دانلود و خرید کتاب مرا به یاد آر کاظم سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرا به یاد آر اثر کاظم سلطانی

کتاب مرا به یاد آر

نویسنده:کاظم سلطانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرا به یاد آر

مرا به یاد آر کتابی درباره محمدعلی فردین، بازیگر توانای ایرانی، نوشته کاظم سلطانی است. بیست سال از مرگ فردین می‌گذرد و او همچنان محبوبیت خود را میان مردمش حفظ کرده است. اینکه می گویند برای هنرمند مردمی، مرگ معنا ندارد، در مورد او کاملا صادق است. چه بخواهیم و قبول کنیم و چه نخواهیم و انکار کنیم، موفقیت کنونی سینمای ایران به اعتراف بسیاری از شخصیت های سینمایی مدیون این هنرمند فقید است. 

گفتنی پیرامون فردین و سینمای او بسیار است چرا که او زمینه ساز حرکتی بزرگ در سینمای ایران شد. او نخستین بازیگری بود که توانست در سه فیلم خارجی به عنوان بازیگر اول ایفای نقش کند و نام ایران را بلند آوازه سازد. «مردی از تهران» که در بیروت ساخته شد، فیلم « مردانه بکش » در ایتالیا و «طوفان بر فراز پترا» که در اردن هاشمی ساخته شد. 

 درباره کتاب مرا به یاد آر

این کتاب مروری است به زندگی محمدعلی فردین و اندیشه‌هایی که داشت. چند گفتگو با هنرمندانی که او را می‌شناختند و اینک خود به ابدیت پیوسته‌اند و چند ترانه از فیلم‌های او به همراه نظرات هنرمندان دیگر.

در این کتاب در کنار پرداختن به فردین به نکته مهمی نیز اشاره می‌شود. فراموشی، فراموشی مردان و زنانی که در طول تاریخ برای این سرزمین کوشش ها کرده‌اند و اینک از یادها رفته‌اند. شاید هدف اصلی کتاب یادآوری این نکته باشد که از گذشتگان، آنانی که ایران را برای ما حفظ کرده‌اند و به آن شکوه بخشیده‌اند یاد کنیم. فردین به معنای کلمه، اسطوره همیشگی سینمای ایران باقی خواهد ماند.

 خواندن کتاب مرا به یاد آر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به زندگی و سرگذشت هنرمندان ایرانی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۸۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان