دانلود و خرید کتاب قانون دوستی مایکل پاول ترجمه عفت حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون دوستی اثر مایکل پاول

کتاب قانون دوستی

نویسنده:مایکل پاول
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قانون دوستی

کتاب الکترونیکی قانون دوستی نوشتهٔ مایکل پاول با ترجمهٔ عفت حیدری از انتشارات هومیس است. این کتاب مفهوم دوستی و نقش و تأثیر دوست در زندگی را توضیح می‌‌دهد.

درباره قانون دوستی

کتاب قانون دوستی توضیح داده است که دوستی‌ها چگونه رشد می‌کنند و عمیق‌تر می‌شوند؟ دوستان چگونه رفتار می‌کنند و باعث بروز چه احساسی در وجود انسان می‌شوند؟ دوستی‌ها چه موهبت‌هایی با خودشان به ارمغان می‌آورند و چگونه دوستی به زندگی غنا می‌بخشد و باعث می‌شود که انسان گذشته‌اش را تغییر دهد، از زمان حال لذت ببرد و آینده‌اش را بسازد؟ چه چیزی دوستی‌های حقیقی را معنادار می‌کند؟ این کتاب می‌گوید لازمهٔ دوستی، درستی، صداقت، اعتماد و تعهد است و با لذت همراه است. دوستی باعث تغذیهٔ روح انسان می‌شود، هویت او را تعریف می‌کند و تجربه‌های او را شکل می‌دهد. کتاب قانون دوستی عبارت‌هایی درمورد دوستی آورده که هر کدام شامل معنایی از دوستی هستند. دوستی، موسیقی عرفانی است که ما باید آهنگ و نت‌های آن را بنوازیم. دوستی چیزی نیست که در مدرسه آموزش داده شود، اما اگر معنی دوستی را نیاموخته باشیم، در واقع چیزی یاد نگرفته‌ایم. دوستی علاقه‌ٔ عمیق به دیگری و نشان‌دادن این علاقه به او است.

خواندن کتاب قانون دوستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ افراد برای آشنایی با مفهوم دوستی و تأثیر دوستی در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قانون دوستی

«دوستی‌های واقعی، زخم‌ها را تسکین می‌بخشند، قبل از آنکه آماده باشیم یا آگاه باشیم، دوستی‌ها ما را تغییر می‌دهند. با کسی دوست بودن یک سفر طولانی است که همانطور که پیش می‌روید، برای آن برنامه‌ریزی می‌کنید، دوستی روش خاصی برای دوست داشتن خودمان، از طریق فرد دیگری است، «بهترین دوست من، منبع الهام من در برهوت زندگی است.» جورج الیوت

 دوستی مثل یک خانه است؛ که به یکباره چیده و ساخته نمی‌شود. شما نمی‌توانید همه‌ی صدف‌های زیبای روی ساحل را با خود بردارید، بلکه یک یا دوتا از بهترین‌های آنها را برداشته و به خانه می‌برید، دوستی‌ نوری است که از زیر در بهشت تابیده می‌شود، دوستی مسیر همواری است که در میانه‌ی یک راه پر شیب واقع شده است. دوستی موهبتی است که هدایای آن تمام ناشدنی است، دوستی یک عرض‌اندام و محبت دو طرفه است، دوستی دلیلی ظریف برای آنچه که جهان انجام می‌دهد است، دوستی حقیقی هرگز بُریده و ضعیف نمی‌شود و یا تحت فشار قرار نمی‌گیرد، فقط به سادگی امتحان می‌شود، دوستی باید منبع الهامی برای همه‌ی آفریدگان باشد، دوستی‌ها می‌توانند به صورت یک نفره یا زنجیره‌ای رشد کنند، اگر خوش شانس باشیم، ‌دوستانی داریم که در خورِ ماهستند، البته معدودی از ما، این شانس را ندارند، دوستی گُلی است که می‌تواند بدون نور یا فضای کافی هم رشد کند، دوستی قوی‌ترین کشش در دنیا و ظریف‌ترین آن است.

یک دوست کسی است که وقتی از او جهت و آدرسی پرسیده می‌شود، می‌تواند انسان را به مقصد برساند، دوستی باعث می‌شود که غریبه‌ها ناپدید شوند، دوست کسی است که روش دلخواه شما را می‌بیند، دوستی نتیجه‌ای غیر قابل اجتناب و اعتراف به این مطلب است که افراد دیگر مهم هستند.گاهی اوقات دوستی مثل بادی در بادبان‌ها می‌افتد و گاهی اوقات در آب‌نای آرام می‌وزد، «دوستی همیشه مسؤولیتی شیرین است و هرگز فرصت محسوب نمی‌شود.» جبران خلیل جبران»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان