دانلود و خرید کتاب تحول در سخنرانی به روش تد کریس اندرسون ترجمه ایمان آقابابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحول در سخنرانی به روش تد اثر کریس اندرسون

کتاب تحول در سخنرانی به روش تد

معرفی کتاب تحول در سخنرانی به روش تد

تحول در سخنرانی به روش تد اثر کریس اندرسون کتابی است که به شما راه و رسم سخنرانی در حضور دیگران را آموزش می‌دهد.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

 در این کتاب کریس اندرسون به شما  ۱۵ تکنیک سخنرانی‌ کردن به روش تد را آموزش می‌دهد. کسانی که بتوانند بهترین سخنرانی را در هر زمینه‌ای در موسسه تد انجام دهند، برنده جایزه سالانه آن خواهند شد.

 خواندن کتاب تحول در سخنرانی به روش تد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر قصد سخنرانی در مجامع بزرگ را دارید، خواندن این کتاب می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

 بخشی از کتاب تحول در سخنرانی به روش تد

اضطراب دارید، نه؟! حضور بر روی صحنه و اینکه صدها جفت چشم به شما خیره شوند، اضطراب‌آور است. شما حتی هراس داشتید از اینکه در جلسهٔ کاری شرکت بایستید و پروژه‌تان را ارائه کنید. اگر مضطرب شوید و تپق بزنید، چه؟! اگر به‌کل فراموش کنید که چه می‌خواستید بگویید، چه؟ شاید تحقیرتان کنند. شاید این حرفه را ترک کنید. شاید ایده‌ای که به آن باور داشتید برای همیشه مدفون شود. این فکر و خیال‌ها می‌توانند خواب را از چشمان شما بربایند. شاید باورتان نشود که تقریباً همهٔ افراد ترس از سخنرانی عمومی را تجربه کرده‌اند! در واقع پژوهش‌هایی که از افراد خواسته‌اند تا ۵ ترس اصلی‌شان را بیان کنند، اغلب گزارش می‌کنند که سخنرانی عمومی پرتکرارترین گزینه است و جلوتر از مار، ارتفاع و حتی مرگ قرار دارد. اما چرا؟ پشت میکروفون هیچ هیولایی پنهان نشده است؛ احتمالش تقریباً صفر است که از روی صحنه به دیار باقی بروید؛ حاضران هم با چهارشاخ به شما حمله نخواهند کرد. پس چرا این همه اضطراب؟ دلیلش این است که چیزهایی زیادی در معرض خطر قرار می‌گیرد: نه فقط تجربهٔ آن لحظه، بلکه اعتباری که طی سالیان اندوخته‌ایم. 

اینکه دیگران چه فکری دربارهٔ ما می‌کنند، به‌شدت مهم است. ما موجوداتی به‌شدت اجتماعی هستیم و علایق، احترام و پشتیبانی یکدیگر را خواهانیم. شادی آیندهٔ ما به‌میزان باورناپذیری به این واقعیت‌ها گره خورده است و حس می‌کنیم که آنچه بر صحنه روی می‌دهد، خوب یا بد، تأثیری مستقیم بر اعتبار اجتماعی می‌گذارد. اما اگر نگرش درستی داشته باشید، می‌توانید از این ترس به‌مثابه ابزاری جادویی بهره بگیرید و این ترس می‌تواند محرکی باشد که شما را وامی‌دارد تا به‌خوبی برای سخنرانی آماده شوید. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای مونیکا لوینسکی در تد افتاد. این مخاطرات برای او در بالاترین حد ممکن بودند. هفده سال قبل، او در معرض بدترین نوع تحقیر عمومی قابل‌تصور قرار گرفته بود، تجربه‌ای چنان مهیب که تقریباً او را از پای درآورد. حالا او می‌خواست به زندگی عمومیِ علنی‌تری بازگردد و داستانش را روایت کند. اما او سخنران عمومی متبحری نبود و می‌دانست که اگر خراب کند، اوضاع فاجعه‌بار می‌شود. به من گفت: «اضطراب» کلمه‌ای نیست که گویای حالم در آن لحظات باشد. بیشتر شبیه این بود که... رعشه به جانم افتاده باشد. آماج ترس و حمله‌های عصبی بودم. اگر آن روز صبح می‌شد انرژی اعصابم را مهار کرد، به‌نظرم بحران انرژی برطرف می‌شد. نه‌تنها قرار بود در برابر جمعیتی محترم و باهوش روی صحنه بروم، بلکه این حرف‌ها تصویربرداری می‌شد و احتمالش خیلی زیاد بود که در سایت‌های پربازدید در معرض دید همگان گذاشته شود. 

من به‌دلیل سال‌ها تحقیر عمومی، با پیامدهای طولانی آسیب‌های روحی دست‌وپنجه نرم می‌کردم. ناامنی عمیقی در نهادم ریشه دوانده بود که من درخور تد نیستم. من با تجربهٔ درونی خودم در جدال بودم. بااین‌حال مونیکا راهی یافت تا این ترس را از خود دور کند. او از تکنیک‌هایی شگفت استفاده کرد که در فصل ۱۵ دربارهٔ آن‌ها صحبت خواهم کرد.

گلبرگ زیست شناسی ۲ یازدهم (بانک سوالات امتحانی)
علی کیانی
زهراگین
سیده‌زهرا حسینی
مذاکره‌ی هوشمندانه (تجارت جهانی ۱)
جان‌پاتریک دولن
فوندوسکوپی آسان
رضا محتشمی
جمع‌بندی هندسه ۳؛ پایه دوازدهم
مهریار راشدی
نماز، رسانه و فضای مجازی
محمد فروهر
مبانی مدیریت در سازمان های دانش محور در دوره گذار
احمد عاملی
دارم به آخر خودم نزدیک می‌شوم
مسعود احمدی
هستی و آگاهی
کارل مارکس
کدنویس تمیز The Clean Coder
رابرت سی. مارتین
چالش با افراد بدقلق در محیط کار
انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو
زنگ انشا به روایت دهه‌ی شصت
هادی قدرت نما
یک فکر جدی
جوناس تائُل
بازی درونی تنیس
تیموتی گالوی
آشنایی با سیستم تشخیص امواج رادیویی RFID (الزامات و مفاهیم)
رامین جباری
مثل او عاشق
ابراهیم شفیعی
بالماسکه فلامینگوهای سبز
حمیده چگونیان
خلق دانش در شبکه های اجتماعی
آدلکه آر آجیبوی
مجموعه کتابای جی‌بی؛ عربی ۳ پایه دوازدهم (ریاضی و تجربی)
شاهو مرادیان
افسانه کاریزما
اولیویا فاکس کابان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان