دانلود و خرید کتاب ستاره‌بخش جوجو مویز ترجمه نسرین مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستاره‌بخش اثر جوجو مویز

کتاب ستاره‌بخش

نویسنده:جوجو مویز
انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ستاره‌بخش

ستاره‌بخش یا بخشنده ستاره‌ها، رمان جدید جوجو مویز، نویسنده پرطرفدار انگلیسی است. مویز این رمان را براساس یک داستان واقعی نوشته است. این اثر در سال ۲۰۱۹ نامزد بهترین رمان سال به انتخاب کاربران گودریدز شده است.

درباره کتاب ستاره‌بخش

داستان در زمان فشارهای اقتصادی امریکا و در ایالت کنتاکی می‌گذرد و روایت گروهی از زنان جوانی است که متفاوت فکر می‌کنند و در تلاشند تا روزمرگی‌های زندگی را کناری بزنند و دانش و بینشی تازه همراه با قدرت و امید برای مردم جامعه‌شان بیاورند.

قهرمانان این کتاب ۵ زن هستند که به اندازه شخصیت لو کلارک در کتاب من پیش از تو، می‌توانند دوست‌داشتنی باشند.

قرار است از این رمان اقتباسی سینمایی به کارگردانی اول پارکر ساخته شود.

خواندن کتاب ستاره‌بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به آثار جوجو مویز و رمان‌خوانان از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز در سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او پیش از این که داستان بنویسد، روزنامه‌نگار بود. او از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه رو آورد. مویز دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه شده است. اولین داستان مویز، «پناه‌بخش» نام داشت اما او را در دنیا بیشتر با رمان «من پیش از تو»، «پس از تو»، «آخرین نامه معشوق»، و «میوه خارجی» می‌شناسند.

کتاب «من پیش از تو» مویز تاکنون بیش از چهارده میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته و فیلم آن با شرکت بازیگرانی چون سام کلافین و امیلیا کلارکس ساخته شده است. 

بخشی از کتاب ستاره‌بخش

اولین خاطره مارجری اوهر این بود که در آشپزخانه زیر میز نشسته بود و از میان انگشتانش پدر را تماشا می‌کرد. پدرش برادر چهارده ساله او را که جک نام داشت کتک می‌زد. وقتی جک می‌خواست مانع کتک خوردن مادرش شود پدر دو تا از دندان‌های او را شکست. مادر بارها کتک خورده بود اما نمی‌توانست چنین سرنوشتی را برای بچه‌هایش تحمل کند. او بی‌درنگ صندلی آشپزخانه را به سمت سر شوهرش پرتاب کرد و روی پیشانی او زخم عمیقی بر جای گذاشت که تا آخر عمرش با خود داشت. البته پدر وقتی توانست سرپا بایستد با پایه‌های شکسته همان صندلی جبران کرد. تنها وقتی جنگ و دعوای آن‌ها متوقف شد که پدربزرگ اوهر با تفنگ و تلوتلوخوران از اطاقش آمد، تفنگ بر دوش داشت و برق مرگ در چشمانش بود، او پدر مارجری را تهدید کرد که اگر ساکت نشود سر کثیف او را با گلوله متلاشی می‌کند. البته برای پدربزرگ مهم نبود که فرانک اوهر زنش را کتک می‌زد. مدتی بعد مارجری فهمید که آن روز مادربزرگ می‌خواسته به برنامه رادیو گوش کند و صدای دادوفریاد پدر و مادر او در نصف آن دره پیچیده بوده است. در دیواری که از چوب کاج ساخته بودند سوراخی بود که مارجری تا اواخر دوران کودکیش می‌توانست دستش را در آن سوراخ کند.

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

سمانه
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

خیلی قشنگ بود من همیشه پیششون بودم

Yasaman
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

عااااالی بود بینهایت زیبا با خوندنش خودتون رو کاملا تو داستان حس میکنین اصلا از دستش ندین❤

fatemeh
۱۴۰۰/۰۲/۰۳

این کتاب درباره تعدادی زن هستش که تصمیم میگیرن در کتابخونه سیار مشغول به کار بشن و توسط همین کتابخونه به نقاط دور افتاده و افرادی که اگاهی زیادی ندارن کتاب برسونن هر کدوم از این زن ها داستان خودش

- بیشتر
reyhaneh
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خوب بود اما عالی عالی هم نبود

نفیسه
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

کتاب راجع به چند زن است که توی یک روستا یک کتابخانه راه می اندازند و چند داستان توش هست

Mary gholami
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

جالب بود

کاربر مرجان
۱۳۹۹/۱۰/۱۹

بهترین کتاب جو جو مویر همینه ار دستش ندین

مریم سادات
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

موضوع خیلی ساده و تکراری بود

رضوان خسروی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

این کتاب رو از کتابای دیگه جوجو مویز که تا به حال خوندم، بیشتر دوست داشتم.

هماینی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

خیلی زیبا و آموزنده بود. البته داستان های جوجو مویز همیشه شروع جذابی ندارند اما هر چه جلوتر میرن جذابیتشون مشخص میشه🙏🏻

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
هیچ چیز خطرناک‌تر از زنی نیست که به سلاح علم مسلح باشد، حتی اگر یک دختربچه دوازده ساله باشد.
Yasaman
«تس، تو گفتی که ستارگان هریک دنیایی هستند؟» «بله.» «همه مثل دنیاهای ما هستند؟» «نمی‌دانم، اما این‌طور فکر می‌کنم. گاهی به نظرم مثل سیب‌های درخت سیب خودمان هستند. بیشتر آن‌ها سالم و زیبا و براق، چندتایی را هم کرم خورده.» «ما روی کدام یک از آن‌ها زندگی می‌کنیم، سیب براق یا کرم‌خورده؟» «کرم خورده.» توماس هاردی، تس دوربرویلز
Yasaman
همیشه راهی برای بیرون رفتن از شرایط بد وجود دارد. شاید این راه زشت به نظر برسد. شاید احساس کنی که انگار زمین زیر پایت را خالی کرده و از بین رفته، اما هرگز فکر نکن که گرفتار شده‌ای. می‌شنوی. همیشه راهی پیدا می‌شود.
Yasaman
«زندگی پیچیده است، به همین دلیل هرجایی می‌توانی از زندگی لذت ببری از فرصت استفاده کن، این خیلی مهم است.»
Yasaman
میدانی وقتی از یک مرد کتک می‌خوری چه چیزی بدتر از کتک خوردن است؟ آسیبی که می‌بینی چندان مهم نیست. بدترین چیز این است که تو در یک لحظه می‌فهمی که زن بودن چه معنایی دارد. مهم نیست چقدر باهوش باشی یا بتوانی بهتر از آن‌ها بحث کنی. مهم این است که می‌فهمی هر وقت بخواهند می‌توانند با زدن یک مشت صدایت را خفه کنند
itshirin
از اولین روزی که نگاهم به تو افتاد تا حالا دوستت دارم. وقتی تو این‌جا نیستی احساس می‌کنم دارم وقتم را بیهوده تلف می‌کنم. و وقتی این‌جایی انگار تمام دنیا رنگین‌تر و روشن‌تر شده است. دوست دارم تو را در کنار خودم ببینم. می‌خواهم لبخندت را ببینم و صدای خنده‌ات را، وقتی خود را فراموش می‌کنی، بشنوم. دوست دارم با صدای بلند بخندی. دوست دارم کاری کنم که خوشحال باشی... دوست دارم هر روز صبح در کنار تو از خواب بیدار شوم و ...»
daisy
. ممکن است آدم چیزی را بداند اما وقتی آن را به چشم خود می‌بیند احساس دیگری دارد.
Fafa
مارجری در حالی که نگاهی به کتاب‌های روی زمین و اطراف خود می‌انداخت گفت: «حدس می‌زنم قربانی موفقیت خود شده‌ایم.»
Fafa
«همیشه راهی برای نجات از شرایط بد وجود دارد، شاید زشت باشد، شاید احساس کنی که زمین زیر پایت را خالی کرده است، اما همیشه راهی پیدا می‌شود.»
یك رهگذر
«از تو نمی‌خواهم که مرا همیشه همین‌طور دوست داشته باشی. اما از تو می‌خواهم فراموش نکنی که همیشه، جایی در درونم همان انسانی است که امشب هستم.» اف اسکات فیتز جرالد ـ شب آرام است.
یك رهگذر

حجم

۴۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۴۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان