دانلود و خرید کتاب تمرکز کیت استون ترجمه سیده‌هاجر میرجلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تمرکز

تمرکز جلد سوم از مجموعه کتاب چهار جلدی بانوی موفق نوشته‌ کیت استون و ترجمه سیده هاجر میرجلالی به ما یاد می‌دهد چگونه انسان موفقی باشیم. او در این کتاب تاکید می‌کند بدون داشتن بدن و ذهن سالم، نمی‌توانیم همیشه موفق باشیم.

 درباره کتاب تمرکز

کیت استون با این پیام به خوانندگان کتاب را شروع می‌کند:

«سلام بچه‌ها. من کیتی هستم. در این کتاب عادت‌های خوبی را یاد می‌گیرید که زنان موفق و قدرتمند از آن استفاده می‌کنند تا خودشان را برای موفقیت بیشتر آماده کنند و زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشند. البته این عادت‌ها موفقیت شما را تضمین نمی‌کند؛ اما باعث می‌شود رسیدن به اهدافتان بسیار آسان‌تر شود.»

 کتاب تمرکز شامل یک برنامه عملی است که می‌توانید آن را به سادگی در زندگی روزمرۀ خود اعمال کنید. مطالب کوتاه است چون وقت برای نویسنده ارزشمند است و می‌داند زندگی امروزی پرمشغله است. این برنامه‌های عملی به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر یک عادت خوب را در زندگی خودتان به کار ببرید.

برای موفق شدن به بنیه قوی نیاز دارید. پس در اینجا عادت‌هایی را یاد می‌گیرید که باعث بیشترشدن سلامت و آسایش شما می‌شود. یاد می‌گیرید چطور در این دنیای شلوغ، در آرامش باشید و می‌آموزید چگونه هر روز خوشحال باشید. برای رسیدن به این اهداف، روش جادویی ساده‌ای وجود دارد که در این کتاب معرفی شده است.

 خواندن کتاب تمرکز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید پله‌های موفقیت را یکی یکی طی کنید و در طول مسیرتان رشد پیدا کنید. این کتاب را بخوانید.

 بخشی از کتاب تمرکز

فرقی نمی‌کند بخواهید جهان را با یک استارتاپ تغییر دهید یا اینکه فقط یک نیمسال تحصیلی از دانشگاه را با موفقیت پشت سر بگذارید. در هر دو حال، نوشتن فعالیت‌های شخصی به شما کمک می‌کند تا به اهدافتان برسید.

در هر موقعیتی که هستید، همیشه از این نوشته‌ها به‌عنوان یک راهنما استفاده کنید. با کمک آن‌ها هیچ‌وقت مسیرتان را گم نمی‌کنید. با هر قدمی که برمی‌دارید، به هدفتان نزدیک‌تر می‌شوید. این روش قوی‌ترتان می‌کند و موجب می‌شود بتوانید روی هدفتان تمرکز کنید. تصمیم‌گیری‌ها هم خیلی برایتان راحت‌تر می‌شود.

لازم نیست شرح فعالیت‌های شما همیشه بدون تغییر باقی بماند. به‌طور مرتب آن‌ها را مرور کنید. اگر مشغول تحصیل هستید، شرح فعالیت شما خیلی ساده باشد؛ مثلاً فارغ‌التحصیل شدن با نمراتی مشخص از دانشگاه. بعد از آن، باید شرح فعالیت خودتان را تغییر دهید و هدف بعدی‌تان را مشخص کنید.

تنها زمانی نوشتن این فعالیت‌ها مؤثر است که آن‌ها را همیشه در ذهن داشته باشید؛ در غیر این صورت، نوشتن آن‌ها بر روی برگهٔ کاغذ و فراموش‌کردن آن، هیچ فایده‌ای ندارد. آن را در جایی بگذارید که جلوی دید شما باشد. هر روز صبح آن را بخوانید. هر بار که به رختخواب می‌روید، آن را به خاطر بیاورید. نوشتن فعالیت‌ها، باعث تمرکز شما بر روی توانایی و تلاش‌هایتان می‌شود تا بتوانید هر مانعی را از پیش رویتان بردارید و به اهدافتان برسید.

نظرات کاربران

fatemeh
۱۴۰۱/۰۱/۲۵

این کتاب هیچ ربطی به تمرکز نداره، برای همین امتیازی بهش نمیدم. البته نکاتش کاربردیه اما درباره برنامه ریزی و با برنامه پیش رفتن هست که بنظر من کتاب‌های بسیار بهتر و تاثیرگذارتری درباره برنامه ریزی هست (بهترین سال زندگی

- بیشتر
Moon
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

بیشتر از چکیده بودنش خوشم اومد. راهکارهاش به نظرم هم خلاصه هست و هم نسبتا کاربردی . خوندنش خالی از لطف نیست مخصوصا چکیده اخرش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان