دانلود و خرید کتاب هر برند یک قصه است دانلد میلر ترجمه رسول بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هر برند یک قصه است اثر دانلد میلر

کتاب هر برند یک قصه است

معرفی کتاب هر برند یک قصه است

کتاب هر برند یک قصه است اثر دانلد میلر و ترجمه‌ی رسول بابایی، آموزش قصه‌گویی برای معرفی و بهبود وضعیت کسب و کار در دنیایی است که همه قصه می‌گویند. 

درباره‌ی کتاب هر برند یک قصه است

کتاب هر برند یک قصه است، آموزش قصه‌گویی است. اما قصه‌گویی که به شما کمک کند تا روایت صحیحی از کسب و کارتان ارائه دهید و بتوانید پیامتان را به طور واضح و شفاف به مردم برسانید. در حقیقت دانلد میلر در این اثر به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن کسب و کارتان را معرفی کنید. با مخاطبان و مشتریانتان ارتباط بگیرید و کسب و کارتان را پیشرفت بدهید. 

کتاب هر برند یک قصه است را با یک کتاب خشک که در حوزه‌ی مدیریت و تولید محتوا و بازاریابی است اشتباه نگیرید. این کتاب مراحل هفتگانه‌ی قصه‌گویی موثر برای معرفی موفق یک محصول، کالا یا خدمت به شما یاد می‌دهد. 

کتاب هر برند یک قصه است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر کسب و کاری دارید که دوست دارید، موفق شود، کتاب هر برند یک قصه است را بخوانید. کتاب هر برند یک قصه است همچنین به فعالان در حوزه‌ی کسب و کار آنلاین، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند. 

درباره‌ی دانلد میلر

دانلد دون میلر ۱۲ اوت ۱۹۷۱ متولد شده است. او نویسنده آمریکایی، سخنران عمومی و صاحب تجارت است. او مدیرعامل StoryBrand، شرکتی است که به مشاغل کمک می کند تا پیام های خود را اطلاع رسانی کنند. اولین کتاب پرفروش او در نیویورک تایمز Blue Like Jazz بود و آخرین کتاب او با نام Building a StoryBrand نامگذاری شده است.

بخشی از کتاب هر برند یک قصه است

فرمول‌ها خلاصه بهترین روش‌ها هستند و ما هم دوست‌شان داریم، چون جواب می‌دهند. ما فرمول‌های محشر مدیریتی مثل «رهبری موقعیتیِ کِن بلانچارد» و «فرمول تولید شش سیگما» و «تولید ناب» را در اختیار داریم؛ اما آیا فرمولی برای برقراری ارتباط هم وجود دارد؟ چرا فرمولی نداریم که با آن محصول شرکت‌مان را به شکل مؤثر توضیح دهیم؟

چارچوب استوری‌برند همان فرمولی است که دنبالش هستیم. می‌دانیم جواب می‌دهد چون مردمان دنیا هزاران سال به‌نوعی از این فرمول برای قصه‌گویی بهره برده‌اند. منظورم خلاصهٔ بهترین روش‌هاست. وقتی پای جلب توجه مردم در میان باشد، این فرمول بیشترین کمک را به ما می‌کند. با دانستن این فرمول‌ها، می‌توانیم مسیر بیشتر قصه‌ها را پیش‌بینی کنیم. من به‌قدری آن‌ها را خوب می‌شناسم که همسرم دوست ندارد با هم به سینما برویم، چون می‌داند بعضی وقت‌ها ممکن است دم گوشش بگویم «این یارو سی‌ویک دقیقهٔ دیگه می‌میره!» فرمول‌های قصه،‌ مسیرهای نخ‌نما را برای مغز فاش می‌کنند و ما هم اگر بخواهیم در کارمان دوام بیاوریم، باید محصولات‌مان را در همین مسیر قرار بدهیم. اگر قصد دارید این کتاب را تا آخر بخوانید، باید به شما هشدار بدهم که پس از خواندن آن دیگر نمی‌توانید فیلم ببینید. منظورم این است که این چیزها واقعاً فرمول دارند. پیش‌بینی‌پذیر هستند. البته این پیش‌بینی‌پذیر بودن هم دلیلی دارد. قصه‌گوها دریافته‌اند که چطور توجه مخاطب را ساعت‌ها به خود جلب کنند. خبر خوب این‌که این فرمول‌ها در رشد کسب‌وکار به همان خوبی جواب می‌دهند که در سرگرم کردن مخاطب.

رمز کار، وضوح است!

نظرات کاربران

عاشق کتاب
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

تفاوت اصلی تئوری و منطق پشت این کتاب با بقیه کتاب‌های مشابه در اینه که به جای این که برای برند خودتون قصه درست کنین و برند قهرمان قصه باشه، باید خود برند رو تبدیل کنید به قصه‌ای که قهرمانش

- بیشتر
Morteza Khatibzadeh
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

این کتاب به نظرم به یک اصل اساسی و دقیق در مورد زندگی اشاره می کند ، خواندن ان را برای هر کسب و کاری و هر فردی که در پی ترسیم یک نقشه ی راه برای خود هست پیشنهاد

- بیشتر
علی فلاح
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

یعنی واقعا ۱۳۵ صفحه ۴۲ هزار تومان؟؟! 😬😳

abolfazl4001
۱۴۰۱/۰۳/۱۱

انصافاً کتاب خوبیه و همه چیز برای یک قصه خوب توضیح میده ولی مطالب نسبتاً زیادی، مکررات دیگر کتاب ها در این حوزه بود، در کل قابل قبوله و پیشنهاد میشه

احسان
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

اگر در پی ساختن یک برند یا کسب و کاری هستید که بسیار به مردم وابسته است، این کتاب می تواند بسیاری از تشویق‌های ذهنی شما را منظم کند. اصول اولیه ارائه شده توسط این کتاب، یک سیر عالی برای

- بیشتر
سمیرا تقی زاده
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

سلام دوست عزیز پی دی اف این فایل چطوری میتونم رایگان تهیه کنم

کاربر ۶۴۶۹۶۶۹
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

پیشنهاد میکنم تا اخر بخوانید

fnqdy
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

شاید برای کسی که کسب و کاری داره کتاب مفیدی باشه ولی من صرفا چون شروعش کرده بودم تمومش کردم و خوندنش برام کسل کننده بود مطالب زیادی رو بارها تکرار میکنه درحالی که میتونست خیلی خلاصه تر هم بگه

- بیشتر
۱۶۳۵۰۳۰ محمد فتحی نژاد
۱۳۹۹/۰۸/۰۴

خیلی عالیه

shahraz
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

به محض کلیک روی لینک از اپلیکیشن طاقچه خارج می شود.؟؟؟؟!!!!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸۴)
مردم بهترین محصول را نمی‌خرند؛ بلکه محصولی را می‌خرند که سریع‌تر آن را بفهمند.
Mohammad Ali Zareian
واقعیت این است که وب‌سایت‌های خوشگل محصولات را نمی‌فروشند. این کلمات هستند که کالاها را می‌فروشند. اگر پیام‌مان را واضح بیان نکنیم، مشتری‌ها به ما توجه نمی‌کنند.
Mohammad Ali Zareian
مشتری‌ها معمولاً اهمیتی به داستان شما نمی‌دهند؛ مهم داستان خودشان است. قهرمان داستان باید مخاطب‌تان باشد، نه برندتان. این همان رازی است که همهٔ کسب‌وکارهای ابَرموفق می‌دانند.
kaveh
آدم‌ها در زندگی‌شان تصمیم‌های مهمی نمی‌گیرند مگر این‌که چیزی آن‌ها را به چالش بکشد.
مهسا
از نظر آلفرد هیچکاک قصهٔ خوب این است: «زندگی‌ای که بخش‌های بی‌خاصیتش از آن حذف شده باشد.»
Mohammad Ali Zareian
. اگر واقعاً می‌خواهیم کسب‌وکارمان را توسعه بدهیم، باید محصولات‌مان را گره‌گشای مشکلات بیرونی، درونی و فلسفی مردم معرفی کنیم و دکمهٔ «همین حالا بخرید» را مثل اقدامی نشان بدهیم که مشتری برای رسیدن به پایان خوش قصه‌اش باید فشارش دهد.
maryhzd
میل اصلی انسان لذت نیست، معناست
علي🍃🍂
لُب کلامِ قصه جان کلام هر قصه‌ای که شنیده یا دیده‌ایم کم‌وبیش از این قرار است: شخصیت داستان در راه رسیدن به چیزی با مشکل روبه‌رو می‌شود. در اوج ناامیدی، یک راهنما به زندگی‌اش پا می‌گذارد، نقشه‌ای به او می‌دهد و او را به اقدام فرا می‌خواند. آن اقدام مانع از شکست او می‌شود و در نهایت به موفقیت می‌رسد. تمام قضیه همین است.
maryhzd
آدم‌ها دوست دارند درگیر قصه‌ای بزرگ‌تر از خودشان بشوند.
فاطمه
مشتری‌ها نه بر اساس گفته‌های ما، که بر اساس شنیده‌هایشان تصمیم به خرید می‌گیرند.
Mohammad Ali Zareian

حجم

۵۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۵۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۳۶,۸۰۰
تومان