دانلود و خرید کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ اسپنسر جانسون ترجمه محمدصدیق سپهری نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ اثر اسپنسر جانسون

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

معرفی کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ نوشته اسپنسر جانسون با ترجمه محمدصدیق سپهری نیا، داستانی نمادین است. این داستان از ابعاد مختلف وجود انسانی و درباره نیاز ما به آگاهی می‌گوید. 

درباره کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

داستان چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ داستان چند دوست هم دانشگاهی است که بعد از مدت‌ها در یک گردهمایی شرکت کردند تا دیدارها را تازه کنند. هر کدام از زندگی و کارهای خودش می‌گوید. سپس یکی از بچه‌ها به دیگران می‌گوید که به تازگی داستانی شنیده است که به موفقیت او در مسیر شغلی و زندگی‌اش کمک کرده است. همه مشتاق می‌شوند تا داستان را بشنوند و داستان از این قرار است:

داستان درباره دو موش و دو انسان است که در یک هزارتو قرار گرفته‌اند و باید به دنبال پنیری بگردند. این شخصیت‌ها هرکدام ابعاد پیچیده و ساده ما را گذشته از سن، جنسیت و نژاد و...نشان می‌دهند. اسپنسر جانسون با این تمثیل مفهومی را بیان می‌کند: ما از هر بعد وجودی خود که استفاده کنیم باز هم اشتراکاتی با دیگران داریم و نیاز داریم تا راه خود را از همه پیچ‌و خم‌های زندگی پیداکنیم و زمان‌های حساس تغیییر را در زندگی‌مان بشناسیم.

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب اثری مفید و خواندنی برای تمام کسانی است که به پیشرفتشان در زندگی اهمیت می‌دهند. 

درباره اسپنسر جانسون 

دکتر اسپنسر جانسون (۱۹۳۸ - ۲۰۱۷) فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

خورشید
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

من این کتاب نسخه چاپی ش خوندم پس در مورد ترجمه کتاب نمی تونم نظر بدم اما در مورد خود کتاب باید بگم به زبانی ساده سعی میکنه به ما آموزش بده که سرسخت نباشیم و برعکس انعطاف پذیر باشیم

- بیشتر
۱۴۰۰/۰۵/۲۱

به نام خدا داستانی کوتاه و تمثیلی برای بررسی و مقایسه‌ی تغییر یا راکد موندن در نهایت خیلی ها دوست دارن شخصیتی شبیه به "هاو" داشته باشن،شخصیتی جسور و نترس در برابر تغییر و خیلی ها از داشتن شخصیتی مانند "هِم" بیزارند شخصیتی که امید

- بیشتر
محمد جواد
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

شماره 1 اولین کتاب من در طاقچه اگه نمی‌ترسیدی چیکار میکردی؟؟ این کتاب شاید در نظر اول ساده و سطحی به نظر بیاد ولی فوق العاده است .... خواندنش رو به همه توصیه میکنم مخصوصا به ترسو ها! برای من واقعا تاثیر گذار بود.

yasaman
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد کتابی عالی درباره تطبیق دادن با تغییرات است که نوشته شده.کتابی فوق العاده اموزنده در قالب داستان دو موش و دو ادم کوچولو که در یک ماز قراردارند. کتاب می اموزه که نترسید و

- بیشتر
کاربر ۲۹۸۲۸۲۷
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

خوب بود...

ayda
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

عالی بود👌

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان