسانی در زندگی روزمره است ممکن است با آن مواجه شود. 

این داستان‌ها و تصاویز زیبای آن با چاشنی طنزشان، جدی‌ترین مسائل زندگی را مطرح می‌کنند و انسان‌ها را به فکر فرو می‌برند. 

کتاب اژدهای گریندلی گران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و دوست‌داران آثار سیلوراستاین پیشنهاد می‌کنیم.

درباره شل سیلوراستاین

شلدون آلن سیلوراستاین معروف به شل سیلوراستاین (۱۹۹۹-۱۹۳۰)، نویسنده ادبیات کودک، ترانه‌سرا، آهنگساز و کارتونیست آمریکایی است. سیلوراستاین که در ایران با ادبیات کودک و به ویژه کتاب‌های «به دنبال قطعه گمشده» و «درخت بخشنده» شناخته شده است، در غرب بیشتر در حوزه هنر موسیقی درخشید و توانست دو بار جایزه «گرمی» را از آن خود کند. او در سال ۱۹۷۰ به خاطر آلبوم «پسری به نام سو» نخستین جایزه گرمی‌اش را برد. همچنین به خاطر موسیقی فیلم «کارت پستالی از لبه پرتگاه» نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب شد. او در سال ۱۹۸۴ با آلبوم «جایی که پیاده‌رو به پایان می‌رسد» دومین جایزه گرمی در بخش بهترین آلبوم کودکان را از آن خود کرد.

شل سیلوراستاین در زمان خدمت سربازی‌اش در کره و ژاپن، به طراحی و تصویرگری می‌پرداخت و آثارش در مجلات گوناگون چاپ می‌شد. مخاطب آثار او در آغاز بزرگسالان بودند. اما به تدریج و به پیشنهاد دوست نقاش فرانسوی‌اش، طراحی و نوشتن برای کودکان را نیز در فعالیت‌های هنری خود گنجاند. سیلوراستاین که در دنیای ادبیات کودکان با نام «عمو شلبی» شناخته می‌شود، توانست آثار متفاوت و ماندگاری از خود به جا بگذارد. در نهایت او در در ۶۸ سالگی و در اثر حمله قلبی درگذشت و در قبرستانی در نوریج ایلینویز به خاک سپرده شد.

نظرات کاربران

ai_mon
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

کتاب حاوی چند تا داستان و شعر کوتاهه و متن اصل انگلیسی هم آورده شده. به نظرم برای کسایی که قصد دارن با داستان خوندن زبانشون رو تقویت کنن و دایره لغاتشون رو بالا ببرن انتخاب خوبیه. ولی برای صفحه آرایی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۵۵۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان