دانلود و خرید کتاب دعواهای زن و شوهری آلن دوباتن ترجمه محمدهادی حاجی‌بیگلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دعواهای زن و شوهری اثر آلن دوباتن

کتاب دعواهای زن و شوهری

معرفی کتاب دعواهای زن و شوهری

کتاب دعواهای زن و شوهری نوشته آلن دوباتن با ترجمه محمدهادی حاجی‌بیگلو منتشر شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه مدرسه زندگی است که زیر نظر آلن دوباتن برای ساخت یک زندگی بهتر منتشر یمی‌شود.

درباره کتاب دعواهای زن و شوهری

به طور میانگین، در زندگی هر زوج سالیانه بین سی تا پنجاه دعوای جدی پیش می آید، دعوای جدی به معنای بگومگویی که از هنجارها و حدود ادب بسیار فاصله می‌گیرد، از آن نمی‌شود فیلم گرفت و به دوستان نشان داد و ممكن است به داد و فریاد، تمسخر، اتهام‌های اغراق آمیز، به هم کوبیدن در و استفاده‌ی فراوان از کلماتی مثل عوضی و کله خر هم بكشد.

ِ با توجه به درد و عذابی که دعواهای زناشویی بر ما تحمیل می‌کنند، می‌توانستیم از جوامع مدرن انتظار داشته باشیم که توجه و منابع فراوانی را به این مهم اختصاص داده باشند تا بفهمند این مشاجرات چرا رخ می‌دهند و چگونه می‌توان به نحوی کارآمد آن‌ها را خنثی یا رفع کرد. می‌توانستیم انتظار داشته باشیم در مدارس و دانشگاه‌ها دوره هایی باشند با این موضوع که چگونه از پس این مشاجرات برآییم. اما از آن‌جایی که دنیای مدرن چندان اهمیتی به این موضوع نداده است ما در این کتاب سعی داریم این مشکل را حل کنیم، ریشه‌ای و منطقی.

خواندن کتاب دعواهای زن و شوهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌هایی که می‌خواهند شاد زندگی کنند پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

mitra
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

همونطور که از اسم کتاب پیداست، نویسنده میاد دعواهای زندگی مشترک رو به ۲۰ نوع تقسیم و هر کدوم رو نسبتا مفصل توضیح میده یکی از نکاتی هم که هی بهش اشاره میشه اینه که ببینیم سرمنشأ این دعوایی که

- بیشتر
خانم کتابخوار
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

کتاب به صورت عکس از صفحات هست که من بدم میاد از کتاب‌های این شکلی. شاید اگر می دونستم اصلا نمی‌خریدمش. اما چون محتوای کتاب فوق العاده بود راضیم از خریدش:D چیزهای جالبی در کتاب هست مثلا اینکه زندگی بدون دعوا

- بیشتر
سمر
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

بد نبود، کتاب کوتاهیه خوندنش خالی از لطف نیست، ریشه دعواهای زناشویی رو پیدا میکنید و بهتر میتونید کنترل کنید دعوا ها رو.

حسام
۱۴۰۱/۰۳/۱۱

لطفاً فایل epub کتاب رو قرار بدید

mary mketab
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

دوست دارم بدونم چه کلماتی رو عوضی و کله خر ترجمه کردن؟ 🙂

نازنین صالحی راد
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

من ترجمه «بامداد صالحی» رو خوندم . و اسم کتاب «مشاجرات» بود ... صرفا بخاطر اینکه نسخه epub بود!! اگرچه ترجمه عالی نبود ، ولی حق مطلب رو ادا کرد ... حتی یک نسخه ازش هدیه دادم! به نظر من کتاب مفیدی هست

- بیشتر
hajar
۱۳۹۹/۰۸/۱۶

با اینکه pdf است ولی به نظرم ارزش خوندن داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان