دانلود و خرید کتاب رابطه پدر و پسر هری هریسون ترجمه عفت حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رابطه پدر و پسر اثر هری هریسون

کتاب رابطه پدر و پسر

نویسنده:هری هریسون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رابطه پدر و پسر

کتاب رابطه پدر و پسر نوشتۀ هری هریسون با ترجمۀ عفت حیدری در انتشارات هومیس به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های مرتبط با روانشناسی کودک قرار دارد و در قالب تکنیک‌های کوتا‌ه‌نوشت، راه‌های تربیت پسران برای زندگی را به پدران آن‌ها توصیه می‌کند.

درباره کتاب رابطه پدر و پسر

موضوع کتاب رابطه پدر و پسر روانشناسی عمومی کودک است. نویسنده در این کتاب می‌گوید تربیت کردن یک پسر و تبدیل کردن او به مرد کار یک مرد است. او می‌گوید از همان ابتدا این وظیفۀ پدر است تا پسرش را مسئولیت‌پذیر، جسور، مغرور و در عین حل مهربان بار بیاورد. بنا بر این نگرش، پسر جوان با دستورالعمل بزرگ نمی‌شود بلکه عشق فراوان و روحیۀ ماجراجویانه است که او را رشد می‌دهد و این از همان ابتدای رشد او آغاز می‌شود، جایی که پدرش را به‌عنوان الگو می‌بیند و با خود می‌گوید می‌خواهم شبیه او بشوم.

 کتاب رابطه پدر و پسر ۵ کلید را در این رابطه به پدر توصیه کرده است: ۱. اینکه دوروبر پسرش باشد؛ ۲. پدرش باشد نه دوستش؛ زیرا پدری که فرق میان این دو را نداند، به‌جای اینکه نظم و قاعده‌مندی به پسرش یاد دهد بیشتر گیجش می‌کند؛ ۳. شوهر خوبی باشد و به مادر پسرش احترام بگذارد؛ ۴. موقع شام در خانه باشد؛ ۵. قهرمان زندگی پسرش باشد.

خواندن کتاب رابطه پدر و پسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی کودک و به‌ویژه پدرانی که فرزند پسر دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رابطه پدر و پسر

«به او یاد بده چه طور با خوردن یک بیکوییت کرم‌دار کنار بیاید و تحمل کند؛ اینها مهارتی است که در تمام طول زندگی به دردش خواهد خورد. همچنانکه بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود، در مورد زمان خوابش سختگیر باش. پسرها باید به موقع بخوابند. اجازه نده در رختخواب شما بخوابد؛ حتی اگر ترسیده یا بیمار است. در شرایطی این چنین، جایش را کف اتاقش بینداز تا همان‌جا بخوابد. اگر هرگز نبیند که پدرش مشروب می‌خورد و سیگار می‌کشد، کمتر کنجکاو می‌شود تا به کشف راز و رمز این کار بپردازد. به او یاد بده که چه طور، گل بکارد. گل‌کاری، سه چیزی که پسرها عاشق ان هستند را دارد: گل‌ بازی و کثافت‌کاری، چاله کندن و با شیلنگ اب بازی کردن. دوچرخه سواری را یادش بده. این به معنای آزادی دادن به اوست. در ضمن وقتی دوچرخه می‌راند، آهسته کنار او بدو. او را به شهربازی ببر و بگذار سوار وسایلی شود که مادرش حتی فکرش را هم نمی‌تواند بکند. (گاهی اوقات باورش مشکل است، اگر دچار تپش قلب شدی، نگران نباش، چون قلبت سالم است.)»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان