دانلود و خرید کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر ویکتوریا فرچایلد پرتر ترجمه هنگامه اباسهلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر اثر ویکتوریا فرچایلد پرتر

کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر

معرفی کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر

کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر نوشتهٔ ویکتوریا فرچایلد پرتر و ترجمهٔ هنگامه اباسهلی است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر

چطور می‌توانید هرروز زندگی‌تان را به‌طور بسیار خاصی سرشار از خوش‌اقبالی کنید؟ این کتاب به ۸۸ راز جادویی اشاره می‌کند که می‌توانند خوشبختیِ بی‌اندازه‌ای را درون زندگی انسان‌ها بیاورد. رازهایی که پذیرش و اجرای هرکدام از آن‌ها می‌تواند گرهی از زندگی و نابسامانی‌های آدمی بگشاید و آرامشی پایدار را موجب گردد. رازهایی مبتنی بر حقایق نیرومند جهان هستی که می‌توانند به‌عنوانِ یک مسیر انتخابی برای رسیدن به موفقیت و سعادت و شادکامی فردی استفاده شوند. با این ۸۸ راز جادویی متوجه می‌شوید چطور در عرض ۳۰ روز پول، عشق، سلامتی و شادی را به دست آورید. این کتاب برای سؤالات شما پاسخ‌های مناسبی دارد.

بخش‌های این کتاب از این قرار هستند: جهانِ هستی هوشیار است، در مورد دیگران قضاوت کردن، دربارهٔ بخشش، در مورد رنج کشیدن و مشکلات، در مورد دادن و گرفتن، در مورد حق‌شناسی، در مورد افکار، در مورد احساسات، دربارهٔ کارما، دربارهٔ تمرکز شما، دربارهٔ اقدام کردن، در مورد ریسک کردن، چطور با جریان حرکت کنید، در مورد خلاقیت، چطور در اوج زندگی کنیم، در مورد جذابیت و آرزوهایی که خوش‌شانسی می‌آورند، چطور انتخاب کنیم، در مورد دعا کردن، در مورد اهداف شما و رؤیاهایتان، نگرش شما در ارتباط با زندگی چه باید باشد، در مورد نگرش خودتان نسبت به خودتان، در مورد کلماتی که به کار می‌برید،‌ چطور عقاید خود را تغییر دهید،‌ در مورد محیط اطراف شما، چطور بینش غریزی خود را تغییر دهید، شهامتتان را زیاد کنید، امواج خود را افزایش دهید، چطور سلامتی خودمان را تضمین کنیم، چطور در خودمان نیروی تشویق‌کننده (انگیزه را) ایجاد کنیم.

خواندن کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند زندگی بهتری داشته باشند و به راز رسیدن به آن پی ببرند.

بخشی از کتاب ۸۸ راز جادویی برای زندگی بهتر

قدرت و نیروی مغزتان را تشخیص دهید و از آن استفاده کنید.

هر چیزی را که فکر می‌کنید انجام‌شدنی است، پس انجام‌شدنی است. و هر چیزی را که فکر می‌کنید انجام‌شدنی نیست، انجام نمی‌شود.

فراموش کنید چیزهایی را که در مدرسه آموخته‌اید، که جهان ما یک جهان مادی است، این‌طور نیست. جهان' ذهنی و معنوی است.

شما می‌توانید به هرآنچه اراده کنید برسید و هر بیماری را که بخواهید درمانش کنید، اگر فقط شروع به استفاده از نیروی ضمیر ناخودآگاه ذهنتان کنید. اگر شخص دیگری چیزی را می‌تواند به دست آورد' شما هم می‌توانید آن را به دست آورید.

اگر کسی به شما گفت که به خاطر به دست آوردن یک موفقیت بزرگ، شما باید در عرض روز ساعت‌هایِ متوالی کار سخت انجام دهید و سال‌ها طول می‌کشد که به آن خواستهٔ خود برسید، بدانید این حقیقت ندارد. درحالی می‌توان این مسئله را هم نادیده نگرفت که هر چه بیشتر کار کنید، شانس اینکه پول بیشتری به دست آورید و خوشبخت‌تر شوید، وجود دارد، اما بازهم کاملاً نمی‌تواند به‌طورکلی حقیقت داشته باشد. چراکه خیلی از مردم بدون تلاش پول‌دار می‌شوند. باور آن‌ها این است که برای به موفقیت رسیدن، نیازمند کار سخت کردن نیست و معتقدند که به‌سادگی می‌توان به موفقیت رسید. و در این راه میانبرهایی را هم پیدا کرده‌اند که به‌سادگی آن‌ها را به خواسته‌های خودشان برساند. توانایی‌های شما بدون حدومرز است و شما قادرید به هرآنچه اعتقاد دارید و برای رسیدن به آن زحمت می‌کشید، برسید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۲۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان