دانلود و خرید کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن برایان تریسی ترجمه فرزانه طهموریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن اثر برایان تریسی

کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن

معرفی کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن

کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن نوشته برایان تریسی است. این کتاب حاصل پانزده سال تحقیق، تدریس و تجربهٔ شخصی در مورد موضوع میلیونرهای خودساخته است. مطالب این کتاب شامل ایده‌ها و راهکارهای کلیدی و مهمی است که پس از مطالعهٔ صدها کتاب و هزاران مقاله دربارهٔ موضوع جمع‌آوری ثروت به دست آورده‌ام. این ایده‌ها و راهکارها به تجربه ثابت شده و در این کتاب به شکلی ساده ارائه شده است تا شما بتوانید به سادگی آنها را بیاموزید و در زندگی‌تان به کار برید.

درباره کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن

این بیست و یک « رمز موفقیت »، کلیدی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در همهٔ زمینه‌های زندگی است. جالب این که این رمزها چنان قدرتمند هستند که می‌توان آنها را در راه رسیدن به هر خواسته‌ای به کار گرفت. ممکن است خیلی از این رمزها به نظرتان آشنا بیاید، زیرا در سال‌های گذشته این رمزها به وسیلهٔ افراد مختلفی استفاده شده، فراموش شده و پس از فراموشی مجدداً کشف شده است.

مطالب این کتاب می‌تواند تغییرات مثبتی را در زندگی شما به وجود آورند و زندگی‌تان را متحول کنند. روش‌ها، رمزها و تمرین‌های ارائه‌شده در این کتاب عموماً ساده و مفیداند و به هر مرد و زن، پیر و جوان، ثروتمند و فقیر کمک می‌کنند تا به موفقیت‌های مالی دست یابند. فواید و درستی این رمزها به تجربه ثابت شده است. چنانچه شما هم از این رمزها و روش‌ها استفاده کنید، تأثیر بکارگیری آنها را در زندگی‌تان خواهید دید.

خواندن کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۲۱ رمز میلیونر شدن

فرض کنید پنج سال گذشته است و اکنون زندگی‌تان از هر لحاظ در شرایط مناسبی قرار دارد. نظرتان راجع به زندگی‌تان چیست؟ چه کاری انجام می‌دهید؟ در کجا کار می‌کنید؟ درآمدتان چه قدر است؟ چه قدر پس‌انداز بانکی دارید؟ سبک زندگی‌تان چیست؟

حال آیندهٔ بلندمدتی را در ذهن‌تان تصویر کنید. هر قدر تصویری که از آیندهٔ خود دربارهٔ سلامتی، خوشبختی و سعادت در ذهن دارید، واضح‌تر و دقیق‌تر باشد، سریع‌تر به آن خواهید رسید. زمانی که تصویر واضحی از آینده در ذهن‌تان می‌سازید، برای تبدیل آن به واقعیت، انگیزه و ارادهٔ بیشتری پیدا خواهید کرد و در نتیجه استعدادهای ذاتی خود را به کار می‌گیرید و با استفاده از آن، ایده‌ها و راهکارهای متعددی مطرح می‌کنید که به شما در تحقق آرزوهاتان کمک می‌کنند.

شما همیشه تمایل دارید برای تحقق رؤیاها و خواسته‌های اصلی و مهم‌تان گام بردارید. در نظر گرفتن رؤیاهای بزرگ باعث می‌شود عزت نفس شما زیاد شود و بیش از پیش به خودتان احترام بگذارید. رؤیاهای بزرگ، میزان اعتماد به نفس و احساس خوشبختی را افزایش می‌دهند. تجسم رؤیاهای بزرگ به قدری هیجان‌انگیز است که در شما قدرت بی‌نظیری برای تحقق دادن به آنها ایجاد می‌کند. در این صورت، بهتر می‌توانید در راه رسیدن به اهداف‌تان گام بردارید.

در این جا سؤال مهمی مطرح می‌شود که لازم است بارها و بارها آن را از خود بپرسید و به آن پاسخ دهید: « اگر مطمئن باشم که آرزوهایم شکل واقعی به خود می‌گیرند، بزرگ‌ترین آرزویم چه خواهد بود »؟


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Hosein Nazari
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

تألیفات برایان تریسی مگه میشه بد باشه... تمام نکات این کتاب رو تو هر زمینه ای میشه استفاده کرد و با به کار گیری اونا به موفقیت رسید.. فقط باید پشتکار داشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳)
برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در زندگی باید به شخص خاصی تبدیل شد و برای پیش افتادن از اکثر مردم باید رفتارها و خصوصیاتی را در خود تقویت کرد که افراد معمولی فاقد آن هستند.
کرم کتاب
قانون « جمع‌آوری اطلاعات » می‌گوید: « هر کسی بتواند بیشترین اطلاعات را در هر زمینه‌ای جمع‌آوری کند و آنها را به کار ببندد، در مدت اندکی به بالاترین سطح در آن زمینه دست پیدا می‌کند
mahdi_313
اکثر میلیونرهای خودساخته اعتقاد دارند که: « هرگز یک روز هم در زندگی‌شان کار نکرده‌اند
mahdi_313
« اگر همین فردا صاحب یک میلیون دلار شوید، آیا باز هم به کار فعلی خود ادامه می‌دهید »؟
mahdi_313
بزرگ‌ترین مسئولیت‌تان این است که آرزوهای بزرگی را در سر بپرورانید
mahdi_313
فقط پشتکار و اراده، قدرتمندترین عوامل موفقیت هستند.
mahdi_313
شکست، انسان را قوی‌تر و مصمم‌تر می‌کند، اما ترس از شکست یا پیش‌بینی شکست، قدرت تفکر و اراده را از انسان می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد که فرد کارها و اقدامات لازم را برای رسیدن به موفقیت انجام دهد.
mahdi_313
به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید با عقاب‌ها پرواز کنید، نمی‌توانید با بوقلمون‌ها زندگی کنید.
mahdi_313
رؤیاهای بزرگ در سر بپرورانید
mahdi_313
خلاقیت و ابتکار ذاتی خود را شکوفا کنید تصورات، مهم‌تر از واقعیت‌ها هستند. آلبرت اینشتین
کرم کتاب

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان