دانلود کتاب صوتی مامور معتمد با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مامور معتمد اثر گراهام گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی مامور معتمد

معرفی کتاب صوتی مامور معتمد

کتاب صوتی مامور معتمد نوشته گراهام گرین است که با ترجمه تورج یار احمدی و صدای افشین اعتماد و کامبیز خلیلی منتشر شده است. این کتاب داستان مردی است که نویسنده او را د. خطاب می‌کند مردی تنها بی‌نام و نشان و عجیب.

درباره کتاب مامور معتمد

کتاب مامور معتمد داستان یک استاد دانشگاه است که در هنگام جنگ داخلی کشورش از طرف دولت مامور می‌شود به انگلستان برود و با قیمت بسیاری زغال سنگ بخرد اما طرف دیگر ماجرا بیکار نیست. او ماموری آموزش دیده را انتخاب می‌کند و از طرف خودش برای عقد این قرارداد می‌فرستد. این‌جا خواننده با داستانی جنایی جاسوسی روبه‌رو می‌شود که مرحله به مرحله با آن پیش می‌رود و داستان را حل می کند. این کتاب روایتی جذاب از تنهایی است در حالی که باید خود و تفکرات را نجات داد.

شنیدن کتاب مامور معتمد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس گراهام گرین
گراهام گرین

گراهام گرین در دومین روز اکتبر سال ۱۹۰۴ به دنیا آمد. پدرش چارلز هنری گرین و مادرش ماریون ریموند گرین عموزاده‌ی هم بودند. او چهارمین فرزند از شش فرزند خانواده‌ی گرین بود. خاندان قدرتمند و بانفوذ گرین صاحب کارخانه‌ی آبجوسازی گرین کینگ بودند. گرین مطالعه‌ را خیلی زود شروع کرد و با جدیت دنبال نمود. به گفته‌ی خود او، تابستان‌هایی که در کنار عمویش در کمبریج شایر می‌گذشته، اوقات طلایی او برای کتاب خواندن بوده است. گرین از سال ۲۰۱۰ وارد مدرسه‌ی شبانه‌روزی شد. او کودکی و نوجوانی دردناکی را گذراند، چراکه به شدت دچار افسردگی بود، تا آن‌جا که چند بار اقدام به خودکشی نمود. گراهام شانزده‌ساله در سال ۱۹۲۰ برای گذراندن دوره‌ی روان‌کاوی به لندن فرستاده شد، اتفاقی که در آن ایام چندان معمول نبود. گراهام پس از شش ماه حضور در لندن، برای ادامه‌ی تحصیلش به مدرسه بازگشت. کلود کاکبرن و پیتر کوئنل دو تن از هم‌شاگردی‌های گرین در آن ایام بودند که مثل او بعدها شهرت پیدا کردند.

نظرات کاربران

Hashemi
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

فکر می کنم موزیک متن باید ارام تر پخش بشه برای من ازار دهنده است

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

خوب بود 👌

abrishamchi
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

موزیک متن بسیار آزار دهنده است

زمان

۱۱ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان