دانلود و خرید کتاب پر شارلوت مری ماتیسن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پر اثر شارلوت مری ماتیسن

کتاب پر

امتیاز:
۳.۹از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پر

رمان پر نوشته شارلوت مری ماتیسن، که با ترجمه میمنت دانا منتشر شده است. پر روایتی عاشقانه از زندگی شخصی به نام راجر دالتون است. او زندگی خودش را که به شکل خاطرات نوشته است به دوستش ویویان می‌دهد و از او می‌خواهد آن را منتشر کند و ما حالا داستان را از زبان ویویان می‌خوانیم.

درباره کتاب پر

دالتون به نظر زندگی آرامی دارد و با همسر و فرزندانش زندگی می‌کند، او کارمند بیمه است و پرونده بررسی مرگ همسر مادام کوترل به او واگذار می‌شود، همه‌ی چیزهای آرام تغییر می‌کند و همه‌ی زیبایی‌ها به هم می‌ریزد. عشق ناگهان سر می‌رسد و همه چیز را به هم می‌ریزد. پر داستان عشق نامتعارف راجر دالتون به ماویس کوترل است. پر داستان یک عشق نامتعارف است، عشق مردی متاهل که تمام زندگی‌اش را زیر و رو می‌کند.

خواندن کتاب پر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی رمانتیک پیشنهاد می‌کنیم

درباره شارلوت مری ماتیسن

متاسفانه به عللی از جمله گوشه‌گیری وی از اجتماع، خصوصیات کامل زندگی ماتیسن را نمی‌دانیم.به علت علاقه زیادش به کشاورزی در کالج اسپارت شولتِ شهر وینچستر به فرا گرفتن این فن مشغول شد. در جنگ جهانی اول به عضویت سازمان زنان مخصوص کمک به کشاورزان درآمد و یکی از اعضای فعال این دسته شد. در ۱۹۱۸ ولیعهد کشور، سمت میرآخوری خود را در شهرستان کورنوال به وی تفویض کرد اما پس از مدت کوتاهی دست از این کار کشید و به پرنس تاون رفت و تا آخر عمر گوشه انزوا اختیار کرد.

از این پس زندگی او در پرده‌ای از ابهام فرو رفت و با مردم تماس چندانی نداشت. مردم نیز استقبال چندانی از آثار او نمی‌کردند و شاید همین بی‌اعتنایی باعث گوشه‌گیری او از اجتماع شده بود.

نظرات کاربران

کاربر 7031986
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

همون یک ستاره رو هم بهش نمیدم! اگر دنبال رمان عاشقانه یا کلاسیک هستید شاهکارهایی داریم که بهتره اونا رو مطالعه بفرمایید، این رمان نه ازلحاظ شخصیت پردازی نه دیالوگ و نه داستان هرگز امتیاز بالایی نمیگیره و حتی پایانش

- بیشتر
Radineng
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

من نسخه صوتیش رو گوش دادم کتاب بسیار زیبایی هست

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

خواندن نسخه چاپی در مرداد 1402 ازون دست کتابای قدیمی که قدیمی بودنش اصلا محسوس نیست.

یار مهربان♡
۱۴۰۱/۱۲/۰۸

کتاب بسیار زیبایی است. نویسنده هر سطر از کتاب را به گونه ای فریبنده و جذاب بسط داده است. بطوری که خواننده را ترغیب به ادامه دادن داستان و پیش بینی سرگذشت هر یک از شخصت ها می کند. به

- بیشتر
nadia92
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

من با ترجمه‌ی دیگری خوندم و نمیدونم این ترجمه چه طورِ.ولی به طور کلی کتاب رو دوست داشتم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

حجم

۹۷۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان