دانلود و خرید کتاب شرمنده نباش دختر ریچل هالیس ترجمه ساره خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شرمنده نباش دختر اثر ریچل هالیس

کتاب شرمنده نباش دختر

معرفی کتاب شرمنده نباش دختر

کتاب شرمنده نباش دختر، اثر عالی دیگری از ریچل هالیس، نویسنده‌ی کتاب پرطرفدار خودت باش دختر است. هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر به ما راه و روش برنامه‌ریزی تا رسیدن به اهدافمان را آموزش می‌دهد.

این کتاب با ترجمه ساره خسروی منتشر شده است.

درباره‌ کتاب شرمنده نباش دختر

هرکسی حق دارد در زندگی رویاها و اهدافی داشته باشد. مگر نه؟ اما آیا همه می‌توانند به خواسته‌ها، اهداف و رویاهایشان برسند؟ ریچل هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر این حق را به تمام دختران و زنان می‌دهد تا دست از شرمندگی بردارند، احساس خجالت را کنار بگذارند و بدون حس شرم و گناه، به دنبال واقعی کردن رویاهایشان باشند. هالیش در کتاب شرمنده نباش دختر، به تمام زنان این پیام را می‌دهد که رویایی برای خودشان بسازند و با امیدواری و البته تلاش و کوشش مداوم و روحیه‌ی خستگی‌ناپذیر به دنبال واقعی کردن رویایشان بروند.

اگر تا پیش از این به شما یاد داده بودند برای اینکه زن یا دختر خوبی باشید، باید مرتب به سرویس دادن به اطرافیانتان ادامه دهید و همیشه لیست بلند بالایی از افراد بودند که باید آن‌ها را راضی می‌کردید، اگر هیچ وقتی برای خودتان، رویاپردازی‌ها و دنبال کردن اهدافتان نداشتید، کتاب شرمنده نباش دختر را بخوانید. ریچل هالیس راه و روش برنامه‌ریزی بی‌نقص برای رسیدن به هدف‌ها و رویاهایتان را به شما یاد می‌دهد.

خواندن کتاب شرمنده نباش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب شرمنده نباش دختر برای تمام دختران و زنان بسیار مفید است. اگر هدفی در سرتان دارید و نمی‌دانید چطور به آن‌ها دست پیدا کنید، حتما از مطالب کتاب شرمنده نباش دختر استفاده کنید.

درباره‌ ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.


معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

ازادبخت
۱۳۹۹/۰۶/۱۰

من این کتاب خوندم واقعا کتاب عالی هستش خیلی خیلی به من کمک کرد حتما حتما هر دختر ی و زنی باید این کتابو بخونه.از ریچل ممنونم

Márma
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

عالییی بود, این کتاب دنباله کتاب خودت باشه دختره.... خیلی خوبه حتما پیشنهاد میکنم بخونین

کاربر ۲۵۰۹۹۰۳
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

عالییی هست بهترین کتاب دنیاست

نگار سیاح
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

این کتاب حرف نداشت وقتی که میخوندم اشتیاق ریچل هالیس عزیز به ساختن زنان موفق رو واقعا با عمق وجودم حس میکردم به خانوم ها پیشنهاد میکنم که بخونیدش واقعا حرف نداره

VinCent
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

این کتاب رو یک دوست به من هدیه داد، اولش نمی‌خواستم بخونم و اواسط کتاب خیلی ولش کردم تا اینکه چند وقت پیش بالاخره تموم شد. کتاب جنبه ی علمی نداشت و نویسنده فقط از تجربیاتش میگفت، نثر بسیار ساده

- بیشتر
Nazli
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

من نسخه چاپی این کتاب رو دارم و یکی از بهترین کتاب ها در ژانر روانشناسی و موفقیت هست و به نظرم فوق العادست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان