دانلود و خرید کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش اولریک امیل دوپری ترجمه مریم بردبار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش اثر اولریک امیل دوپری

کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش

معرفی کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش

محدودیت صفر، آیین بخشش (هواُپونوپونو) اثر اولریک امیل دوپری کتابی برای دستیابی به آرامش و کامیابی در زندگی است.

هواُپونوپونو که در اصل رویکردی برای بخشش، رهایی، و آرامش روح در میان بومیان هاوایی بوده، در مکان‌های دیگری مانند ساموا، تاهیتی و نیوزیلند نیز رایج بوده است، اما اکنون به لطف کتاب‌های ارزنده‌ای که در این زمینه نگاشته و به زبان‌های مختلف برگردانده شده است، کمتر افرادی را می‌توان یافت که از این هنر چیزی نشنیده باشند.

این راهبرد به قدری آسان و عمیق است که تا فرد آن را در زندگی خود به کار نبندد و آرامش ناشی از آن را احساس نکند، نمی‌تواند باورش کند. اما هنگامی که این اتفاق افتاد، شخص دیگر نیازی به دست آویختن به دیگر راه‌حل‌ها و قدم گذاردن در دیگر مسیرها را نخواهد داشت. 

 درباره کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش

کتاب پیش رو هواُپونوپونو را به شیوه‌ای روایی و زیبا با بیان داستان‌هایی ساده معرفی می‌کند و راهی نجات‌بخش را پیش روی خواننده می‌گذارد. راهی که در آن عشق، مسئولیت‌پذیری، بخشش و سپاسگزاری را وارد زندگی شما کرده، و خویشتنی فروتن، قلبی فراخ و چشمی زیبابین را به شما عرضه می‌دارد.

اگر ما بتوانیم بپذیریم که ذهن ما مجموعه‌ای از افکار، احساسات، گفتارها و رفتارهای گذشته است، و تصمیمات و زندگی امروز ما بر اساس همان خاطرات گذشته رنگ و شکل می‌گیرد، آن‌گاه می‌توانیم ببینیم که چگونه حذف و پاکسازیِ آن خاطرات، زندگی، خانواده و جامعه‌مان را تغییر می‌دهد. اگر بخواهیم شاهد این تغییر در اطراف‌مان باشیم باید وارد عمل شویم. پس تردید نکنید؛ خود را به هواُپونوپونو بسپارید.

خواندن کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و انگیزشی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش

هواُپونوپونو یک روش روحانی- معنوی برای پالایش است که ما را از ترس‌ها و نگرانی‌ها، الگوهای مخرّب روابط و هرگونه تعصب دینی و الگوهایی که در تناقض با رشد فردی و روحانی ما است می‌پالاید. این شیوه انسدادهای درون افکار و ساختار سلول‌های ما را باز می‌کند، چون اندیشه‌های ما در قالب جسم‌مان هویدا می‌شود. این تغییر الگو است.

این روش ریشهٔ هاواییایی دارد و بر مبنای این درک استوار است که ما در جهانی از فراوانی زندگی می‌کنیم و خداوند («آکوا۱۲»، خاستگاه اصلی) می‌خواهد ما از این فراوانی و کمال لذت ببریم. با این وجود آن‌چه که مانع تجربهٔ ما از فراوانی واقعی، هم‌بستگی عاشقانه، ثروت درون، رشد روحانی و سلامتی کامل می‌شود، خویشتن خود ما است. اندیشهٔ ما که بر مبنای تجربیات زیادی بنا و تقویت شده، مدت مدیدی است که اعتبار خود را از دست داده است. وابستگی دائمی آن به ترس‌ها و نگرانی‌ها، به قضاوت‌ها، تردیدها و منفی‌نگری‌ها، تجربهٔ ما را از کمال خودمان با شکست مواجه می‌کند.

هنگامی‌که ما می‌فهمیم چه کسی هستیم و قدرتی را که داریم کشف می‌کنیم، درمی‌یابیم که هیچ‌چیز برای ترسیدن وجود ندارد. همیشه از ما مراقبت می‌شود. ما همیشه محافظت می‌شویم. همهٔ ما از ترس رنج می‌بریم، حتی می‌توانیم بگوییم که این یک بیماری است. ما معتاد به ترس و رنج هستیم. ترجیح می‌دهیم رنج بکشیم چون برایمان آشنا است، می‌دانیم چه حسی دارد. علی‌رغم رنج کشیدن، احساس راحتی داریم. ترس یک آشنای دائمی است. وقتی ما جرأت می‌کنیم با ترس‌هایمان مواجه شویم و آن‌ها را رها کنیم، به‌سوی دیگر تونل می‌رسیم. نور را می‌بینیم. ما تشخیص می‌دهیم که چه‌چیزی درست است و نه‌تنها احساس پیروزی و رضایت از خودمان داریم، بلکه به عقب می‌نگریم و می‌بینیم آن‌قدر هم که تصور می‌کردیم وحشتناک نبوده است.

تصور کنید که در هر دست‌تان سنگ بزرگی گرفته‌اید. اگر من بخواهم به شما مقداری پول بدهم، باید ابتدا سنگ‌ها را کنار بگذارید. همین موضوع به الگوها و تعصبات ما، ارزش‌ها و داده‌های جهان نیز اعمال می‌شود. کلید توانایی دریافت چیزی، توانایی رها کردن چیز دیگری است، در ایمان به این‌که ما در صورت رها کردن آسیب یا خسارتی نمی‌بینیم.

آیین بخشش هواُپونوپونو، عشق ورزیدن در عمل است. شما خود و دیگران را به‌خاطر هر نوع خسارتی که رسانده‌اید یا به‌خاطر این‌که هنگام نیاز نتوانسته‌اید کمک کنید، می‌بخشید. «درست کردن چیزها به درستی» یک فرایند سادهٔ چهارمرحله‌ای است که به شما کمک می‌کند یاد بگیرید خود را بی‌قیدوشرط ببخشید، عشق بورزید و همچنین اوضاع را بهتر کنید. مثل این است که هارددیسک کامپیوترتان را دوباره فرمت‌بندی کنید. این کار همهٔ داده‌هایی که زندگی‌تان را آهسته و مشکل کرده است، حذف می‌کند. اگر چیزی ما را آزار می‌دهد و ما درون خودمان احساس ناهماهنگی می‌کنیم، و مشکل یا مسأله‌ای را تشخیص می‌دهیم، همیشه می‌توانیم یک هواُپونوپونوی ساده شده را انجام دهیم.


نظرات کاربران

Nafaspodcast
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

این کتاب فوق العادس مخصوصا اگر بعدش کتاب حضور در وضعیت صفر خونده بشه ،اگر در مسیر خودشناسی باشین برای هر خط کتاب خداروشکر میکنین و پاکسازی میکنین و زندگی بعد پاکسازی پر معجزه و ارامشه

Ali.kh
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

عااالیه... توصیه میکنم چند بار بخونیدش و تأثیرات شگرفش رو در زندگی و حس و حالتون ببینید. موفق باشید

سمر
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

برای خودشناسی خوبه بعضی قسمت هاش پیشنهاد میشه زود هم تموم میشه/ ولی اگه اتئیست هستین شاید به نظرتون مسخره بیاد 🤦🏽‍♀️

یاث🌿🍁
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

خیلی کمک کنندس همین🧡

🎸🍃تبسم🍃🎸
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

اگر کتاب محدودیت صفر جو ویتالی را خوانده اید این کتاب خیلی تاثیری نداره جز کمی اختصاصی تر کلمات و رسم هاوایی را بررسی کرده در کل یکبار خوندنش خوب است اگر از هواوپونوپونو استفاده میکنید .شاید روش کار در

- بیشتر
aaa
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خوبه. خوشبختانه ترجمه اش هم خوبه

زینب دهقانی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲

ععععععععاااااااااللللللللییییییییی

esmat
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

کتابی سر شار از آرامش و امید بیاییم یکبار دیگر به خود امید و آرامش دهیم و خود را دوست بداریم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۹)
کمی به عقب تکیه دهید و به شخصی فکر کنید که با او مشکل دارید، شاید از او اجتناب می‌کنید یا حتی با او بحث می‌کنید. به درون خود عمیقاً نظر کنید و از قوی‌ترین احساس درون‌تان آگاه شوید. یک مشاهده‌گر باشید. این احساس را تا آنجا که می‌توانید با دقت توصیف کرده و مشاهده کنید. آن را در یک کلمه بگنجانید (مثلاً ترس، غصه، خشم و...). یک نفس عمیق بکشید و بگویید «این شخص هم درست مثل من... (احساس را نام ببرید) را تجربه کرده است. این شخص هم... (نام احساس) را درست مثل من تجربه می‌کند و من آن را با او حس می‌کنم. متأسفم. لطفاً من را ببخش. دوستت دارم. ممنونم.» لطفاً این تمرین را تکرار کنید و به دقت توضیحات مربوط به چهار جمله را یک‌بار دیگر بخوانید. سپاسگزارم. ‌‌
سارا شاه
خواندنِ کتاب خوب، به منزلهٔ همنشینی با مردم شریف است دکارت
زینب دهقانی
«هیچ بیماری غیرقابل درمانی وجود ندارد، بلکه تنها افراد غیرقابل درمان وجود دارند.»
کاربر ۱۵۵۳۹۴۴
تمرین هواُپونوپونو لطفاً صبح و شب جلوی آینه بایستید و ده بار جملات زیر را با تأکید تکرار کنید: متأسفم. لطفاً من را ببخش. دوستت دارم... (اسم کوچک‌تان). ممنونم.
کرم کتاب
پیش از این‌که خورشید غروب کند ببخش. ضرب‌المثل هاواییایی ‌‌
زینب دهقانی
لازم است هشیار شویم که ما خودمان بزرگ‌ترین موانع خود در زندگی‌مان هستیم! می‌گوییم که اعتماد داریم اما در واقع نداریم. می‌گوییم مشکلات‌مان را به خداوند می‌سپاریم اما هنوز به آن‌ها چسبیده‌ایم. وقتی نمی‌توانیم از فکر کردن به آن‌ها دست برداریم و غمگین و نگران می‌شویم، به خداوند نشان می‌دهیم که ما می‌خواهیم همه‌چیز را خود به‌تنهایی حل کنیم، چون به او ایمان نداریم. با این روش، جواب دعاهایمان را دریافت نمی‌کنیم چون ما «انتظاراتی» داریم. ما معتقدیم که می‌دانیم چه چیزی برای ما مناسب و عالی است، و وقتی از خداوند چیزی می‌خواهیم، تقریباً این کار را به شیوه‌ای دستوری انجام می‌دهیم. به او می‌گوییم چه می‌خواهیم و چگونه، چه‌رنگی، و در چه زمانی آن را می‌خواهیم.
poyan
من بخشی از این جهان هستم، وقتی خودم را تغییر می‌دهم جهان نیز تغییر می‌کند.
سارا شاه
اگر با دیگران با حس همدردی محض، بدون سرزنش یا تشویق برخورد کنید، آن‌ها برخورد تدافعی نخواهند داشت
banzi
دکتر لِن می‌گوید «هرگاه می‌خواهید در زندگی‌تان چیزی را بهبود دهید، تنها باید نگاه و توجه خود را به یک جا معطوف کنید، و آن درون خودتان است؛ و هنگامی که به درون خود می‌نگرید، با عشق بنگرید».
سارا شاه
انسان ضعیف نمی‌تواند ببخشد، بخشش خصیصهٔ انسان قوی است. مهاتما گاندی
rushan

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان