دانلود و خرید کتاب رابطه پدر و دختر هری هریسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رابطه پدر و دختر اثر هری هریسون

کتاب رابطه پدر و دختر

نویسنده:هری هریسون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رابطه پدر و دختر

کتاب «رابطه پدر و دختر» نوشتۀ هری هریسون و ترجمۀ عفت حیدری است و انتشارات هومیس آن را منتشر کرده است. این کتاب راه‌های تربیت دختران برای زندگی را ارائه می‌دهد و تمرکز اصلی آن بر رابطۀ درست میان پدر و دختر است.

درباره کتاب رابطه پدر و دختر

تابه‌حال به این جملۀ کلیشه‌ای برخورد کرده‌اید که دخترها بابایی هستند؟ این جمله مطلقاً به این معنا نیست که رابطه میان آن‌ها به صورت پیش‌فرض خوب است و نیاز به مراقبت ندارد. رابطۀ پدر با دختر مسئله بسیار مهمی است و تعیین‌کنندهٔ بخش زیادی از سلامت روان دختران به‌حساب می‌آید؛ بنابراین رفتار پدر با دختر نیازمند مهارت است. مهم‌ترین ویژگی کتاب رابطۀ پدر و دختر این است که هری هریسون با زبان ساده روان، صمیمی و همه‌فهم راهکارهایی را برای تربیت دختران در زندگی ارائه کرده است.

احساسی که در رابطۀ میان مادر و دختر وجود دارد و تمایلی که اکثر افراد برای ابراز آن دارند،‌ باعث شده از رابطۀ میان پدر و دختر کمتر صحبت شود با اینکه داشتن یک پدر قوی و دوست‌داشتنی همان قدر برای یک دختر اهمیت دارد که برای یک پسر. باتوجه‌به کتاب قبلی نویسنده یعنی «رابطۀ پدر و پسر»، استقبال خوانندگان و اصرارشان برای تمرکز بر رابطۀ پدران و دخترانشان، هری هریسون را بر آن داشت تا با پدران دخترانی که در زندگی موفق بوده‌اند مصاحبه کند، دختران این پدران ستارۀ ورزش، هنرمند یا فارغ‌التحصیلان موفقی هستند که نقششان به‌عنوان دختر، همسر، دوست و خواهر را به‌خوبی ایفا می‌کنند. نکته‌ای که در بین تمامی پدران موفق مشترک بود این است که آن‌ها می‌خواستند که در زندگی پدرانشان سهم داشته باشند. کتاب رابطۀ پدر و دختر عصارۀ صحبت‌های ای پدران موفق است. 

خواندن کتاب رابطه پدر و دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام پدرانی که می خواهند رابطۀ درست و خوبی را با دخترانشان داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  رابطه پدر و دختر

«یک: از همان بدو تولد، وقتی هنوز یک هفته‌اش بیشتر نیست،‌می‌فهمی که دختر است؛ او می‌تواند به اندازۀ هر دختر دیگری جذاب و مرموز باشد، این نکته که شما پدر او هستی چیزی را عوض نمی‌کند.

دو: این حقیقت را بپذیر که هروقت اراده کند، چون موم در دستان او نرم شوی.

سه: از همین حالا در زندگی‌اش ایفای نقش کن و سهیم باش، لازم نیست صبر کنی تا پانزده سالش شد،‌آن‌وقت با او ارتباط برقرار کنی.

چهار: او ممکن است پرستیدنی و دوست‌داشتنی باشد؛ اما یادتان باشد که عوض‌کردن کهنه‌اش به اندازۀ عوض‌کردن کهنۀ پسرها پردردسر است.

پنج: وقتی از سرکار به خانه برمی‌گردی، تا آنجا که ممکن است او را بغل کن؛ این کار برای هر دوی شما مفید است.

شش: وقتی او را در آغوش گرفته و تکانش می‌دهی، برایش آواز بخوان، او عاشق صدای شماست. این راهی عالی برای وقت‌گذرانی در ساعت یک بامداد است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

قیمت:
۴۶,۴۸۲
تومان