دانلود و خرید کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمی‌خواد؟ شل سیلوراستاین ترجمه مهدی ایلکا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمی‌خواد؟ اثر شل  سیلوراستاین

کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمی‌خواد؟

معرفی کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمی‌خواد؟

کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمی‌خواد؟ نوشته شل سیلوراستاین است که با ترجمه مهدی ایلکا منتشر شده است. این کتاب داستانی تصویری درباره پسركی است كه می‌خواهد كرگدن خودش را بفروشد. او از همه می‌پرسید چه كسی یك كرگدن ارزان می‌خواهد؟ من یكی برای فروش سراغ دارم. او جذاب، تپل و بسیار بزرگ است، گوش‌های آویزان و پاهای تالاپ تالاپی و یك دم دوست‌داشتنی چرخان دارد.

خواندن کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمی‌خواد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم

درباره شل سیلوراستاین

شلدون آلن سیلوراستاین معروف به شل سیلوراستاین (۱۹۹۹-۱۹۳۰)، نویسنده ادبیات کودک، ترانه‌سرا، آهنگساز و کارتونیست آمریکایی است. سیلوراستاین که در ایران با ادبیات کودک و به ویژه کتاب‌های «به دنبال قطعه گمشده» و «درخت بخشنده» شناخته شده است، در غرب بیشتر در حوزه هنر موسیقی درخشید و توانست دو بار جایزه «گرمی» را از آن خود کند.

شل سیلوراستاین در زمان خدمت سربازی‌اش در کره و ژاپن، به طراحی و تصویرگری می‌پرداخت و آثارش در مجلات گوناگون چاپ می‌شد. مخاطب آثار او در آغاز بزرگسالان بودند. اما به تدریج و به پیشنهاد دوست نقاش فرانسوی‌اش، طراحی و نوشتن برای کودکان را نیز در فعالیت‌های هنری خود گنجاند. سیلوراستاین که در دنیای ادبیات کودکان با نام «عمو شلبی» شناخته می‌شود، توانست آثار متفاوت و ماندگاری از خود به جا بگذارد.

زبان طنز و بلندپروازی‌های کودکانه او موجب شد آثارش مخاطبانی را بیابد که با او همزادپنداری داشتند و آنان نیز به دنبال قطعه گمشده خود بودند. همین نقاط خاص ذهنی و روانی بود که موجب شد کتاب‌های سیلوراستاین، در میان بزرگسالان نیز طرفدار داشته باشد. هر چند آنان، کتاب‌های او را به عنوان ادبیات کودک می‌خواندند ولی در آن سخنان و نیازهای خود را می‌دیدند.

سیلوراستاین در دنیای موسیقی، موفقیت‌های چشمگیری داشت. او در سال ۱۹۷۰ به خاطر آلبوم «پسری به نام سو» نخستین جایزه گرمی‌اش را برد. همچنین به خاطر موسیقی فیلم «کارت پستالی از لبه پرتگاه» نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب شد. او در سال ۱۹۸۴ با آلبوم «جایی که پیاده‌رو به پایان می‌رسد» دومین جایزه گرمی در بخش بهترین آلبوم کودکان را از آن خود کرد.

شل سیلوراستاین، در ۶۸ سالگی و در اثر حمله قلبی درگذشت و در قبرستانی در نوریج ایلینویز به خاک سپرده شد.

نظرات کاربران

سقف پاره کن!
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

جدا از بحث شوخی ولی خدایی کسی یک کرگدن ارزون نمی خواد؟🦏 کتاب خلاقانه دیگری از شل سیلور استاین که به تمام گروه های سنی پیشنهاد می‌شه... یه کرگدن چقدر خاصیت می‌تونه داشته باشه!

s.p311
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

توی این کتاب یاد می گیریم به همه جنبه های یک موجود نگاه کنیم

vafa
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

who wants a cheap rhinoceros? We all need a rhino:) به اندازه‌ی دیدن سه تا سرویس کاظمی که تو زمین طرف می‌خوابه (اونم در شرایطی که دو ست رو باختیم!) برام لذت بخش بود.:)

*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

🌵_دلم خواست که واقعا یه کرگدن داشته باشم! ولی چیزی که از داستان دریافت کردم در قالب خواستن یه کرگدن اون هم صرفا جهت استفاده ی ابزاری(آدمی است دیگر...) 😁🚶 این بود که اول : خیلی چیز ها در دنیای ما

- بیشتر
مریم بانو
۱۳۹۹/۰۷/۰۱

تصویرهای بامزه، متن ساده و روان به نظرم یکی از بهترین پیشنهاد های کتابی، که می شه برای شروع و علاقمند کردن بچه ها به کتابخوانی، داشت کتاب های سیلور استاین هست.

سارا
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

چه قدر یه داستان ساده می تونه انقدرررر خلاقانه روایت بشه.

Mona Noroozi
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

عااالی بود...

ꪀꪖᦔⅈꪖ☑︎
۱۴۰۱/۰۴/۲۸

یک کتاب جذاب سرگرم کننده است. ساده و خلاقانه. تشکر

Zahra Darvishi
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

این کتاب برای افزایش خلاقیت کودکان بسیار خوبه💕

مطی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

خیلی داستان جالبی بود بهتون توصیه میکنم حتما بخونیدش😍(امیر مهدی ۷.۵ساله)

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
۲,۵۰۰
۵۰%
تومان